Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2011, 18:24
havenbaron
havenbaron is offline
Gisteravond gehoord dat ik vader ga worden, alleen wel problemen man.
In maart heb ik one night stand gehad met een donker meisje, ik val totaal niet op donker ik had gewoon teveel drank op. Ik hoorde van mijn vrienden dat ze ook behoorlijk lelijk was met aardig wat kilootjes teveel. Gewoon proberen te vergeten en is goed gelukt.
Tot gisteravond hoor ik ineens van die chick dat ze zwanger is en het houdt, wtf mannnn. Ik wil echt geen kindje nu en vooral geen negerkind.
Kan ik gewoon niet erkennen ofzo, hoe zit dat?
Advertentie
Oud 23-07-2011, 18:29
lalalalie
lalalalie is offline
faal.
Oud 23-07-2011, 18:37
havenbaron
havenbaron is offline
wat faal?
Oud 23-07-2011, 18:39
lalalalie
lalalalie is offline
de situatie, de manier waarop jij erover praat en jij.
Oud 23-07-2011, 18:45
havenbaron
havenbaron is offline
is het niet kinderbedtijd? puberale rotmeid
Oud 23-07-2011, 18:45
Verwijderd
Je kunt het wel niet willen, maar feit staat dat je een kindje krijgt. Als je stoer genoeg bent om seks te heben, zou je ook stoer genoeg moeten zijn om je verantwoordelijkheid te nemen als het fout gaat. Je bent echt een ontzettende slappe lul als je haar nu laat zitten, tenzij duidelijk aangeeft gaat jij je er nie tmee hoeft te bemoeien. Maar ik vind je sowieso een slappe lul.
Oud 23-07-2011, 18:47
havenbaron
havenbaron is offline
ey, het is een volop lelijk wijf en ook nog eens donker. Zo'n kind wil ik niet
Oud 23-07-2011, 19:02
Thinus
Thinus is offline
Ja wat denkt ze wel niet. Jammer voor haar dat je haar binnenkort per ongeluk van de trap laat struikelen.
Oud 23-07-2011, 19:12
gentlemen
gentlemen is offline
wat heb je tegen donkere mensen? jij hebt het gedaan met haar , je bent zo dom geweest geen voorbehoeds middelen te gebruiken. dan zijn de gevolgen voor jezelf. je kan nu wel zeggen dat je der lelijk enzo vind maar het is ook wel jouw kind! dus jij zult als je wilt of niet ook mee moeten helpen in het opvoeden
Oud 23-07-2011, 19:16
havenbaron
havenbaron is offline
Citaat:
wat heb je tegen donkere mensen? jij hebt het gedaan met haar , je bent zo dom geweest geen voorbehoeds middelen te gebruiken. dan zijn de gevolgen voor jezelf. je kan nu wel zeggen dat je der lelijk enzo vind maar het is ook wel jouw kind! dus jij zult als je wilt of niet ook mee moeten helpen in het opvoeden
ik heb niks tegen donkere mensen, ik vind ze gewoon niet esthetisch en dan wens ik zeker niet een donkere kleur voor mijn toekomstige kind

ze mag kiezen, abortus of alleen opvoeden en dan wil ik het nooit zien
Oud 23-07-2011, 19:22
StukVerdriet
StukVerdriet is offline
Beste havenbaron,

Ik begrijp je situatie, ik zou haar onderrug roodslaan met een in ketjap gedrenkte handdoek maar ja dat ben ik
Oud 23-07-2011, 19:23
havenbaron
havenbaron is offline
ja liefste sla ik haar zodat het kindje doodgaat, maar is ook weer zo gemeen weet je. Dan vermoord je toch je eigen kind met geweld, liever gewoon dokter die het kindje weg schraapt.
Oud 23-07-2011, 19:47
sanni
sanni is offline
Verstandige jongen joh! Je hebt niks over haar buik te zeggen wat voor jou jammer is maar goed. Je had beter moeten nadenken van tevoren, laat dit een les zijn voor de volgende keer. Wat betreft het kind denk ik dat je het beste eens een goed gesprek met haar aan kan gaan waarin je uitlegt waarom je niks met het kind te maken wil hebben en dat het misschien verstandiger is als ze het wel gewoon weg laat halen.
Oud 23-07-2011, 19:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat had je maar moeten bedenken voor je met haar het bed in dook zonder voorbehoedsmiddelen. En ondanks dat dit natuurlijk een enorme Hoi Niels is, kun je best een beetje op je taalgebruik letten.
Oud 23-07-2011, 19:57
havenbaron
havenbaron is offline
ey wat, ik ben boos en daarom praat ik zo.
jij zou ook boos worden als je dronken zou zijn en die avond je laat bezwangeren door een zigeuner ofzo
Oud 23-07-2011, 20:24
sanni
sanni is offline
Haha niet iedereen wordt boos op andere mensen om zijn eigen stommiteiten. Ik blijf erbij dat je nu wel je lesje geleerd hebt..
Oud 23-07-2011, 20:28
havenbaron
havenbaron is offline
ja, ik heb nu 3 vaste fuckbuddies. Geen one night stands meer
Oud 23-07-2011, 20:33
312
312 is offline
Citaat:
Gisteravond gehoord dat ik vader ga worden, alleen wel problemen man.
In maart heb ik one night stand gehad met een donker meisje, ik val totaal niet op donker ik had gewoon teveel drank op. Ik hoorde van mijn vrienden dat ze ook behoorlijk lelijk was met aardig wat kilootjes teveel. Gewoon proberen te vergeten en is goed gelukt.
Tot gisteravond hoor ik ineens van die chick dat ze zwanger is en het houdt, wtf mannnn. Ik wil echt geen kindje nu en vooral geen negerkind.
Kan ik gewoon niet erkennen ofzo, hoe zit dat?
You must be joking, right?

Regels voor berichten