Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Stom hoor. ![]() btw, over die lame-ass grapjes van Kazet gesproken: Ik denk dat hij nu nog heel erg z'n best doet om ze niet te maken. Dat houd 'ie nooit lang vol. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar aaaanyway, tof dat je naar Londen gaat. Ik ben trés jaloers! Waar slaap je en wat staat er verder op ´t programma?
||
Citaat:
||
Citaat:
"Ja, maar heb je de boeken gelezen? Want die zijn echt heel anders en als je de boeken niet hebt gelezen kan je er niet over oordelen." ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() LL's broertje werkt bij een hotelketen, en hij kon 75% (!) korting voor ons regelen op dat hotel. Weet nog niet precies wat er verder op het program staat, we gaan sowieso naar een aantal musea! En naar de meeste hotspots! En naar Hyde Park, want daar zitten we vlakbij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb ooit zowel een poging gewaagd een film te kijken als een boek te lezen van die serie, bij allebei ben ik er van narigheid halverwege maar weer mee opgehouden.
||
Citaat:
![]() En musea zijn altijd amusant. Ik was er vorig jaar voor het laatst en sliep toen in een studentendorm naast de Royal Albert Hall en heb alle musea in de buurt bekeken. Natural History museum (dinosaurussen!) en Victoria & Albert museum vond ik allebei erg indrukwekkend. Vooral de kamer in het V&A met allerlei metershoge nagebouwde klassieke beelden en poorten waar je doorheen kunt lopen. <3
|
|