Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb pdd-nos, en ik herken dat van die drukte wel.
Wat mij dan altijd helpt is ergens gaan zitten, idd desnoods op de wc, maar in ieder geval een plek met zo min mogelijk afleiding, en dan muziek luisteren, of in ieder geval iets doen wat je leuk vind en waar je jezelf ff helemaal op kunt concentreren, dan wordt de drukte bij mij altijd vanzelf minder. Een PGB zou je ook wel helpen, als ze niet gingen bezuinigen. Het is vlak na de diagnose altijd lastig je draai te vinden, in het begin dacht ik bij mezelf dat het me niet zou veranderen omdat het immers gewoon iets was wat ze ontdekt hadden en ik vantevoren ook gewoon een prima leventje had. Maar langzamerhand ging ik steeds meer dingen van de diagnose herkennen en naar mijn idee verergerden ze ook, of ik lette er gewoon meer op. Dan is het belangrijk dat je de goeie weg zoekt om ermee om te gaan, bij mij hielp het ontzettend met mijn beste vriendin te praten, zij heeft het nl ook. En op dit forum heb ik ook eens iemand ontmoet die het had. In mijn geval zat ik ook nog met familie etc, die het niet helemaal begreep. Ik weet niet of dat bij jou ook zo is, maar dan heb je mss iets aan www.autismewat.nl mn pm-box staat voor je klaar als t nodig is! Laatst gewijzigd op 04-07-2011 om 08:06. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
autisme xtessxa | 2 | 08-12-2016 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd en tegelijk verdrietig mrcl95 | 13 | 29-03-2012 17:06 | |
Psychologie |
het grote autisme topic Verwijderd | 153 | 04-10-2010 06:05 | |
Psychologie |
Autisme (asperger) engeltjeg | 30 | 04-06-2008 15:34 | |
Psychologie |
autisme vraagje willow1 | 17 | 08-01-2005 13:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ideeën, genieën en autisme en sociaal gedrag Verwijderd | 15 | 28-12-2004 11:29 |