Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het erg apart dat je vriendje jullie relatie geheim wil houden. Als je verliefd bent en verkering hebt, wil je het toch van de daken schreeuwen??! Ik raad je aan om te vragen waarom hij dat wil. En als je zijn telefoonnummer hebt, kun je hem bellen zodat je hem wat vaker spreekt.
Wanneer je echt denkt van; dit is niet wat ik wil, ik wil een relatie met leuke dingen zoals afspraakjes, uitgaan, samen hangen op de bank achter een goeie film ed, dan kun je het beter uitmaken en afspreken dat jullie vrienden blijven. Want ik vind eigenlijk, als ik het eerlijk zeg, dit het niet waard om een relatie te heten. Maar succes! En laat je weten wat je gedaan hebt? |
![]() |
||
Citaat:
Bel hem, vraag of hij dingen wil afspreken, want als hij het enkel geheim wil houden blijft dat vervelend, al dan niet zwaar klote, en zou ik het uitmaken.
|
thnx voor alle reacties ik heb het hem gevraagd(wrm de relatie geheim is) en hij is bang dat zijn vrienden kinderachtig gaan doen en het ons uit elkaar drijft.
ik snap nu wel zijn punt maar als hij denkt dat dat ons uit elkaar drijft heb ik toch eerlijk moetenn zeggen dat dit dat ook doet. Nu zegt hij dat hij het egt niet leuk vind dat het zo moet maar wat er ook gebeurt ik blijf zijn meisje. maar nu begint hij telkens op msn te vragen naar fotos van me en dat vind ik niet zo erg maar dan begint hij opeens over of ik hem wil pijpe en of hij me mag beffe terwijl we nooit samen zijn het over serieuse relatie problemen hebben ![]() wat mmoet ik nou met hem?! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dumpen die handel.
Hij wil niet eens dat zijn vrienden het weten (schaamt hij zich voor je?) en gaat dan, in plaats van het probleem oplossen, aandringen op seks? Het is wel duidelijk dat hij alleen seks met je wil en geen relatie, maar hij wil je toch een beetje tevreden houden (want anders dump je hem en dat betekent: geen seks) en daarom noemt hij het 'verkering' terwijl hij er niet openlijk voor uit wil komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wil jij nou echt een relatie met iemand die er niet eens voor uit durft te komen en je dan ook nog gaat lastigvallen voor seks? Stel hem een ultimatum: Of hij maakt het openbaar, of je dumpt 'em. |
![]() |
|
ik heb het laatst toch maar uitgemaakt met veel verdriet Ik dacht dat hij me echt niet leuk vond.
De dagen daarna was hij heel depressief en verdrietig op school en gister durfde hij weer voor het eerst tegen me te praten op msn. Hij vroeg of hij niet meer belangrijk was voor mij omdat hij nog steeds om me gaf. Ik vertelde dat ik dacht dat hij me gebruikte of dat het gwn allemaal een grap was maar hij verzekerde van niet. Nu wil hij nog steeds opnieuw met me beginnen alleen nog altijd geheim tegen mij wou hij niet zeggen waarom. Mijn vriendin vroeg het aan hem en voor het eerst durfde hij eerlijk antwoord te geven op die vraag hij zei dat hij me wou beschermen omdat zijn vrienden me nooit zouden accepteren en hij niet echt goed tegen zijn vrienden op kan(hij is best klein en niet super sterk). Ik zou best weer een relatie met hem willen beginnen maar ik weet echt niet of het het juiste is op dit moment! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als zijn vrienden jouw niet zouden mogen is dat hun probleem... Lekkere vrienden heb je dan.
Vertel hem dat ook gewoon, en ja waarom zouden ze wat tegen je hebben ik neem aan dat ze jouw niet kennen. Dus ik zou hem gewoon duidelijk proberen te maken dat zijn vrienden het maar moeten accepteren en anders vind ik dat hij maar betere vrienden moet gaan zoeken. Als hij dit laatste niet zou doen, opnieuw uitmaken dan gaat het toch nooit werken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Z'n vrienden hoeven je toch niet leuk te vinden? Zij hebben geen verkering met jou.
En wat boeit het dat hij niet super sterk is, is hij bang dat z'n vrienden hem in elkaar gaan slaan als ze erachter komen dat jij zijn vriendin bent? Lekkere vrienden heeft-ie dan. Ik zou tegen hem zeggen: of we hebben wel verkering, maar dan écht, dus ook dat iedereen het weet en dat we na schooltijd afspreken. Of we hebben geen verkering. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Lees de teksten die je geschreven hebt nog eens rustig door. Hij schaamt zich voor je aangezien hij het geheim wil houden en nu wil hij al beginnen aan seks? Ik zie dat je pas 13 jaar bent, dat is echt veel te vroeg. Ga nou maar terug aan het studeren en denk er nog eens over als je je examens hebt gehaald. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet? ceabvl | 9 | 13-05-2010 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? Knorrretje | 19 | 24-11-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken....? Aissyla | 5 | 18-12-2002 15:57 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of aanlaten? Sisje | 11 | 13-11-2002 21:01 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken? of niet :( ***JoYsTiCk*** | 8 | 04-07-2002 14:22 |