Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan heb je inderdaad gewoon te weinig games gespeelt ![]() En iemand met een apple logo als avatar moet je volgens mijn sowieso niet serieus nemen ![]()
|
Creatures 3. Een hoop gedoe over wat ze allemaal wel niet hebben gedaan met digitale genen, en de mogelijkheden, en daarna kom je erachter dat de makers het niet nodig vonden om de basis layout het spel voldoende uit te werken dat je zelfs maar een generatie van je fokprogramma in leven kunt houden. Je hebt serieus mods nodig om het überhaupt speelbaar te krijgen.
En X3 Reunion. Je moet er serieus een hele studie van maken om überhaupt de controls te snappen, en eer je ze goed toe kan passen ben je uren verder. Het spel is enorm en goed uitgewerkt, maar als je dan laadtijden van minuten krijgt in de campaign modus, errors die je in de 1e seconde van een missie doen verliezen, en ze alleen maar zwaar irritant klinkende Texanen hebben ingehuurd als stemacteurs... Blergh. Ik heb de campaign uit pure irritatie nooit verder gespeeld dan een kwartiertje.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ga gewoon even een reeks slechte games opnoemen, in willekeurige volgorde:
Final Fantasy VIII (PSX) - Zit mooi in elkaar, maar was qua gameplay en verhaal volkomen stompzinnig. Phantasmagoria 1 (PC) - Was de eerste keer spelen heel tof, maar ja, toen was ik 13 en niks gewend. Nu terugkijkend zijn de "puzzels" verschrikkelijk dom en geforceerd, en zijn de videofilmpjes 1 grote B-film. Robocop (NES) - Onbestuurbaar, log, lomp en saai. Robocop reageerde op de knoppen als een loodzware mongool met ijs op zijn schoenzolen. Castlevania (Game boy) - Retemoeilijk, en niet in de laatste plaats vanwege de logge besturing en de jerky bewegingen van Belmont. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb een hekel aan CoD games en als ik slechtste games hoor denk ik echt niet aan de CoD serie; maar aan echt pure bagger.
||
Citaat:
![]() Het ligt natuurlijk allemaal aan meningen maar als je niet van FPS houd moet je niet direct de meest bekende FPS pakken en hem tot de slechtste bombarderen. Want qua balance, gameplay, funfactor en vooral de vibe is CoD vele malen beter uitgewerkt dan bijvoorbeeld BiA. CoD 2 & 4 zijn bijna meesterwerken en vooral 4 heeft de shooter zoals hij nu is toch wel gecreëerd.
|
Die officiële spellen bij de Olympische spelen van vroeger.
Zo vaak mogelijk op 1 (en soms zelfs 2) knoppen drukken.. En die ouders dachten altijd bij het zien van de hoes "De Olympische spelen, dat moet wel een leuk sportspel zijn" Weet niet of die dingen tegenwoordig beter zijn..
||
Citaat:
Vriend van mij had De game van de laatste zomerspelen dus die is best recent,
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|