Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zat bij Essent en daar deden ze me toch een partij moeilijk! Mijn voorschot was het eerste jaar iets van 60 euro en dit was ook precies wat ik verbruikte aan gas en elektriciteit. Ik kreeg zelfs nog geld terug aan het einde van het jaar. Toen gingen ze berekeningen maken voor het nieuwe jaar en moest ik op eens 95 euro voorschot per maand betalen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb variabel. Het ene moment ben je weliswaar duurder uit dan een vast contract, maar het andere moment ben je wel weer goedkoper uit. Het gevaar van een vast contract is dat je vast zit aan wellicht een veel te hoge prijs, omdat de energieprijzen gezakt zijn, maar jij daar niet van mag meeprofiteren.
|||
Citaat:
Citaat:
Het is fysiek en economisch haalbaar. En dat steekt me aan al die andere nonsensaanbiedingen van groene stroom, ze verkopen gewoon meer dan er van is. En als ik een zak krijg aangeboden die hard miauwt, dan koop ik het niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() is Atoomstroom beter te controleren dan enig andere energieaanbieder? anders zou ik mijn handen er toch niet voor in het vuur steken ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
toch even bij Atoomstroom gekeken en gek genoeg zijn ze voor ons alleen met gas aantrekkelijk
![]() voor stroom betaal ik nu ±14ct inclusief transportkosten en dergelijke; atoomstroom zit op 19,74ct exclusief vastrecht. qua gas ben ik nu bijna 80% duurder uit de atoomstroom, dus daar gaan we ons even in verdiepen ![]() (vraag me alleen of hoe je met kerncentrales gas opwekt ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Vraagjes mbt energiecontract dwight88 | 2 | 16-03-2010 18:00 |