Advertentie | |
|
![]() |
|
Yup, Treyarch kwam met precies hetzelfde argument. Je maakt een stel maps en halverwege kom je erachter dat je wat spul moet schrappen voor balans issues. Foresight
![]() Nu heb ik niet BFBC2 niet genoeg gespeeld om te weten of het ook echt impact zou hebben (kan je met die destruction engine ze er letterlijk niet uitknallen?) maar in BO had lean heel best gekund. Bij CoD haalden ze ook meteen "3d" sound eruit zodat je niet kon "soundwhoren". Stel je voor dat je meer dan je doppen gebruikt tijdens het gamen... |
![]() |
|
Tsja, ik krijg toch wel even 't kwijl in m'n mond van die MW3 trailer, gewoon van het beeld van de hoofdsteden van de (Westerse) wereld op een up-to-date pc. Ik vraag me alleen af hoelang dat gevoel blijft als ik het daadwerkelijk speel; MW2 was ook zeer mooi, maar was ik ook wel zat na een paar missies. On line niet geprobeerd.
|
Verwijderd
|
Ik hou wel van die Koude Oorlog fibe, eigenlijk altijd wel meer belangstelling gehad voor de Soviets dan voor de 'good guy' Amerikanen. In Red Alert 2 waren de Soviets ook altijd cooler.
![]() MW3 lijkt me alleen wel wat meer van hetzelfde, als ik zo naar de trailers kijk. Ik ben meer benieuwd naar BF3. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwoah. Geniaal is dan weer overdreven, maar het was wel goed voor een CoD singleplayer ja.
Wat me nooit zo beviel aan de singleplayers was dat de AI een beetje eentonig en hersenloos is. Het ging door het perspectief van de AI ongeveer zo. Rennen, sprayen, neergeknald worden. |
![]() |
|
Omdat de meeste van die mensen nooit een dreamcast/N64 en eerder console heeft gehad en daardoor compleet vergeten zijn waar gameplay om draait
![]()
||
Citaat:
ehm ja, vrijwel allemaal.
||
Citaat:
Maar er was ook heel veel zooi op de n64
|
omdat het mensen uit de realiteit haalt en ze een vals gevoel geeft alsof ze iets hebben behaald... en mensen zijn tegenwoordige hersenloze zombies die alles spelen wat een goede rating heeft, maar nog belangrijker als hun 'coole' vrienden het spelen dan spelen ze het ook
||
Citaat:
De N64 viel overigens wel mee, nintendo is natuurlijk de uitvinder van het 3rd party support systeem. Ik weet niet misschien is het wel een overgebleven wrok omdat SEGA (fanboy iknow) destijds en de deal met sony (cdi (phillips bounce)->playstation yeeh) heeft verknoeid en bovendien de deal met nVidia over een zekere 64bit grafische kaart niet doorging omdat SEGA japan er niet aan wilde. De druppel kwam voor mij toen gigant microsoft na alle gevechten en slachtoffers ineens ook besloot mee te pikken. Dus tja, ok, er worden zeker wel goede games gemaakt (al vind ik dan dat de beste remakes en opvolgers zijn (sonic generations bv.) maar ik ben sinds die tijd toch weer PC gamer geworden.
Laatst gewijzigd op 26-06-2011 om 23:10. |
![]() |
||
Citaat:
tegenwoordig spelen de meeste developers op safe, shooter hier, half doordachte rpg daar. Daarnaast hebben dingen als online gamen en kinect e.d. er ook toe geleid dat het meer interactie dan gamen is geworden.
||
Citaat:
Ik heb de meeste consoles alleen maar (gehad) omdat een vriend van mij die werkelijk alles krijgt en kreeg die dingen aan mij doorgaf zodra er een nieuwe uitkwam. Verder was ik vooral een Dos scripter, ik schreef Text based RPG's in de 3.11 bios
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Call of Duty 2 Elite! | 36 | 05-05-2006 10:23 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Sk werkweek TUe Oen | 7 | 15-05-2002 20:21 |