Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2011, 22:32
Balpen
Balpen is offline
Mijn vriendin is iemand die niet snel tevreden is over haar lichaam..een klein puistje beschouwt ze als iets groot, als ze een klein rood vlekje heeft vind ze dat erg ed.. Terwijl ik het niet eens zie of amper.
Nu was ze al een tijdje aan het klagen dat ze vond dat ze kleine borsten had (A70-A75), maar ik vind ze eigenlijk niet te klein, ze passen echt perfect bij haar lichaam..maar toch wil ze dat ze er groter uitzien, ondanks mijn mening.
Nu heeft ze enkele dagen geleden een paar push-up bh's gekocht, voor mij opzich geen probleem...maar toch heb ik schrik dat ze zich probeert op te tutten om er mooi uit te zien voor andere jongens...want ik zei haar voorheen dat ik haar borsten echt mooi vond zoals ze waren..

Graag meningen van andere meisjes..die misschien hun ervaringen kunnen delen of mij misschien begrijpen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2011, 22:44
lalalalie
lalalalie is offline
Ze is simpelweg niet tevreden over zichzelf, en wil daar iets aan doen. Ik zie niet waarom je gelijk denkt dat het voor andere jongens is. Denk dat ze gewoon beter in d'r vel zit op deze manier.
Oud 12-06-2011, 22:58
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Ze is simpelweg niet tevreden over zichzelf, en wil daar iets aan doen. Ik zie niet waarom je gelijk denkt dat het voor andere jongens is. Denk dat ze gewoon beter in d'r vel zit op deze manier.
Omdat ik op bepaalde vlakken ook niet blij ben over mn lichaam..maar eigenlijk niets mag veranderen van haar..ze houdt me min of meer tegen..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 00:08
Verwijderd
Ze denkt vast, ja, hij zal wel zéggen dat hij het mooi vindt, maar alle mannen houden van grote borsten...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 01:30
Hulk
Hulk is offline
Tuurlijk doet ze dat voor andere jongens, maar je hoeft er niet gelijk schrik voor te hebben... Jij zorgt er toch ook gewoon dat je er goed/verzorgd uitziet ook al ga je ergens heen waar zij niet bij is. Misschien is het een puntje waar ze onzeker over is. Dat het jou niet uitmaakt betekent dan niet dat die onzekerheid bij anderen dan ook gelijk weg is.
Oud 13-06-2011, 08:59
gurl19
gurl19 is offline
Hoezo doet ze dat nou weer weer andere jongens!? Ik heb ook 75A en draag altijd pushup bh's, en echt niet voor andere mannen. Zo lijkt het gewoon meer, waar ik mij prettiger bij voelen. En vaak zitten kleren ook beter met dat kleine beetje extra.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk doet ze dat voor andere jongens, maar je hoeft er niet gelijk schrik voor te hebben... Jij zorgt er toch ook gewoon dat je er goed/verzorgd uitziet ook al ga je ergens heen waar zij niet bij is. Misschien is het een puntje waar ze onzeker over is. Dat het jou niet uitmaakt betekent dan niet dat die onzekerheid bij anderen dan ook gelijk weg is.
Flauwekul Ze is zelf onzeker en jouw waardering voor haar lijf komt gewoon niet meer aan, het lukt niet om daarmee tevreden te zijn. Het probleem zit bij haar zelf. Let op of pushups nu de oplossing bieden en of ze vanaf nu ook wat tevredener is, of dat ze weer doorzoekt naar iets nieuws dat niet 'klopt' (wat je natuurlijk wel vermoedt, nadat je vertelde over de puistjes). Blijft het bij de pushups, dan steun haar gewoon. Zoekt ze door naar verbeterpunten, dan helpen bh's niet, alleen gesprekken en wellicht zelfs therapie.

En dit hoort eerder op L&R of psychologie
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 10:12
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Flauwekul Ze is zelf onzeker en jouw waardering voor haar lijf komt gewoon niet meer aan, het lukt niet om daarmee tevreden te zijn. Het probleem zit bij haar zelf. Let op of pushups nu de oplossing bieden en of ze vanaf nu ook wat tevredener is, of dat ze weer doorzoekt naar iets nieuws dat niet 'klopt' (wat je natuurlijk wel vermoedt, nadat je vertelde over de puistjes). Blijft het bij de pushups, dan steun haar gewoon. Zoekt ze door naar verbeterpunten, dan helpen bh's niet, alleen gesprekken en wellicht zelfs therapie.

