Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2011, 01:38
gentlemen
gentlemen is offline
heej mensen.

ik heb sinds 5 maand een vriendin. we hebben aardig wat up & downs gehad.
maar uiteindelijk kwam alles tog weer goed. ze is nu op vakantie en komt 1 augustus terug.
vlak voordat ze weg ging moest ik via me bedrijf werken op de zwarte cross. na veel hengel en gestegel was ik op me post en daar zag ik 1 van de mooiste meiden die ik ooit gezien heb . het was voor mij liefde op het eerste gezicht . het bleek dat we samen dienst hadden en zo zaten we 5 uur lang met elkaar en nog een paar anderen. na die 5 uur waarin we veel gepraat hebben zijn we met zn 5en de personeelsbar in gegaan. veel gepraat en gelachen . behoorlijk aangeschoten geworden , op een knuffel na niets gebeurd. alhoewel de andere 3 gingen om half 12 weg en toen zaten we daar gezellig alleen . we sliepen beide op de camping daar en toen kwam het voorstel om samen een tent te gaan delen want haar tent genoot was ziek en ik was tog in me eentje. na lang wikken en wegen heb ik besloten om het niet te doen want hoe mooi ze ook was enzo het leek me beter van niet omdat ik een vriendin had. ze zei toen : kom op, anders voel ik me zo alleen. uiteindelijk tot 3 uur s nachts met haar in der caravan gelegen. nouja uiteindelijk veel gelachen enzo. toen hebben we telefoon nummers uitgewisseld enzo. ik heb de hele nacht liggen denken en dacht van dit gaat tog wel weer over. niet dus. we hebben nu elke avond/nacht contact en ze woont ook stukken dichterbij dan me huidige vriendin. dus nu graag jullie advies wat moet ik doen . bij me huidige vriendin blijven of gaan daten met de andere?

gegroet
Oud 25-07-2011, 07:25
honkballertje
honkballertje is offline
Dat is een keuze die je zelf moet maken. Dat kunnen andere mensen vanachter hun computertje niet voor jou doen.,
Belangrijkste lijkt me wel dat je beslist wat je doet voordat je huidige vriendin terug is. Anders werk je jezelf behoorlijk in de nesten.

Als je bij je huidige vriendin blijft, moet je haar waarschijnlijk het een en ander uitleggen over wat er met dat andere meisje gebeurd is. Dit gaat iig een deuk(je) in het vertrouwen in jou veroorzaken, maar daar valt vast wel weer overheen te komen.

Ik denk dat beide 'mogelijkheden' nog open voor je staan en je dus zelf moet kijken wat je wilt.
Oud 25-07-2011, 07:50
Verwijderd
Ik ben het deels eens met honkballertje. Je moet je wel bedenken dat je dat nieuwe meisje nog helemaal niet zo goed kent, dus dat ze misschien helemaal niet zo leuk is als je nu denkt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 09:25
Verwijderd
Ik zou nog wat met dat andere meisje omgaan. En dan wat meer over haar t weten te komen. Kijken of ze wel echt bij je past.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 12:07
snoopy
snoopy is offline
Ik begrijp niet helemaal waarom je nog bij je vriendin zou blijven eigenlijk... Je klinkt helemaal niet alsof je erg verliefd bent op haar oid.
Oud 25-07-2011, 12:20
Em.
Em. is offline
Als je trouwens serieus iets wilt beginnen met 'dat andere meisje' dan is het misschien verstandig haar in te lichten over je huidige vriendin. Als dat iets is wat ze achteraf moet horen, lijkt het me ook niet een geweldige start voor jullie onderlinge vertrouwen. Tenminste, niet dat ze denkt dat jullie een relatie hebben, terwijl jij ondertussen nog steeds een relatie hebt met het meisje dat nu op vakantie is.

En verder vind ik je, net als snoopy, niet echt verliefd klinken op je huidige vriendin.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:09
Balpen
Balpen is offline
Persoonlijk vind ik het wel een beetje laf om het uit te maken als ze op vakantie is...wacht tot je haar volgende keer ziet nadat ze terug is . Misschien zit je nu gewoon even in een periode dat je even iets hebt van "even chillen zonder haar"..maar is het weer liefde erna
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:58
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
dat is een heel ernstige beslissing die je moet maken . denk eerst eens wat er allemaal is gebeurd tussen jou en je huidige vriendin , de gelukkige momenten etc... dan moet je uitzoeken of 'dat andere meisje' wel echt bij je past en voor de rest is het volledig jouw keuze , het is jouw vriendin niet de onze . wij kunnen niet voor jouw kiezen , wij zijn cupido niet . It's up to you
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 21:14
Lente
Lente is offline
als je het na 5 maanden al hebt over liefde op het eerste gezicht met een ander, lijkt mij dat het niet zo ingewikkeld is.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 09:55
Verwijderd
Na 5 maanden al 'downs' en je wil een andere chick ballen. Stel je graag retorische vragen op internetforums?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 13:30
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Na 5 maanden al 'downs' en je wil een andere chick ballen. Stel je graag retorische vragen op internetforums?
dit, dumpen dus en kun je altijd kijken of die nieuwe chick wat is...
je huidige wil je blijkbaar niet meer...
Oud 26-07-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Als je trouwens serieus iets wilt beginnen met 'dat andere meisje' dan is het misschien verstandig haar in te lichten over je huidige vriendin. Als dat iets is wat ze achteraf moet horen, lijkt het me ook niet een geweldige start voor jullie onderlinge vertrouwen. Tenminste, niet dat ze denkt dat jullie een relatie hebben, terwijl jij ondertussen nog steeds een relatie hebt met het meisje dat nu op vakantie is.

En verder vind ik je, net als snoopy, niet echt verliefd klinken op je huidige vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten