Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2011, 22:30
LittleWolf
LittleWolf is offline
....

Laatst gewijzigd op 05-04-2012 om 21:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2011, 22:32
Gary Brown
Gary Brown is offline
Ik zou met die knul overleggen om meer samen te gaan doen, zowel binnen als buiten school
Oud 04-06-2011, 22:43
Verwijderd
Kzal hem een soort 'kans' geven door te zegge wat je dwars zit. denk wel goed na dat hij dingen aan zijn hoofd kan hebben die heel belangrijk zijn. maar praten is het best
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 22:54
AzN
AzN is offline
Ik begrijp 't dat jij en je vriend elkaar weinig zien, hij woont immers niet naast de deur. Ik kan ook begrijpen dat je 'BFF' daarom zegt dat 't geen echte relatie voorstelt. Maar.. waarom wilt hij 't geheim houden?
Oud 05-06-2011, 16:43
Elineke
Elineke is offline
Ik denk dat je bff wel een beetje gelijk heeft. Vraag eens aan je vriendje waarom hij eigenlijk jullie relatie geheim wil houden. Ik heb ooit eens hetzelfde probleem gehad als jij. Toen wou mijn vriendje onze "relatie" ook geheim houden, maar uiteindelijk mocht niemand het weten omdat het gewoon een stomme weddenschap was van hem en zijn vrienden en hij schaamde zich voor me! Die jongen heeft me toen heel erg gekwetst! Dus ik zou eens een goed gesprek met je vriendje aangaan, voor het te laat is! Ik hoop dat je niet wort gekwetst! <3
Met citaat reageren
Oud 05-06-2011, 22:43
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Ik denk dat je bff wel een beetje gelijk heeft. Vraag eens aan je vriendje waarom hij eigenlijk jullie relatie geheim wil houden. Ik heb ooit eens hetzelfde probleem gehad als jij. Toen wou mijn vriendje onze "relatie" ook geheim houden, maar uiteindelijk mocht niemand het weten omdat het gewoon een stomme weddenschap was van hem en zijn vrienden en hij schaamde zich voor me! Die jongen heeft me toen heel erg gekwetst! Dus ik zou eens een goed gesprek met je vriendje aangaan, voor het te laat is! Ik hoop dat je niet wort gekwetst! <3
Had hetzelfde voor..maar dan gewoon met een meisje dat zogezegd een vriendin was..ik kreeg er gevoelens voor, was zogezegd wederzijds..maar ze wou niets om een welbepaalde rede.. Werd ook alleen gekwetst ... Weet je wat het grappige was later?..na meer dan een jaar (toen ik mijn eerste lief had -en nog altijd btw-) zocht ze contact... Sorry..eens je iets verpest is het bij mij voor altijd zo..
Me vriendin was er ook niet goed van en had schrik dat ze me ging verliezen (ze wist dat ik vroeger gevoelens had voor dat meisje)...heb haar gerust gesteld en ze vertrouwde me ...We zijn nog altijd samen ..

ALS hij niet wil luisteren, laat hem voor wat het is...spreek uit ervaring..en Elineke spreekt ook uit ervaring. Hoe hard je hart pijn zal hebben, je gedachten zullen deze keer gelijk hebben
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 19:00
Homerus Dante
Homerus Dante is offline
je moet het NIET uitmaken, je moet hem verrassen met een spannend lingerie setje! Daarnaast moet je gaan dreigen, Bijvoorbeeld:"IK VERTEL HET TEGEN IEDEREEN, ANDERS MAAK IK HET UIT, IK WIL VERDER MET JOU. HOU JE WEL VAN ME, HE! ZEG DAN
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
je moet het NIET uitmaken, je moet hem verrassen met een spannend lingerie setje! Daarnaast moet je gaan dreigen, Bijvoorbeeld:"IK VERTEL HET TEGEN IEDEREEN, ANDERS MAAK IK HET UIT, IK WIL VERDER MET JOU. HOU JE WEL VAN ME, HE! ZEG DAN
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 20:18
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Kerel..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 20:58
kevints
kevints is offline
Citaat:
Ik begrijp 't dat jij en je vriend elkaar weinig zien, hij woont immers niet naast de deur. Ik kan ook begrijpen dat je 'BFF' daarom zegt dat 't geen echte relatie voorstelt. Maar.. waarom wilt hij 't geheim houden?
zijn veel redenen voor te bedenken, kan zijn met zijn ouders (weet niet hoe oud jullie zijn), hij gaat vreemd enz
Met citaat reageren
Oud 07-06-2011, 13:33
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
zijn veel redenen voor te bedenken, kan zijn met zijn ouders (weet niet hoe oud jullie zijn), hij gaat vreemd enz
Als het door zijn ouders komt is het een andere situatie is vind ik..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 09:48
jeroen007
jeroen007 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 09:49
jeroen007
jeroen007 is offline
dan ben je wel heel zielig..!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 13:41
Verwijderd
Ik vind het erg apart dat je vriendje jullie relatie geheim wil houden. Als je verliefd bent en verkering hebt, wil je het toch van de daken schreeuwen??! Ik raad je aan om te vragen waarom hij dat wil. En als je zijn telefoonnummer hebt, kun je hem bellen zodat je hem wat vaker spreekt.
Wanneer je echt denkt van; dit is niet wat ik wil, ik wil een relatie met leuke dingen zoals afspraakjes, uitgaan, samen hangen op de bank achter een goeie film ed, dan kun je het beter uitmaken en afspreken dat jullie vrienden blijven. Want ik vind eigenlijk, als ik het eerlijk zeg, dit het niet waard om een relatie te heten.

Maar succes! En laat je weten wat je gedaan hebt?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2011, 22:27
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik vind het erg apart dat je vriendje jullie relatie geheim wil houden. Als je verliefd bent en verkering hebt, wil je het toch van de daken schreeuwen??!
Dit.
Bel hem, vraag of hij dingen wil afspreken, want als hij het enkel geheim wil houden blijft dat vervelend, al dan niet zwaar klote, en zou ik het uitmaken.
Oud 10-06-2011, 22:06
LittleWolf
LittleWolf is offline
thnx voor alle reacties ik heb het hem gevraagd(wrm de relatie geheim is) en hij is bang dat zijn vrienden kinderachtig gaan doen en het ons uit elkaar drijft.
ik snap nu wel zijn punt maar als hij denkt dat dat ons uit elkaar drijft heb ik toch eerlijk moetenn zeggen dat dit dat ook doet.
Nu zegt hij dat hij het egt niet leuk vind dat het zo moet maar wat er ook gebeurt ik blijf zijn meisje.
maar nu begint hij telkens op msn te vragen naar fotos van me en dat vind ik niet zo erg maar dan begint hij opeens over of ik hem wil pijpe en of hij me mag beffe terwijl we nooit samen zijn het over serieuse relatie problemen hebben
wat mmoet ik nou met hem?!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 05:25
Verwijderd
Dumpen die handel.

Hij wil niet eens dat zijn vrienden het weten (schaamt hij zich voor je?) en gaat dan, in plaats van het probleem oplossen, aandringen op seks?

Het is wel duidelijk dat hij alleen seks met je wil en geen relatie, maar hij wil je toch een beetje tevreden houden (want anders dump je hem en dat betekent: geen seks) en daarom noemt hij het 'verkering' terwijl hij er niet openlijk voor uit wil komen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 12:49
LittleWolf
LittleWolf is offline
mn bff zei dat iik hem anders moest testen zoals zeggen dat mensen het al weten maar dat ik daar niets mee te maken heb enn dan kijken hoe hij reageerd.
maar ik wil niet dat ik hem mmoet testen dan heb ik dus geen vertrouwen in hem maar dat wil ik wel
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 17:56
Verwijderd
Citaat:
mn bff zei dat iik hem anders moest testen zoals zeggen dat mensen het al weten maar dat ik daar niets mee te maken heb enn dan kijken hoe hij reageerd.
maar ik wil niet dat ik hem mmoet testen dan heb ik dus geen vertrouwen in hem maar dat wil ik wel
Nee. Niet testen. Het is of het één, of het ander.

Wil jij nou echt een relatie met iemand die er niet eens voor uit durft te komen en je dan ook nog gaat lastigvallen voor seks?

Stel hem een ultimatum: Of hij maakt het openbaar, of je dumpt 'em.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 08:53
LittleWolf
LittleWolf is offline
ik heb het laatst toch maar uitgemaakt met veel verdriet Ik dacht dat hij me echt niet leuk vond.
De dagen daarna was hij heel depressief en verdrietig op school en gister durfde hij weer voor het eerst tegen me te praten op msn. Hij vroeg of hij niet meer belangrijk was voor mij omdat hij nog steeds om me gaf.
Ik vertelde dat ik dacht dat hij me gebruikte of dat het gwn allemaal een grap was maar hij verzekerde van niet.
Nu wil hij nog steeds opnieuw met me beginnen alleen nog altijd geheim tegen mij wou hij niet zeggen waarom.
Mijn vriendin vroeg het aan hem en voor het eerst durfde hij eerlijk antwoord te geven op die vraag hij zei dat hij me wou beschermen omdat zijn vrienden me nooit zouden accepteren en hij niet echt goed tegen zijn vrienden op kan(hij is best klein en niet super sterk). Ik zou best weer een relatie met hem willen beginnen maar ik weet echt niet of het het juiste is op dit moment!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 23:59
Verwijderd
Als zijn vrienden jouw niet zouden mogen is dat hun probleem... Lekkere vrienden heb je dan.

Vertel hem dat ook gewoon, en ja waarom zouden ze wat tegen je hebben ik neem aan dat ze jouw niet kennen.

Dus ik zou hem gewoon duidelijk proberen te maken dat zijn vrienden het maar moeten accepteren en anders vind ik dat hij maar betere vrienden moet gaan zoeken. Als hij dit laatste niet zou doen, opnieuw uitmaken dan gaat het toch nooit werken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 08:18
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
ik heb het laatst toch maar uitgemaakt met veel verdriet Ik dacht dat hij me echt niet leuk vond.
De dagen daarna was hij heel depressief en verdrietig op school en gister durfde hij weer voor het eerst tegen me te praten op msn. Hij vroeg of hij niet meer belangrijk was voor mij omdat hij nog steeds om me gaf.
Ik vertelde dat ik dacht dat hij me gebruikte of dat het gwn allemaal een grap was maar hij verzekerde van niet.
Nu wil hij nog steeds opnieuw met me beginnen alleen nog altijd geheim tegen mij wou hij niet zeggen waarom.
Mijn vriendin vroeg het aan hem en voor het eerst durfde hij eerlijk antwoord te geven op die vraag hij zei dat hij me wou beschermen omdat zijn vrienden me nooit zouden accepteren en hij niet echt goed tegen zijn vrienden op kan(hij is best klein en niet super sterk). Ik zou best weer een relatie met hem willen beginnen maar ik weet echt niet of het het juiste is op dit moment!
Lijkt me toch wel moeilijk hoor, een 'relatie' die geheimgehouden moet worden. Je hebt dan volgensmij niet echt een vrij gevoel ofzo, om er bijvoorbeeld wat van te laten merken op school...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 09:34
Verwijderd
Z'n vrienden hoeven je toch niet leuk te vinden? Zij hebben geen verkering met jou.
En wat boeit het dat hij niet super sterk is, is hij bang dat z'n vrienden hem in elkaar gaan slaan als ze erachter komen dat jij zijn vriendin bent? Lekkere vrienden heeft-ie dan.

Ik zou tegen hem zeggen: of we hebben wel verkering, maar dan écht, dus ook dat iedereen het weet en dat we na schooltijd afspreken. Of we hebben geen verkering.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 14:12
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
hey het gaat niet om anderen . als jij hem nog steeds graag ziet houden zo !! maar als je niets meer voor hem voelt praat er dan met hem over
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 20:58
MrMadness
MrMadness is offline
Citaat:
maar nu begint hij telkens op msn te vragen naar fotos van me en dat vind ik niet zo erg maar dan begint hij opeens over of ik hem wil pijpe en of hij me mag beffe terwijl we nooit samen zijn het over serieuse relatie problemen hebben
Dumpen!

Lees de teksten die je geschreven hebt nog eens rustig door. Hij schaamt zich voor je aangezien hij het geheim wil houden en nu wil hij al beginnen aan seks? Ik zie dat je pas 13 jaar bent, dat is echt veel te vroeg. Ga nou maar terug aan het studeren en denk er nog eens over als je je examens hebt gehaald.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2011, 14:22
lovingboy
lovingboy is offline
Kweet niet veel van vrouwen, maar als i met een oversekste jongen die zich voor me schaamt zou hebben zou ik hem allang gedumpt hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten