Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mocht je toch nog interesse hebben, praat met elkaar. Vraag het haar gewoon dan weet je waar je aan toe bent...
Vraag haar mee naar de film ofzo of ga een stuk lopen en praat met haar.
|
![]() |
Toch weer hulp nodig!
Ik heb zo'n gevoel dat als ik (we eigelijk) zo doorga het niets wordt. We spreken elkaar op school en op MSN.. MSN begint echt saai te worden maar ik wil haar toch graag spreken dus ben ik wel vaak online. Afspreken gaat nu echt niet lukken omdat ze allemaal problemen met haar ex heeft en ik me daar niet tussen wil gooien.. Hoe los ik dit op? Minder op msn komen? minder naar haar toe gaan op school? (school jaar is al bijna afgelopen dusja) Onze msn gesprekken zijn echt dood aan het worden, het was eerst altijd leuk.. Zou het gewoon zonde vinden als dit langzaam dood gaat ![]() |
![]() |
|
Dat dit langzaam dood bloeit, kan van beide kanten komen. Als zij gedoe heeft met haar ex en daardoor minder tijd aan jou kwijt kan, kun jij daar op een paar manieren op reageren. Zij praat minder omdat dingen problematisch zijn. Misschien kan ze juist dan wél een helpende hand gebruiken. Ik weet niet hoe ze jou ziet, maar misschien heeft ze juist nu behoefte aan een jongen die haar wel lijkt te begrijpen, want haar ex doet dat naar alle waarschijnlijkheid niet. Je kunt dit dan afdoen als 'saaie MSN gesprekken' en het vervolgens ook aan zijn lot overlaten. Vergeet niet dat MSN sowieso niet echt een geweldig communicatiemiddel is en het enige wat je daar doet, is relatief emotieloze stukjes tekst naar de ander sturen en daar dan een reactie op krijgen. Wil je echt weten hoe het zit, spreek dan wat af en praat met haar. Vraag desnoods naar haar mening over de situatie met jou. Als je met vragen zit, maak het dan bespreekbaar met haar.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
meisje versieren sooperdooper | 27 | 16-01-2013 15:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |