Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2011, 16:15
ExpoRules
ExpoRules is offline
Ik fietste vanmiddag door maastricht en toen zag ik dit:
http://www.youtube.com/watch?v=T6DOg01GbAc
wat vinden jullie hiervan? aan de overkant stond ook nog zo'n soort auto maar mijn telefoon geheugen was vol dus moest ik het hierbij laten. Ik weet het niet zeker, maar kan dit niet ook de vlag van iets anders zijn? want ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand hiermee op vakantie gaat..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2011, 18:46
Heimat
Heimat is offline
Yep, niks te KKK. Waarschijnlijk wat mensen die "rebels" denken te zijn. Ze weten misschien niet eens dat het de vlag van de confederatie is.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 20:00
ExpoRules
ExpoRules is offline
ja, dit zal waarschijnlijk wel. maar ik dacht dat de vlag alleen stond voor de KKK dus ik dacht echt zo van, wtf, toen ik dit langs de weg zag staan. Ookal is ie niet van de KKK, ik blijf 't een coole caravan vinden
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 10:27
DaCherryBlossom
DaCherryBlossom is offline
wat is convederatie ??
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 11:42
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
wat is convederatie ??
Wikipedia leert ons dat een confederatie het volgende is:

Citaat:
Een confederatie of een statenbond is een bond van onafhankelijke staten die op basis van een gezamenlijk verdrag een staat vormen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2011, 14:56
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ookal is ie niet van de KKK, ik blijf 't een coole caravan vinden
Misschien moet je eens iets lezen over de confederatie van zuidelijke staten voordat je zoiets zegt. Ik zou hem zo scharen in de categorie 'caravan met sikkel en hamer' of 'caravan met hakenkruizen'.
Oud 09-07-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ookal is ie niet van de KKK, ik blijf 't een coole caravan vinden
:')
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 08:37
Verwijderd
Nou Sander Groenewoud, ik ben wel benieuwd wat precies jouw beeld van de KKK is dan, en wat erin je zo aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 13:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja, dit zal waarschijnlijk wel. maar ik dacht dat de vlag alleen stond voor de KKK dus ik dacht echt zo van, wtf, toen ik dit langs de weg zag staan. Ookal is ie niet van de KKK, ik blijf 't een coole caravan vinden
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
En ik begin me af te vragen wat ik van jou moet vinden.
Also: Ik zie vaak zat mensen El Nazi-stijl lopen, zonder dat ze beseffen waar het nou allemaal vandaan komt.

Zoals ik het zie: Wij vinden het natuurlijk erg wat er is gebeurd met de holocaust en dat soort historische gebeurtenissen, maar het treft ons lang zo hard als de nabestaanden. Sommige dingen zijn inderdaad gewoon té lang geleden en hebben wij óf niet meegemaakt, óf zijn een 'blur'. Maar dat geeft mensen nog steeds geen recht om hun Nazi-behaviour vrij uit te spreken. Van mij mag iemand best zijn slaapkamer vol met vlaggen, posters en symbolen hangen, maar dat ie dat lekker voor zichzelf houdt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 21:19
Verwijderd
Op de vmbo afdeling bij mij opschool naaien ze hakenkruizen op elkaars jassen. Gratis.Vrijwillig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten