Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Whahaha dat doe mij denken aan een jongen in mijn klas hij doet zo stoer,
en bij gym als we verliezen met een spel ofzo dan wordt hij boos dan is hij net een baby dan lach ik hem altijd uit. En wordt hij weer boos, maarja je hebt gelijk mensen die stoer doen denken dat ze heel wat zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat heten namelijk meelopers en dat is het ergste deel aan pesten (heb even geen bron maar ik ben nu in een te luie bui om te zoeken) de meelopers die maar allemaal zeggen dat het zo is wat de pester zegt... er zijn mensen die zelfmoord plegen om mensen zoals dat denk daar maar eens over na het lijkt misschien alsof ik te hard reageer maar het is echt zo!
|
Verwijderd
|
Heb ik ook echt een hekel aan. Vooral aan die zogenaamde ''mooiboys'' en ''chimeiden''
![]() Gister ook, ik heb dus altijd mijn shag in het borstzakje van mijn jas zitten, komen er 3 jongens naar me toe, die ik niet eens ken, vragen ze me om shag. Ik zeg natuurlijk nee, ik ken ze geeneens. Pakken ze me shag uit me borstzakje en fietsen ze heel hard weg ![]() Het was nieteens super erg, er zat bijna niks meer in, maar toch. Stoer joh, met ze 3en iets stelen van 1 persoon... Mijn shag zit nu in mijn binnenzak ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En eigenlijk moet ik er wel een beetje om lachen als iemand expres stoer gaat doen. Eerst kon ik me er heel erg aan irriteren maar nu moet ik er alleen maar om lachen. Vooral als een groepje jongens 'stoer' wil doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
inderdaad... bij mij op school zat er zo ook 1...
hij bleef mij maar uitschelden en belachelijk maken. hetgeen waar zij niet tegen kunnen is dat ze belachelijk gemaakt worden voor hun vrienden. geloof me hier maar op... de beste manier is voor mij er tegen vechte ... heeft altijd geholpen. hoewel het niet de 'beste' oplossing is |
![]() |
|
![]() |
Ik was vroeger ook zo maar ik deed het ook wel, Beetje een vechtertje.(Ben ook wat dikker en heb redelijk wat macht.) Nu ben ik totaal verandert maar als ik uitga en er is ambras proberen ze mij er bij te sleuren
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik zo vaak last van. Vooral op de skatebaan.
Dan komen ze daar ''chillen'' zegmaar, dus dan kunnen wij daar niet skaten terwijl de skatebaan toch voor ons gemaakt is? Altijd maar weer vragen om ''doekoe'' en ''gerrotjes'' En als je ze negeert worden ze agressief ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij op school was ook eens iemand stoer aan het doen met een loep en de zon, diegene ging zn hand in de fik steken met dat ding. het lukte, maar hij gleed uit, en viel in de modder op het schoolplein. hij ging af voor voor de halve school die daat zat. Sinds dien heeft diegene het niet meer gedaan, en durft ook niet meer stoer te doen, wanr hij wordt er nu nog mee belachelijk gemaakt.
Dat stoer doen vind ik niks en die meelopers al helemaal, als je hun aanspreekt durven ze niks meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |