Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2011, 18:06
iloveyouuu2
iloveyouuu2 is offline
De pijn begon een dag nadat een jongen wat aan mij had gezeten (met kleren aan).
Toen dacht ik misschien heeft het wel iets te maken met dat ik over 1,5 week ongsteld moest worden.
Maar helaas, zelfs tijdens en na mijn menstruatie heb ik nog altijd dezelfde pijn.
De pijn is heel laag onder in mijn buik, wat last bij mijn darmen en ik heb soms het idee dat mijn eierstokken pijn doen. Ook heb ik best lage rug pijn en ben ik een 2 dagen misselijk geweest. En heel soms wat steekjes onder in mijn buik/op de venusheuvel.
Ik kan niet zwanger zijn want ik heb verder geen seks gehad.

Ik ben al naar de dokter geweest maar die kon niks vinden, mijn urine was goed en mijn bloed ook.
Ook heb ik het idee dat mijn buik wat is opgezet onderaan (best laag) of wat gespannen is. Ik word er echt gek van, want het is elke dag weer het zelfde of er komen nieuwe klachten bij.

Want nu bijvoorbeeld, links heel laag en steekjes en rechts en in het midden en weet ik het.
Ik word echt gek gewoon
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 08:20
Verwijderd
Als je er nog steeds last van hebt, weer terug gaan naar de huisarts. Prima dat er niets in je urine en bloed is gevonden, maar jij hebt nog steeds pijn, dus dan moet je huisarts maar wat verder zoeken.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 11:05
Volk
Volk is offline
Het zou stress kunnen zijn. Er zit niks anders op dan weer naar de dokter gaan en hem vertellen dat je er nog last van hebt. Dan doen ze verder onderzoek en vinden ze misschien wel iets.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 12:10
wippityou
wippityou is offline
dit is juist bij mij het zelfde geweest ook waren er zowat geluiden dat ik kon horen rond men darmen maag de dokter heeft dan 2 keer bloed afgenomen want hij d8 dat het klierkoorts kon zijn maar dat was het dus 2 keer niet . dan zijn we voor de zekerheid naar het ziekenhuis gereden en foto's laten nemen daar bleek dat men eierstokken open stonden en ik volgende maand weer men maandstonden gingen krijgen meestal is bij mij de pijn heviger als het warmer weer is de dokters weten ook niet waarom dit is. als de pijn te hevig word bij mij moet ik pilletjes nemen voor pijnlijke maandstonden het heet Perdofemina . wel op voorschrift van de dokter je kan er mss eenw samen met hem over praten wat je precies voelt en waar ik heb dat ook moeten doen en de pijn is egt weg als het warm weer is ik zelf heb ook iets gevonden en dat is thee drinken van de oxfam winkel egt goed tegen krampen en pijnstreken maar ik drink het wel n-liever in de winter dan in de snik hete zomer en succes hopelijk vermindert de pijn snel xx
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 12:16
wippityou
wippityou is offline
Citaat:
Het zou stress kunnen zijn. Er zit niks anders op dan weer naar de dokter gaan en hem vertellen dat je er nog last van hebt. Dan doen ze verder onderzoek en vinden ze misschien wel iets.
van stress krijg je meestal rugpijn e ;p
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
van stress krijg je meestal rugpijn e ;p
Of buikpijn, of hoofdpijn, of je wordt misselijk... Er is niet echt 1 soort pijn voor stress
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 18:51
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb het zelfde probleem gehad ongeveer. Het probleem is dat zodra de huisarts of het ziekenhuis niks kan vinden in je bloed of urine, ze zeggen dat het tussen je oren zit. Dat het dus aan de stress ligt, of aan problemen.
Oud 28-06-2011, 19:50
chiara_
chiara_ is offline
Dat klopt, ja. Ik heb drie jaar met dit soort klachten rondgelopen (maagpijn, buikkrampen en misselijkheid) en toen in mijn bloed niets werd gevonden, zei de huisarts meteen 'dat zal dan wel stress zijn, niets aan te doen meisje.'
Je zou bij je huisarts eens kunnen opperen of ze op parasieten kunnen testen (TFT test). Parasieten schijnen heel vaak de oorzaak te zijn van tot dan toe onverklaarbare buikklachten. Bij mij was dit toen ook het geval; drie jaar last gehad en na een zware antibioticakuur was ik er met twee weken vanaf

Sterkte!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten