![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je doet het niet omdat je het verkiest boven bij elkaar zijn, je doet het omdat dit een leuke optie is omdat je echte seks niet kunt hebben (afstand of je wil nog niet aan echte seks beginnen). Dus ik snap niet zo goed dat mensen zo huilen. Wie het leuk vindt, lekker doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Ligt eraan wat je onder cyberseks verstaat. Uitkleden voor de cam heb ik nooit gedaan, maar wel eens een foto gestuurd naar mijn vriendje. Net als een mailtje sturen met daarin precies wat ik met hem zou doen als we elkaar weer zagen. Geile smsjes sturen hebben we met name in het begin heel veel gedaan. Mailtje en foto's waren toen we elkaar 4,5 maanden niet zagen. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dat vaak genoeg gedaan.. En als ik terug kijk vind ik het jammer dat ik dat gedaan heb....
Seks hoort iets intiems te zijn iets wat liefdevol is met een persoon die je in vertrouwen neemt. Die persoon kan jou uit zijn leven verwijderen wanneer hij wil... en ik had altijd het gevoel en nu nog steeds dat ik iets met iemand heb gedaan... iets intiems wat speciaal hoort te zijn terwijl ik die persoon niet eens ken of ooit in real gezien heb... dus denk goed na voordat je zulke beslissingen maakt.. 1 beslissing kan je leven beheren. ![]() Love you.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Enquete cyberseks aLackofColor | 19 | 06-01-2011 01:59 | |
Seksualiteit |
Waar kan ik paaldanslessen volgen? lyntjuh | 35 | 10-06-2006 09:18 | |
Seksualiteit |
cyber-sex Lolita | 50 | 01-11-2004 13:54 | |