Advertentie | |
|
![]() |
|
Begin maar niet te snel over je gedachtes over anale sex met jongens tegen een 13 jarig meisje.
Maar buiten dat moet het vast kunnen! succes! De makkelijkste weg is natuurlijk vraag het haar. of vraag haar mee naar de bios, park etc
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
het ligt eraan hoe oud jij en hpoe oud zij is bijv. als jij 18 bent en zijn 16 kan dat wel. 17 en 15 ook wel maar daarponder word wel iets te jong dnek ik. Maar als je echt om haar geeft kan het wel! gewoon voor blijven vechten! toen ik 15 was had ik ook een vriend van 22 dus alles is mogelijk!
xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is 'dan jij,' niet 'dan jou.' |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Zoals je ziet het zou best kunnen, maar of het helemaal ideaal is.... Heb je ondertussen nog wat gehad aan de reacties?
||
Citaat:
En overigens, een jongen van 15 en een meid van 13? Moet kunnen toch? Zeker op een emotioneel niveau hebben de jongens op die leeftijd vaak de 15 nog niet echt bereikt en de meiden de 13 lang gepasseerd. Natuurlijk, onjuiste generalisatie, maar ook hier draait het om het idee. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Huiswerk eiwitten: dringend hulp gevraagd aub 14587541254 | 1 | 10-04-2014 17:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Hulp gevraagd - Wat doe ik fout? Kitten | 8 | 18-07-2012 15:10 | |
Werk, Geld & Recht |
[hulp gevraagd] Oprichten Vereniging Jantinexx | 11 | 01-12-2007 11:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hulp Susan17 | 6 | 17-04-2003 16:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hulp gevraagd bij werk over jeugdliteratuur Ellen82 | 0 | 22-10-2002 08:18 | |
Software & Hardware |
Webcam bevriest de hele tijd! Hulp gevraagd Chanel no. 5 | 2 | 17-10-2001 00:13 |