En dit hoort eerder op L&R of psychologie

Ik heb het onlangs gewoon aan haar gevraagd "Je hebt graag dat andere jongens naar je kijken hé?...en ze beweerde dat dit totaal niet waar is.
Ik zei dan "spijtig dat je niet aanvaardt dat je mooie borsten hebt" haar antwoord "Jawel ik aanvaard dat wel'..ze ontkent het zelfs gewoon dat ze haar lichaam niet aanvaardt..

Wat die puistjes betreft, het zijn puistjes die niet eens groter zijn dan een potloodpuntje..ze vindt dit erg om te hebben. Dan zeg ik "ik heb er meer dan jou en ze zijn veel groter, dat is lelijk"
Dan zegt ze dat het niet lelijk is, terwijl ze het bij haar super lelijk vindt..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 11:53
Verwijderd
Ik maak van elk puistje ook een gigantische pukkel, en ik ben ook niet altijd blij met mijn lichaam. Als ik, net zoals in haar geval, kleine borsten had zou ik ook push-up bh's gaan dragen. Het gaat erom waar zij zich fijn bij voelt. Dat hoeft niet per se te betekenen dat ze wil dat andere mannen naar haar gaan kijken, of dat ze per se die aandacht nodig heeft. Verder: Wat Lusi zei.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 15:18
Imaginairy
Imaginairy is offline
Ik draag push-up bh's, en dat is niet vanwege jongens. Dat is omdat ik me daar fijner bij voel en mijn kleding mooier staat. Dus laat haar, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Hoezo doet ze dat nou weer weer andere jongens!? Ik heb ook 75A en draag altijd pushup bh's, en echt niet voor andere mannen. Zo lijkt het gewoon meer, waar ik mij prettiger bij voelen. En vaak zitten kleren ook beter met dat kleine beetje extra.
Dit, al heb ik 80C maar ik heb het idee dat het niet bij me past en net te klein is enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 19:37
Mensch
Mensch is offline
Hoevaak jongens ook zeggen dat ze meisjes mooier vinden met minder make-up, echt niet dat ze minder makeup gaan dragen. Dat heeft wat te maken met zekerheid van meisjes. Als een meisje zich zeker wil voelen moet ze er goed uitzien, zo denkt ongeveer het gemiddelde meisje er over.

