Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 13:11
OneFootWrong
OneFootWrong is offline
Ik heb een paar weken geleden op een borrel een hele leuke jongen leren kennen. Nu had ik die avond te veel gedronken en hebben we uiteindelijk op een wat minder nette manier buiten staan zoenen enzo, voordat ik naar huis ging. Maar dan wel 1,5 uur lang en ondertussen wat gepraat.

Geheel tegen mijn principes in was ik daarna degene die het eerste contact opnam via sms en later was ik ook degene die vroeg of hij een keer wat wilde gaan drinken. Fout, maar het zij zo. Dat wilde hij wel, maar daarna een week niks meer van 'm gehoord.
Gelukkig was hij daarna degene die contact opnam en opnieuw voorstelde om iets te gaan drinken.

Zo gezegd, zo gedaan, het was gezellig. Maar (weer de fout in..), ik was degene die hem op het laatst zoende. Niet dat hij het nou zo erg leek te vinden, want hij ging er wel volledig in op Daarna bij hem blijven slapen, maar niets gedaan, gewoon geslapen. De volgende ochtend was hij (na een tijdje kletsen) verbazingwekkend genoeg wel degene die mij als eerste zoende.

Maar nu is het probleem dat ik totaal niet weet wat ik van hem moet denken. Hij komt heel stug over, vrij droog/nonchalant, maar zegt zelf dat het verlegenheid is. Hij is verder wel heel lief en netjes, beleefd en vriendelijk, maar juist daardoor weet ik niet of hij me nou leuk vindt of niet. Hij is best terughoudend daarin. Nu spelen er misschien meer dingen mee, de situatie waarin we zitten is verre van ideaal, maar laat ik dat maar niet gaan beschrijven hier.

What should I do? Zelf een beetje gas terugnemen is misschien beter, volgens mij schrik ik hem anders enorm af. Ik zou hem echt wel heel leuk kunnen gaan vinden denk ik, maar nu sta ik mezelf helemaal niets toe, omdat ik ook niets weet. Mijn vorige relatie had ik met iemand die juist belachelijk hard van stapel liep, dat was totaal niet goed, maar nu merk ik wel hoe erg ik daar toch aan gewend ben geraakt. Deze jongen is het andere uiterste.. maar ik denk dus: of hij is totaal niet geïnteresseerd en voelt niets, of hij is gewoon (om de een of andere reden) afwachtend en verlegen en daar kan ik slecht mee omgaan.

Iemand een idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2011, 13:15
Verwijderd
Vraag het hem, vraag hem naar je gevoelens voor jou en leg uit dat jij het andersom gewend bent en bang bent hem af te schrikken. Daarnaast; waarom is het in godsnaam fout om een jongen mee uit te vragen of om als eerste te beginnen met zoenen?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 13:21
OneFootWrong
OneFootWrong is offline
Ik ben altijd van mening dat de man het initiatief moet nemen tot sommige dingen

Mja en ik heb hem ook veel gevraagd hoor.. maar op een gegeven moment ben ik me maar in gaan houden, want je kunt moeilijk steeds blijven vragen wat de ander vindt en denkt als er verder weinig uitkomt.. op een gegeven moment wil ik ook niet alles eruit hoeven trekken. Ik heb wel laten merken dat ik er onzeker van werd dat hij weinig zei, maar toen zei hij dat hij verlegen was. Maar daarna kwam er ook weinig verandering in ofzo.

Hij heeft bijv. niet eens gezegd van "ik vind je mooi/lief/leuk" of "ik hoop je binnenkort weer te zien".. terwijl je zoiets toch wel zou verwachten? Althans, ik ben dat gewend wanneer iemand me leuk vindt.

Ik weet in ieder geval zeker dat de bal nu bij hem ligt. Mooi dat ik hem niet ga smsen!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 14:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Als ik jou was zou ik gewoon afwachten en kijken hoe het verder loopt.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 01:02
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Hij is nog helemaal in shock, wacht even af tot hij wat meer op zijn gemak is bij jou.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 21:09
J.E.
J.E. is offline
Citaat:
Maar nu is het probleem dat ik totaal niet weet wat ik van hem moet denken. Hij komt heel stug over, vrij droog/nonchalant, maar zegt zelf dat het verlegenheid is. Hij is verder wel heel lief en netjes, beleefd en vriendelijk, maar juist daardoor weet ik niet of hij me nou leuk vindt of niet.
Dat doet me een beetje aan mij denken... Als hij net zo is als ik (bestwel verlegen droog en nonchalant als het om een relatie gaat) dan DENK ik dat hij veel van je houdt... Hij is alleen een beetje bang/voorzichtig om het te uitten
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 08:20
Verwijderd
veel van iemand houden, na een avondje zoenen? Dat doe je snel
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 09:08
Verwijderd
En, heb je inmiddels al wat van hem gehoord?!
Citaat:
veel van iemand houden, na een avondje zoenen? Dat doe je snel
Waar staat dat dan?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 14:02
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:

Waar staat dat dan?
bij J.E.

Dat lijkt me ook wat gek, dat hij meteen van je houdt.
Maar enig initiatief als je iemand echt leuk vind is wel normaal.
Kan de argwaan van TS wel begrijpen.

MAar ja wat al aangegeven wordt, toch gewoon praten.

Vraag of hij wat wil drinken en vraag hem gewoon op de man af, dit is wie ik ben, wil je me beter leren kennen en zien hoe het allemaal gaat of zie je me meer als tussendoor snack ofzo want je doet niet echt je best om me beter te leren kennen... etc
Oud 05-07-2011, 14:12
Volk
Volk is offline
Misschien geef je hem geen kans initiatief te nemen? Niet iederen springt zo snel van de ene stap naar de andere zoals jij dat doet. Daardoor kan het inderdaad lijken dat hij helemaal geen initiatief neemt terwijl hij je wel heel leuk vindt. Doe het even wat rustiger aan en kijk wat er gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:

Waar staat dat dan?
ik meen toch zeker te weten dat dat er stond...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten