Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en het is per maand opzegbaar.
|
Verwijderd
|
Heeft iemand trouwens tips voor dit meisje? Dat kan toch niet kloppen, dat ze door ziekte geen examen kan doen en dat ze dan niet eens het jaar over mag doen van school
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ijs jammie, morgen wordt het hiet zeker meer dan 35 graden. Dat is me te warm, ik ga vragen of ik na school mag zwemmen bij vriendinnne van mij ik moet er toch heen voor iets af te maken (in de vakntie schoolwerk
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de derde klas heb ik meegedaan aan de provinciale ronde van het Europees JongerenParlement. Dat deed ik samen met vier anderen uit Enschede, waaronder een meisje van een andere school, dat ik daarna nooit meer gezien of gesproken heb. Facebook stelt haar nu voor als mogelijke facebookvriend terwijl we géén gedeelde vriendjes hebben
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruik wel hetzelfde email adres voor facebook als ik toen voor alles gebruikte, geloof ik. Dus wat dat betreft zou het kunnen, als zij ook nog hetzelfde adres gebruikt en in die 11 jaar nooit haar adresboek heeft opgeschoond. |
![]() |
|
|