![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou gewoon ff hoesten ofso ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb zelf ook een paar keer in openbaar seks gehad maar ik heb er altijd voor gezorgd dat niemand mij en mijn vriendin zag of hoorde. Ik denk als ik echt andere zou horen dat ik gewoon niks zou zeggen. Hoewel ik dan wel zou denken pfft amateurs ik ken tenminste wel "veilige" plekjes in het openbaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() PS: hoewel goede 69 positie sex is helemaal niet zo luidruchtig ![]() Laatst gewijzigd op 29-06-2011 om 14:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() je bedoeld Ongehoord sex hebben? Dat is een goeie, kan het me niet voorstellen ![]() Als ik goede sex heb kan ik mijn volumeknop niet omlaag houden hoor ![]() sorry moest even ![]() ot: Ja met goede sex is het vaak wel iets luidruchtig ja, maar als je ergens buiten bezig bent, dan doe je het toch voorzichtiger en stiller ![]()
||
![]() |
Citaat:
tis gwn netjes dat as je 't int openbaar doet je 't niet uit gaat schreeuwen dat iedereen 't hoort. (en je zaakjes opruimt xD) |
![]() |
||
Citaat:
Maar om OT te blijven: Ik heb een keer seks gehad in een kuil vol muggen. Onconfortabel en je wordt lek gestoken. Dat dus NOOIT MEER! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sex hebben en zonder dat iemand het hoord, en dan moet het goede sex zijn? Bij goede sex maak ik geluid XD |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan er iedere zomer wel tientallen tellen,, mijn bloed is blijkbaar heel lekkr ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Waar zit je gaatje , waarin je jezelf kan vingeren? liefmeisje.xoxo | 25 | 28-12-2015 13:14 | |
Onzin |
Hoi dikke troll #1809 Verwijderd | 500 | 27-06-2015 21:52 | |
De Kantine |
Het grote vragentopic! Verwijderd | 176 | 22-11-2009 23:03 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Liefde & Relatie |
mijn gedrag tegen hem bbbniekje | 9 | 17-01-2004 11:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is raar? smoguzbenjamin | 46 | 03-02-2003 01:06 |