Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2011, 14:10
Verwijderd
hoi allemaal,

titel zegt het al; stoer doen.. ik kan daar niet tegen, er zitten mensen bij mij op school die altijd stoer proberen te doen terwijl ze niet zo zijn.. hebben jullie hetzelfde? ik vind dat je gewoon moet gedragen zoals je bent en niet kijken wat anderen doen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2011, 14:14
En.Jay
En.Jay is offline
Is stoer doen dan altijd hetzelfde als anderen nadoen?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Is stoer doen dan altijd hetzelfde als anderen nadoen?
Ik denk dat het meestal wel zo is, maar ik denk eigenlijk dat het meer uit angst is om erbij te willen horen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 14:53
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
Ik denk dat het meestal wel zo is, maar ik denk eigenlijk dat het meer uit angst is om erbij te willen horen.
Niet zozeer uit angst om erbij te willen horen, maar om te zorgen dat ze zelf niet het slachtoffer worden van pesterijen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 15:45
olha1
olha1 is offline
het is gewoon erg sielig om mensen dat te zien doen en de enige manier waar ik ook op dat soort gedrag reageer is met medelijden
Oud 09-02-2011, 17:11
Verwijderd
Bij ons in de klas zit ook zo'n jongen. Maar na een paar maand was iedereen het zat en gingen ze hem 'pesten.'
Slaan, schoppen, haken, (allemaal niet ruw) maar hij denkt dat die jongens zijn stoere gedrag leuk vinden en dat daarom doen. Dus hij gaat vrolijk door met zijn nepgedrag.

Dan heb je echt wel een plaat voor je kop zeg.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 18:11
FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Oooooh echt zo irritant. De meelopers zijn trouwens veel erger. Die denken pas dat ze stoer doen. Maar sommige mensen zijn gewoon nog niet genoeg ontwikkeld om dat te begrijpen.
Oud 15-03-2011, 19:47
-Max-
-Max- is offline
Ik zie elke dag wel een groep die denkt stoer te doen. Of dit lukt is dan nog de vraag. Ze lopen dan allemaal expres tegen je aan en gaan dan roepen : Wat doe jij! zoek je problemen. Dat gedrag vermijd ik dan gewoon door gewoon niet in de buurt te zijn. Maar ze zijn wel erg irritant.
Oud 15-03-2011, 20:21
Verwijderd
Max je hebt gelijkt stoer doen is fackingg irri

xxxW.M.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 19:10
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Och, er zijn zat mensen die stoer doen als overleven.
Ik doe me in sommige gevallen ook anders voor dan ik ben,puur omdat dat mijn reputatie bevordert of niet kan beschadigen.

School is overleven.
Je doet mee, of je ligt eruit.
net als met pesten.
jij pest, of word gepest.
Oud 16-03-2011, 19:35
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik denk dat het niet zo zeer met pesten of gepest worden te maken heeft, meer dat sommige kinderen het gevoel hebben dat ze ergens bij moeten horen, dat ze indruk moeten maken.
Oud 17-03-2011, 17:33
swaggaboii
swaggaboii is offline
Citaat:
Och, er zijn zat mensen die stoer doen als overleven.
Ik doe me in sommige gevallen ook anders voor dan ik ben,puur omdat dat mijn reputatie bevordert of niet kan beschadigen.

School is overleven.
Je doet mee, of je ligt eruit.
net als met pesten.
jij pest, of word gepest.
daar heb je gelijk in, ik ben ook 1 van die stoere typetjes maar dat is gewoon puur de drang om niet gepest te willen worden en overleven idd.. mooi gezegd
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 17:40
Verwijderd
Whahaha dat doe mij denken aan een jongen in mijn klas hij doet zo stoer,
en bij gym als we verliezen met een spel ofzo dan wordt hij boos dan is hij net een baby dan lach ik hem altijd uit.
En wordt hij weer boos, maarja je hebt gelijk mensen die stoer doen denken dat ze heel wat zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 21:35
olha1
olha1 is offline
Citaat:
daar heb je gelijk in, ik ben ook 1 van die stoere typetjes maar dat is gewoon puur de drang om niet gepest te willen worden en overleven idd.. mooi gezegd
door die gedachtes als als je niet meedoet dan word je zelf gepest gaat het juist fout
dat heten namelijk meelopers en dat is het ergste deel aan pesten (heb even geen bron maar ik ben nu in een te luie bui om te zoeken) de meelopers die maar allemaal zeggen dat het zo is wat de pester zegt...

er zijn mensen die zelfmoord plegen om mensen zoals dat denk daar maar eens over na
het lijkt misschien alsof ik te hard reageer maar het is echt zo!
Oud 20-03-2011, 00:17
Thomas.
Thomas. is offline
Stoer doen is ongeveer zoals populair zijn. Want als je stoer doet en niemand volgt je, ben je alleen maar raar bezig. Maar als je je openstelt en aardig doet tegen ze, blijken ze nog best aardig te zijn. Hoe stom ze ook op het begin tegen je doen, uiteindelijk werkt het.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 16:35
Verwijderd
Heb ik ook echt een hekel aan. Vooral aan die zogenaamde ''mooiboys'' en ''chimeiden''
Gister ook, ik heb dus altijd mijn shag in het borstzakje van mijn jas zitten, komen er 3 jongens naar me toe, die ik niet eens ken, vragen ze me om shag. Ik zeg natuurlijk nee, ik ken ze geeneens. Pakken ze me shag uit me borstzakje en fietsen ze heel hard weg
Het was nieteens super erg, er zat bijna niks meer in, maar toch. Stoer joh, met ze 3en iets stelen van 1 persoon... Mijn shag zit nu in mijn binnenzak

Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 20:48
Zazum
Zazum is offline
Waar ik me nou echt aan erger, zijn die stoer-doeners die de heledag met kanker schelden...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Waar ik me nou echt aan erger, zijn die stoer-doeners die de heledag met kanker schelden...
Hier kan ik ook niet tegen eigenlijk. Ik kan er helemaal niet tegen als iemand met kanker scheld.
En eigenlijk moet ik er wel een beetje om lachen als iemand expres stoer gaat doen. Eerst kon ik me er heel erg aan irriteren maar nu moet ik er alleen maar om lachen. Vooral als een groepje jongens 'stoer' wil doen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 10:56
justine1997
justine1997 is offline
Citaat:
Bij ons in de klas zit ook zo'n jongen. Maar na een paar maand was iedereen het zat en gingen ze hem 'pesten.'
Slaan, schoppen, haken, (allemaal niet ruw) maar hij denkt dat die jongens zijn stoere gedrag leuk vinden en dat daarom doen. Dus hij gaat vrolijk door met zijn nepgedrag.

Dan heb je echt wel een plaat voor je kop zeg.
nu ja, die jongen is waarschijnlijk een beetje opzoek naar zichzelf maar daarom hoef je hem niet te pesten!! je kan het hem ook gewoon zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2011, 21:07
olha1
olha1 is offline
Citaat:
nu ja, die jongen is waarschijnlijk een beetje opzoek naar zichzelf maar daarom hoef je hem niet te pesten!! je kan het hem ook gewoon zeggen
probeer dat maar eens aan zo'n type uit te leggen...
Oud 11-05-2011, 22:51
gothboy
gothboy is offline
inderdaad... bij mij op school zat er zo ook 1...
hij bleef mij maar uitschelden en belachelijk maken.
hetgeen waar zij niet tegen kunnen is dat ze belachelijk gemaakt worden voor hun vrienden.
geloof me hier maar op... de beste manier is voor mij er tegen vechte ... heeft altijd geholpen.
hoewel het niet de 'beste' oplossing is
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 23:23
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Citaat:
Pfff als mensen zoals jullie er niet waren zeg... Wees gewoon jezelf!!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 16:06
Lastnightrider
Lastnightrider is offline
Lekker laten gaan, als ik er geen last van heb boeit het me niet zo
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 01:46
gbaspke
gbaspke is offline
Ik was vroeger ook zo maar ik deed het ook wel, Beetje een vechtertje.(Ben ook wat dikker en heb redelijk wat macht.) Nu ben ik totaal verandert maar als ik uitga en er is ambras proberen ze mij er bij te sleuren . Langs de andere kant proberen ze in mijn uitgaan's omgeving ook geen ambras met mij of iemand van men groep.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 09:01
Verwijderd
Heb ik zo vaak last van. Vooral op de skatebaan.

Dan komen ze daar ''chillen'' zegmaar, dus dan kunnen wij daar niet skaten terwijl de skatebaan toch voor ons gemaakt is?

Altijd maar weer vragen om ''doekoe'' en ''gerrotjes''
En als je ze negeert worden ze agressief
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2011, 09:36
Verwijderd
Het wordt pas vervelend als ze allemaal je naam kennen. Wat kan ik me daaraan irriteren zeg..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Het wordt pas vervelend als ze allemaal je naam kennen. Wat kan ik me daaraan irriteren zeg..
Lol mij noemen ze altijd gewoon gore kankerskater
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 19:03
Verwijderd
Ik chillde m ook eens op een skatebaan in Zwanenburg en toen kwam er een gozer naar me toe die zei dat ie me kende terwijl hij me niet kende, en toen stoer doen met sigaretten enzo en vragen wat we daar deden...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 00:24
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Sigaretten om stoer te doen
-honderdmiljoenmiljard
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Sigaretten om stoer te doen
-honderdmiljoenmiljard
Heej Jens jonguh dis als je 4e gerro in 10 minuten jonguuuuuuuh wtf g

Ja man jwz g ik ben gwn baas jeweettoch g
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 08:17
Verwijderd
bij op school was ook eens iemand stoer aan het doen met een loep en de zon, diegene ging zn hand in de fik steken met dat ding. het lukte, maar hij gleed uit, en viel in de modder op het schoolplein. hij ging af voor voor de halve school die daat zat. Sinds dien heeft diegene het niet meer gedaan, en durft ook niet meer stoer te doen, wanr hij wordt er nu nog mee belachelijk gemaakt.

Dat stoer doen vind ik niks en die meelopers al helemaal, als je hun aanspreekt durven ze niks meer.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
bij op school was ook eens iemand stoer aan het doen met een loep en de zon, diegene ging zn hand in de fik steken met dat ding. het lukte, maar hij gleed uit, en viel in de modder op het schoolplein. hij ging af voor voor de halve school die daat zat. Sinds dien heeft diegene het niet meer gedaan, en durft ook niet meer stoer te doen, wanr hij wordt er nu nog mee belachelijk gemaakt.

Dat stoer doen vind ik niks en die meelopers al helemaal, als je hun aanspreekt durven ze niks meer.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:

Lol haha
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:

Hahahahahaha wat een mongool
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 00:10
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Nu komen de basisschool verhalen weer naar boven...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 07:21
Verwijderd
Dat was geen basisschool verhaal, maar een verhaal van een kwart jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 09:33
alisonnn
alisonnn is offline
die heb je overal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten