Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() btw..ik vind het een werelduitvinding (heb ze ook al meer dan een jaar), je hoeft er bijna nix aan te doen (je komt uit bed en je doet een haarband in of stiekjes) ze worden (bijna) niet vies..je hebt er gewoon bijna geen omkijken naar..echt super handig..alleen af en toe waxen en wassen en that's it ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 12:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb namelijk best wel lange
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik vind dreads echt geweldig!! Alleen ik heb ze zelf (nog) niet, omdat ik
1 bang ben dat ik ze snel zat ben en dat als ik er vanaf wil mn hele hoofd kaal moet scheren of iets dergelijks 2 ik denk dat ze heel vies/dik weetikveel wat worden 3 en ik ken niemand hier in de buurt die ze kan zetten en kan bijwerken ed. Maar ik vind ze wel heel koel, vooral bij jongens ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Een meisje uit mijn klas heeft dreads en die mocht haar haar, toen het net erin gezet was, sowieso een hele tijd nie wassen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ach, dat jij je haar om de paar dagen moet wassen komt omdat je haar zoveel shampoo gewend is waarschijnlijk. Bouw dat maar eens langzaam af en zie dat je haar géén grote vettige rotzooi wordt, ookal was je het minder vaak. Of zit je gewoon te vaak met je klauwen in uwen haar? Ja ik ben in een zeikbui ![]()
|
![]() |
Je moet dreads niet waxen...als er 1 ding is wat je niet moet doen is waxen...daardoor gaan ze veel minder snel vervilten...1 keer in de maand hoogstens een beetje ieniemienie wax insmeren maar als je het teveel doet word het echt een vette ranzige boel...en loopt er als het warm word allemaal wax-olie uit :bah:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind dreads mooi maar niet als je ze neit goed verzorgt en al helemaal niet als je je hoofdhuid niet schoonhoudt dat is echt zoooo vies, en voroal als het gaat stinken enzo, maar als je ze dus goed verzorgd vind ik ze heel mooi en leuk
![]() Bij mezelf hou ik het toch liever op nepdreads ![]() |
![]() |
|
Ik wil ze ook, en ga ze ook zeker nemen. Maar nu eerst moet mijn haar nog een klijn stukje langer groeien. Dan kan het (nouja kan nu ook wel maar wil ze langer)
![]() Uhm, even voor de duidelijkheid, hoeveel langer moet je ook al weer zijn dan dat je dreads wil? Oftewel hoeveel korter dan je haar worden de dreads?
|
![]() |
|
|