Ik zelf denk daar overigens anders over, maar dat doet er even niet toe.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 15:32
Pluis
Pluis is offline
Ik denk eigenlijk dat meisjes zich eerder optutten en push-up bh's aandoen voor andere meiden, dan voor jongens. Niet omdat meisjes op meisjes vallen, maar omdat meisjes zich met andere meisjes (niet alleen in modebladen want die hebben juist geen borsten) vergelijken.
Oud 14-06-2011, 15:44
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat meisjes zich eerder optutten en push-up bh's aandoen voor andere meiden, dan voor jongens. Niet omdat meisjes op meisjes vallen, maar omdat meisjes zich met andere meisjes (niet alleen in modebladen want die hebben juist geen borsten) vergelijken.
Daar zeg je zo iets..
heb het er met haar over gehad en zei dat ze die bh's links moest laten liggen en ik haar echt wil helpen en dit ook zal doen om haar gerust te stellen ...Oké als ik echt alle moeite van de wereld heb gedaan en dat niet lukt..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 02:05
Hulk
Hulk is offline
Kutzooi ik blijf maar op dit topic klikken omdat ik denk dat het om een opdrukoefening gaat
Oud 15-06-2011, 06:03
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Kutzooi ik blijf maar op dit topic klikken omdat ik denk dat het om een opdrukoefening gaat
Haha, dat had ik eerst ook ...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 11:55
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Daar zeg je zo iets..
heb het er met haar over gehad en zei dat ze die bh's links moest laten liggen en ik haar echt wil helpen en dit ook zal doen om haar gerust te stellen ...Oké als ik echt alle moeite van de wereld heb gedaan en dat niet lukt..
Waarom moet ze van jou die bh's links laten liggen? Het lijkt in dit topic alsof jij er meer problemen mee hebt dan dat je vriendin dat zelf heeft.
Oud 15-06-2011, 12:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat maakt het nou uit of ze push-up beha's draagt, als ze zich daar zelf beter bij voelt? Ik draag ook weleens push-up beha's, al heb ik vrij grote borsten, omdat sommige kleding gewoon vraagt om een mooi decolleté en daar word je zelden mee geboren. Het is gewoon prettig om er mooi uit te zien, zo dat je dat ook zelf vindt en niet alleen je vriend. Of ze dat nou doet door korte rokjes, push-up beha's, make-up of haarverf, wat maakt dat nou uit?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 14:24
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Citaat:
Haha, dat had ik eerst ook ...
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 10:43
lulu1995
lulu1995 is offline
Wat vinden jullie ervan als een meisje met redelijk grote borsten een push-up bh draagt? Ongeveer cup 85e ben normaal lang
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie ervan als een meisje met redelijk grote borsten een push-up bh draagt? Ongeveer cup 85e ben normaal lang
Als de borsten daardoor mooier staan is het toch beter?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 18:53
lulu1995
lulu1995 is offline
Citaat:
Okee
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd belachelijk dat de meeste push-ups maar tot kleine cupmaten gaan. Grotere borsten hebben meer gewicht en gaan dus makkelijker hangen. Met een push-up of voorgevormde cup zien die er ook weer een stuk mooier gevormd uit.
Dus gewoon doen als jij het zelf mooi vindt.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 23:14
mandy441
mandy441 is offline
Ze wil mooi zijn voor jou
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 09:16
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2011, 09:19
lulu1995
lulu1995 is offline
Citaat:
Ik vind het altijd belachelijk dat de meeste push-ups maar tot kleine cupmaten gaan. Grotere borsten hebben meer gewicht en gaan dus makkelijker hangen. Met een push-up of voorgevormde cup zien die er ook weer een stuk mooier gevormd uit.
Dus gewoon doen als jij het zelf mooi vindt.
Ik vind eerder een leuke bh met push-up dan zonder heb DD overgeslagen omdat er niks was ik ben alleen erg moeilijk in hoe die eruit moet zien, net zoals bikini's: geen blokjes, geen stippen, geen kleur, geen triangel of bandea (minder ondersteuning), niks ouderwetsen niks saais. Tja dan blijft er niet veel over
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 11:19
Pluis
Pluis is offline
L&G-> lifestyle
Oud 12-07-2011, 17:37
koekje97
koekje97 is offline
ik denk dat ze het gewoon doet om er zich beter bij te voelen, ik doe namelijk precies het zelfde om die reden.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 18:40
Bird.
Bird. is offline
Ik denk dat ze die push-up bh's noch voor andere jongens en noch voor andere meisjes koopt :')
Gewoon voor haarzelf, als zij zich zo zekerder voelt over haar lichaam prima toch.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 19:20
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Bekijk het anders zo:

In plaats van dat jij bang bent dat zij er met een andere jongen vandoor gaat, is zij misschien bang dat jij er met een ander meisje vandoor gaat. En door heel erg te laten merken dat je haar liefhebt, zal dit gevoel uiteindelijk wegebben.
Oud 16-07-2011, 00:01
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
ik denk dat je het jezelf niet aan moet trekken.
Uiterlijk is voor vrouwen gewoon iets belangrijks... Ik heb er zelf persoonlijk nooit bijgekund, maar jij hebt vast ook wel dingen die je belangrijk vindt.
Daarnaast zit ze ook nog in het eind van de puberteit, wat misschien ook wat onzekerheden met zich mee brengt.
En het feit dat jij 5 jaar ouder bent ( ja ik heb je even nagetrokken ) is misschien ook wel iets waar ze zich zorgen over maakt (zal hij mij wel intressant vinden, is hij niet geïntresseerder in meiden van zijn eigen leeftijd? dat soort dingen.)

Dus ik sluit mij helemaal aan bij Sneeuwzwart. Gewoon veel aandacht geven en flink laten zien dat die andere meiden niks zijn vergeleken met haar!
Reageren

Regels voor berichten