![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik wil dat juist niet ik wil wel met haar praten maar haar uit de brand helpen met seks is niet mijn ding
|
Nee, dat zeg ik toch ook niet?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En weet ik veel, elke plek waar je jongens/mannen kunt ontmoeten vind je jongens/mannen waar je potentieel seks mee kunt hebben? En dan misschien net wat meer in uitgaansgelegenheden oid. En online is ook een bron van duisentveel, maar het lijkt me niet zo'n goed plan om aan te kom met 'hoi ik ben 16 en wil seks'. Zo lang je maar niet hier gaat zoeken naar sekscontacten, want dat mag dan weer niet. |
![]() |
||
Citaat:
nadat ik sex had gehad 1st time werd ik een maand daarna gedumpt omdat ze mij niet uitdagend genoeg in bed vond en omdat ik geobsedeerd was/ben door een tcg. maar toen duurde het ook een tijdje voordat ik mijn ( Behoeftes) kwijt raakte maar ik had mensen om mee te praten die hetzelfde kende dus dat is altijd handig
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gezien het topic lijk/leek je trouwens meer behoefte te hebben aan seks dan een leuke relatie oid, maar goed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het grote "Hoe-lang-sta-jij-al-droog-topic" Hydrodynamikaas | 500 | 07-06-2009 17:10 | |
Flora & Fauna |
Aquariumvraagje! Fayette | 3 | 09-06-2007 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Drugs & Alcohol |
paddo's die al lange tijd gedroogd zijn fruitvliegje | 9 | 23-07-2003 23:48 | |
Seksualiteit |
sex met een totaal onbekende igfy | 68 | 09-11-2002 14:06 | |
Seksualiteit |
Heb jij seksuele frustraties? ^AmArU^ | 35 | 29-04-2002 18:22 |