Advertentie | |
|
![]() |
|
core betekent ook een 'snellere vorm van'.
als ik het goed heb. Waarom hardcore zo populair is geworden? kuddegedrag, en de vaak inhoudsloze nummers zijn makkelijk voor het allesvretende publiek. trouwens, HC is nog steeds behoorlijk populair hoor. als je een werkstuk maakt, mag je je best verdiepen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Bedankt voor de antwoorden,
en ik heb me er inderdaag nog niet erg in verdiept, ik ben nu bezig met een soort van voor onderzoekje ![]() Met minder populair bedoel ik, dat je nu veel minder gabbers ziet, je hoort minder over de feesten, op tmf/mtv zie je minder clips (behalve dan de old school). |
![]() |
||
Citaat:
maar idd in de hardcorepunk scene worden er door GENOEG kids nikes en trainingsbroeken gedragen, ook door mij. en de rest wat dead nation zei ![]()
|
![]() |
hardcore is zeker geen gabber / heeft werkelijk nix te maken met electronische muziek, net zoals de meeste 'skinheads' van nu absoluut nix met skinheads te maken hebben, maar gewoon uiterst domme rechtse pillenslikkende alzheimer patienten in spé zijn.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mwaaaaa, populair. De hardstyle heeft slim ingesprongen op het concept van hardcore, en heeft het aantrekkelijker gemaakt voor 'het normale volk'. Wellicht wordt daardoor in de publieke zin hardcore overruled, maar geef mij toch maar hardcore. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanuit welke stroming is Hardcore onstaan?
ja vanuit techno dus Waarom is juist Hardcore zo populair geworden? waarschijnlijk vanwege de gebroederlijke sfeer op feesten? waarschijnlijk was er behoefte aan zowel solidariteit met een groep gelijkgestemden als afzetten van de rest van de maatschappij Hoe is de kledingsstijl ontstaan? je weet wel, de trainingspakken geen idee misschien werden de DJs wel gesponsord door nike? in ieder geval zijn die trainingspakken handig voor als je hard staat te hakkeuh ![]() Wat is voor jou het hoogtepunt in de Hardcore muziek? euh ik heb een keertje Neophyte gezien dat was wel gaaf ![]() Vind je het jammer dat Hardcore nu niet meer zo populair is? Niet populair?? wtf volgens mij is die meuk populairder dan ooit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
laat ik nou ook regelmatig punks zien met deze kenmerken
||
Citaat:
zing allemaal mee! (8) ik ben meneer edje van der kelen en ik hou van vooroordelen Generaliseren is mijn vak, en ik vind het niet laf waar ik niet veel van afweet kraak ik af (8)
|
Verwijderd
|
Kijk is op het forum van partyflock daar staat heel veel over hardcore. Nu is er trouwens veel early rave, dat is een soort hardcore maar ik vind het maar kut. Maar je hebt veel andere stylen die er ook mee te maken hebben zoals:
Hardcore Darkcore Terror Speedterror Early Rave (niet naar luisteren) En het is dus echt wel populair kijk maar is hoeveel feesten er nu draaien. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
HardCore ressurection? Prea|K | 129 | 26-09-2003 10:54 | |
Muziek |
Hardcore SickOfItAll | 129 | 09-11-2002 13:57 |