heej mensen.
ik heb sinds 5 maand een vriendin. we hebben aardig wat up & downs gehad.
maar uiteindelijk kwam alles tog weer goed. ze is nu op vakantie en komt 1 augustus terug.
vlak voordat ze weg ging moest ik via me bedrijf werken op de zwarte cross. na veel hengel en gestegel was ik op me post en daar zag ik 1 van de mooiste meiden die ik ooit gezien heb . het was voor mij liefde op het eerste gezicht . het bleek dat we samen dienst hadden en zo zaten we 5 uur lang met elkaar en nog een paar anderen. na die 5 uur waarin we veel gepraat hebben zijn we met zn 5en de personeelsbar in gegaan. veel gepraat en gelachen . behoorlijk aangeschoten geworden , op een knuffel na niets gebeurd. alhoewel de andere 3 gingen om half 12 weg en toen zaten we daar gezellig alleen . we sliepen beide op de camping daar en toen kwam het voorstel om samen

een tent te gaan delen want haar tent genoot was ziek en ik was tog in me eentje. na lang wikken en wegen heb ik besloten om het niet te doen want hoe mooi ze ook was enzo het leek me beter van niet omdat ik een vriendin had. ze zei toen : kom op, anders voel ik me zo alleen. uiteindelijk tot 3 uur s nachts met haar in der caravan gelegen. nouja uiteindelijk veel gelachen enzo. toen hebben we telefoon nummers uitgewisseld enzo. ik heb de hele nacht liggen denken en dacht van dit gaat tog wel weer over. niet dus

. we hebben nu elke avond/nacht contact en ze woont ook stukken dichterbij dan me huidige vriendin. dus nu graag jullie advies wat moet ik doen . bij me huidige vriendin blijven of gaan daten met de andere?
gegroet