Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2010, 16:13
tokio
tokio is offline
Zou je t willen of niet? en beargumenteer
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 16:17
Qimm
Qimm is offline
nee, echte seks is lekkerder
Oud 17-11-2010, 16:21
Verwijderd
don't believe the hype
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 13:33
Diamera
Diamera is offline
Nee dat lijkt me zó niet romantisch. En als je het dan al doet, moet je diegene wel vertrouwen, niet dat hij de rest van de wereld er ook bij betrekt door het op internet te zetten ofzo Ik zou liever gewoon bij elkaar zijn, in het echt.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 15:44
likkoekje
likkoekje is offline
Citaat:
Nee dat lijkt me zó niet romantisch. En als je het dan al doet, moet je diegene wel vertrouwen, niet dat hij de rest van de wereld er ook bij betrekt door het op internet te zetten ofzo Ik zou liever gewoon bij elkaar zijn, in het echt.
You said it all
Oud 01-05-2011, 21:08
Smartie<3
Smartie<3 is offline
Vind ik eigelijk ook
T lijkt me leuker in het echt
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 09:13
Volk
Volk is offline
Ik zie de lol er niet van in
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 09:24
Verwijderd
Met m'n vriendje om hem te pesten als we elkaar door de afstand weer een tijdje niet kunnen zien... waarom niet? Verder vind ik het niet boeiend.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Je doet het niet voor de romantisch, je doet het voor de lust.

je doet het niet omdat je het verkiest boven bij elkaar zijn, je doet het omdat dit een leuke optie is omdat je echte seks niet kunt hebben (afstand of je wil nog niet aan echte seks beginnen).

Dus ik snap niet zo goed dat mensen zo huilen. Wie het leuk vindt, lekker doen Ik heb gewone seks als ik dat wil maar ik vind dit een beetje aanstellerij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 08:32
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Wat lusi zegt. Alleen kan je jammer genoeg niemand vertrouwen. Voor je het weet ben je opgenomen en is je filmpje doorverkocht oid.. Al zullen jongens daar weinig last van hebben denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 14:20
Serieus&Speels
Serieus&Speels is offline
Citaat:
Wat lusi zegt. Alleen kan je jammer genoeg niemand vertrouwen. Voor je het weet ben je opgenomen en is je filmpje doorverkocht oid.. Al zullen jongens daar weinig last van hebben denk ik.
Er zijn echt zoveel mensen wel te vertrouwen daarin hé... Het hangt gewoon van het type waarop je valt af. Ik heb het al gedaan en ben er zeker van dat ik niet gefilmd ben / ik heb haar ook niet gefilmd.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 14:26
Volk
Volk is offline
Citaat:
Er zijn echt zoveel mensen wel te vertrouwen daarin hé... Het hangt gewoon van het type waarop je valt af. Ik heb het al gedaan en ben er zeker van dat ik niet gefilmd ben / ik heb haar ook niet gefilmd.
Je denkt zeker te weten dat je niet bent gefilmd net als duizenden anderen. Je kunt het niet zeker weten aangezien je er niet zelf bij was.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 17:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Cyberseks =/= camseks hm?
Oud 03-05-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk ben je liever in het echt bij elkaar. Maar dat is ook lang niet altijd romantisch. Soms moet er gewoon hard en plat geneukt worden, daar is dan weinig romantisch aan. Daarnaast heb je geen cyberseks omdat het zo romantisch is.

ot: Ligt eraan wat je onder cyberseks verstaat. Uitkleden voor de cam heb ik nooit gedaan, maar wel eens een foto gestuurd naar mijn vriendje. Net als een mailtje sturen met daarin precies wat ik met hem zou doen als we elkaar weer zagen. Geile smsjes sturen hebben we met name in het begin heel veel gedaan. Mailtje en foto's waren toen we elkaar 4,5 maanden niet zagen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2011, 15:25
Teuntje
Teuntje is offline
nou ik vind het juist een goeie optie om te doen als je niet bij elkaar kan zijn ik doe het geregeld wel met meiden wel alleen met meiden die ik echt vertrouw en die het zelf dan ook doen maar ik vind het juist heel geil en ook wel spannend ik vind het zeker een aanrader!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 09:17
Verwijderd
ik vind het maar niks.. sex moet tastbaar zijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2011, 16:26
diabolo
diabolo is offline
mss om es te expirimenteren want als je niet weet wat het is kan je erg geen mening over vormen vindt ik.
dus moetk es uitproberen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 15:47
Benitos
Benitos is offline
Gesofisticeerde masturbatie noem ik dat ... waarom niet - is leuk - niets verkeerd aan
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 14:18
TheVoiceWithin
TheVoiceWithin is offline
Ik heb dat vaak genoeg gedaan.. En als ik terug kijk vind ik het jammer dat ik dat gedaan heb....
Seks hoort iets intiems te zijn iets wat liefdevol is met een persoon die je in vertrouwen neemt.

Die persoon kan jou uit zijn leven verwijderen wanneer hij wil... en ik had altijd het gevoel en nu nog steeds dat ik iets met iemand heb gedaan... iets intiems wat speciaal hoort te zijn terwijl ik die persoon niet eens ken of ooit in real gezien heb... dus denk goed na voordat je zulke beslissingen maakt.. 1 beslissing kan je leven beheren.

Love you..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2011, 23:07
AnimePuck
AnimePuck is offline
cybersex lijkt me saai, echt is leuker er komop dalijk denken andere mensen of de volgende generatie dat je ontmaagd kan worden via het internet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 10:48
veryniceguy
veryniceguy is offline
telt smssex ook als cyberseks?
in dat geval vind ik het best lekker hoewel er niks boven fysiek lichamelijk contact gaat
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 19:27
Verwijderd
Er is geen officieel reglement voor cyberseks. Het valt imo wel in dezelfde categorie.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten