Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 22:26
nickje12
nickje12 is offline
Ey,

Ik vind een meisje die bij mij op de afdeling zit leuk, zij mij ook hoor ik via via, wat ik best kan geloven als ik zie hoe ze tegen me doet.

Ik ken haar nu denk ik zo'n 1.5 - 2 maand, in het begin waren de msn gesprekken heel leuk enzo, ze smste mij ook heel vaak en andersom ook..

Ze heeft het nu een tijdje met haar ex uit, maar is nog niet helemaal over hem heen.. Ik hoorde ook dat ze twijfelde tussen mij en die ex blabla..

Nu 1,5 maand later beginnen de gesprekken minder leuk te worden, smsen we elkaar niet/zelden nog.. Op school als ik alleen met haar ben (wat ik zelden ben eigelijk, ander rooster enzo) is het wel heel leuk en kunnen we ook niet van elkaar afblijven..

Als zij online is op msn wacht ik vaak af of zij begint met praten, zodat het ook een beetje van haar kant komt, soms doet ze dit wel andere x weer niet.. maar misschien denkt zij hetzelfde als mij en wilt zij het van mij kant laten komen?

Op school ben ik ook vaak degene die haar opzoekt ipv andersom, terwijl ze volgens mij helemaal niet verlegen is?..

Ik vind haar echt heel leuk maar ik weet niet wat ik hier nu van moet vinden? een tijdje smste ze me constant, leuke gesprekken enzo en nu wordt het wat minder.. Ik vind dat ik genoeg initatief getoont heb om bijvoorbeeld samen op school bij elkaar tekunnen zijn (door bv soms een les te spijbelen enz, dat doet zij niet) en vind dat zij nu maar actie moet ondernemen.. wat vinden jullie? Ik dacht eraan om gewoon niet meer op msn te komen en maar afwachten totdat zij weer contact zoekt via sms/msn (wat heel moeilijk gaat worden want spreek haar toch wel graag)

Ik ben bang dat als ik haar nu een beetje ga 'negeren' het gewoon doodloopt en we na een tijdje elkaar helemaal niet meergespreken/opzoeken op school

Ik denk ook dat ze mij leuk vind, dus snap niet waar zij mee bezig is!

Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2011, 11:28
Verwijderd
ja, of ze vindt je toch niet zo leuk...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 12:55
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
ja, of ze vindt je toch niet zo leuk...
dit
Oud 16-06-2011, 13:02
Louise.
Louise. is offline
vertel haar uitgebreid hoe je je voelt. dan weet ze in ieder geval hoe de zaken ervoor staan. kijk hoe ze reageert. en als het na een week nog zo is, dan is ze je helaas een beetje aan het vergeten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 15:23
nickje12
nickje12 is offline
Laat maar zitten, vandaag deed ze weer zo raar/droog dus ik ga geen contact meer met haar zoeken
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 15:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
vertel haar uitgebreid hoe je je voelt. dan weet ze in ieder geval hoe de zaken ervoor staan. kijk hoe ze reageert. en als het na een week nog zo is, dan is ze je helaas een beetje aan het vergeten.
Wat een raar advies, val jij op mannen die uitgebreid hun gevoelens aan kennissen vertellen?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Wat een raar advies, val jij op mannen die uitgebreid hun gevoelens aan kennissen vertellen?
Wat een rare vraag, krijg je zelf pas gevoelens nadat een ander die wel of niet toont, of groeit dat naar dat punt toe en schept de vraag alleen maar duidelijkheid maar verandert de zaak niet?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 15:51
bierkoning
bierkoning is offline
Mocht je toch nog interesse hebben, praat met elkaar. Vraag het haar gewoon dan weet je waar je aan toe bent...
Vraag haar mee naar de film ofzo of ga een stuk lopen en praat met haar.
Oud 17-06-2011, 15:54
nickje12
nickje12 is offline
Ze zegt dat ze deze week zo raar deed door ruzie ofzo met haar ex. Ze praat nu de hele tijd op msn ookal begin ik niet.. Het zal allemaal wel.. ik laat haar lekker initiatief nemen en zie wel waar het bootje strand.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 21:35
nickje12
nickje12 is offline
Toch weer hulp nodig!

Ik heb zo'n gevoel dat als ik (we eigelijk) zo doorga het niets wordt.
We spreken elkaar op school en op MSN.. MSN begint echt saai te worden maar ik wil haar toch graag spreken dus ben ik wel vaak online.
Afspreken gaat nu echt niet lukken omdat ze allemaal problemen met haar ex heeft en ik me daar niet tussen wil gooien..

Hoe los ik dit op?
Minder op msn komen? minder naar haar toe gaan op school? (school jaar is al bijna afgelopen dusja)

Onze msn gesprekken zijn echt dood aan het worden, het was eerst altijd leuk..
Zou het gewoon zonde vinden als dit langzaam dood gaat
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 21:49
Thommos
Thommos is offline
Dat dit langzaam dood bloeit, kan van beide kanten komen. Als zij gedoe heeft met haar ex en daardoor minder tijd aan jou kwijt kan, kun jij daar op een paar manieren op reageren. Zij praat minder omdat dingen problematisch zijn. Misschien kan ze juist dan wél een helpende hand gebruiken. Ik weet niet hoe ze jou ziet, maar misschien heeft ze juist nu behoefte aan een jongen die haar wel lijkt te begrijpen, want haar ex doet dat naar alle waarschijnlijkheid niet. Je kunt dit dan afdoen als 'saaie MSN gesprekken' en het vervolgens ook aan zijn lot overlaten. Vergeet niet dat MSN sowieso niet echt een geweldig communicatiemiddel is en het enige wat je daar doet, is relatief emotieloze stukjes tekst naar de ander sturen en daar dan een reactie op krijgen. Wil je echt weten hoe het zit, spreek dan wat af en praat met haar. Vraag desnoods naar haar mening over de situatie met jou. Als je met vragen zit, maak het dan bespreekbaar met haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten