Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Okee, die is dan weer niet zo grappig.
|
Een Belg, een Duitser en een Nederlander bevinden zich in een brandend huis op de tweede verdieping. De Nederlander grijpt een paraplu en springt naar beneden. Hij komt op de grond, raakt gewond en wordt naar het ziekenhuis gebracht, samen met de Duitser, die zijn voorbeeld had gevolgd. Na ongeveer drie dagen zijn ze weer beter en brengen een bezoek aan de Belg, die nog op de intensive care ligt. Over de stoel naast zijn ziekbed hangt een regenpak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Rare site overigens. ![]()
||
Citaat:
Zoiets. ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens. Ongeveer acht jaar geleden lag mijn moeder in het ziekenhuis, en haar broer, nogal een lolbroek, kwam naar Nederland om haar op te vrolijken. In het ziekenhuis vertelde hij een rare mop met een Georgier en een geit waar iedereen heel hard om moest lachen, behalve ik, want ik snapte hem niet. "Wacht maar", zei hij, "over een paar jaar word je midden in de nacht wakker, dan begrijp je hem ineens en moet je heel hard lachen." Maar dat gebeurde nooit. En nu denk ik dat ik hem eventueel zou kunnen begrijpen, maar ik ben hem vergeten. ![]()
|
![]() |
|
|