Advertentie | |
|
![]() |
|
Tuurlijk doet ze dat voor andere jongens, maar je hoeft er niet gelijk schrik voor te hebben... Jij zorgt er toch ook gewoon dat je er goed/verzorgd uitziet ook al ga je ergens heen waar zij niet bij is. Misschien is het een puntje waar ze onzeker over is. Dat het jou niet uitmaakt betekent dan niet dat die onzekerheid bij anderen dan ook gelijk weg is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dit hoort eerder op L&R of psychologie ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het onlangs gewoon aan haar gevraagd "Je hebt graag dat andere jongens naar je kijken hé?...en ze beweerde dat dit totaal niet waar is. Ik zei dan "spijtig dat je niet aanvaardt dat je mooie borsten hebt" haar antwoord "Jawel ik aanvaard dat wel'..ze ontkent het zelfs gewoon dat ze haar lichaam niet aanvaardt.. ![]() Wat die puistjes betreft, het zijn puistjes die niet eens groter zijn dan een potloodpuntje..ze vindt dit erg om te hebben. Dan zeg ik "ik heb er meer dan jou en ze zijn veel groter, dat is lelijk" Dan zegt ze dat het niet lelijk is, terwijl ze het bij haar super lelijk vindt.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik maak van elk puistje ook een gigantische pukkel, en ik ben ook niet altijd blij met mijn lichaam. Als ik, net zoals in haar geval, kleine borsten had zou ik ook push-up bh's gaan dragen. Het gaat erom waar zij zich fijn bij voelt. Dat hoeft niet per se te betekenen dat ze wil dat andere mannen naar haar gaan kijken, of dat ze per se die aandacht nodig heeft. Verder: Wat Lusi zei.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoevaak jongens ook zeggen dat ze meisjes mooier vinden met minder make-up, echt niet dat ze minder makeup gaan dragen. Dat heeft wat te maken met zekerheid van meisjes. Als een meisje zich zeker wil voelen moet ze er goed uitzien, zo denkt ongeveer het gemiddelde meisje er over.
Ik zelf denk daar overigens anders over, maar dat doet er even niet toe. |
![]() |
|
Ik denk eigenlijk dat meisjes zich eerder optutten en push-up bh's aandoen voor andere meiden, dan voor jongens. Niet omdat meisjes op meisjes vallen, maar omdat meisjes zich met andere meisjes (niet alleen in modebladen want die hebben juist geen borsten) vergelijken.
||
![]() |
Citaat:
![]() heb het er met haar over gehad en zei dat ze die bh's links moest laten liggen en ik haar echt wil helpen en dit ook zal doen om haar gerust te stellen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat maakt het nou uit of ze push-up beha's draagt, als ze zich daar zelf beter bij voelt? Ik draag ook weleens push-up beha's, al heb ik vrij grote borsten, omdat sommige kleding gewoon vraagt om een mooi decolleté en daar word je zelden mee geboren. Het is gewoon prettig om er mooi uit te zien, zo dat je dat ook zelf vindt en niet alleen je vriend. Of ze dat nou doet door korte rokjes, push-up beha's, make-up of haarverf, wat maakt dat nou uit?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus gewoon doen als jij het zelf mooi vindt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Bekijk het anders zo:
In plaats van dat jij bang bent dat zij er met een andere jongen vandoor gaat, is zij misschien bang dat jij er met een ander meisje vandoor gaat. En door heel erg te laten merken dat je haar liefhebt, zal dit gevoel uiteindelijk wegebben.
|
ik denk dat je het jezelf niet aan moet trekken.
Uiterlijk is voor vrouwen gewoon iets belangrijks... Ik heb er zelf persoonlijk nooit bijgekund, maar jij hebt vast ook wel dingen die je belangrijk vindt. Daarnaast zit ze ook nog in het eind van de puberteit, wat misschien ook wat onzekerheden met zich mee brengt. En het feit dat jij 5 jaar ouder bent ( ja ik heb je even nagetrokken ![]() Dus ik sluit mij helemaal aan bij Sneeuwzwart. Gewoon veel aandacht geven en flink laten zien dat die andere meiden niks zijn vergeleken met haar!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
push-up challenge onizuka- | 0 | 28-07-2014 21:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
100 Push Ups! Records070 | 139 | 10-07-2013 11:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
50 Pull Ups! Records070 | 10 | 28-02-2012 15:28 | |
Vrije tijd |
Hoe doe je push-ups? wudong | 9 | 06-11-2011 11:16 | |
Seksualiteit |
is het raar dat ik push-up bh's draag????? blue_angel | 29 | 14-02-2002 21:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
push up of gewone bh? Tammie | 50 | 08-01-2002 21:46 |