Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 19:12
Verwijderd
Vriendjes of Vriendinnetjes gehad

zo ja, voelden je niet schuldig?

zo nee, waarom?
(bijvoorbeeld omdat je een andere leuker vond )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2011, 19:33
unknown12
unknown12 is offline
Citaat:
Vriendjes of Vriendinnetjes gehad

zo ja, voelden je niet schuldig?

zo nee, waarom?
(bijvoorbeeld omdat je een andere leuker vond )
Ik heb wel een vriendin maar ik ben niet zo'n type die zo vals is
Met citaat reageren
Oud 27-04-2011, 20:03
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik geef eerlijk toe dat ik onder verzachtende omstandigheden wel eens een dubbelrelatie heb gehad. Die ene relatie liep dan ook volledig vast omdat we allebei aan het kutten waren + daarop reageerden = cirkel.
Verder ben ik vrij monogaam. Ik vind het wel moeilijk om me koest te houden als het wel een beetje aan is maar nog niet officieel en vaag en vaag. Ik bedoel, als ik geen duidelijkheid heb ga ik richting andere meisjes ook niet duidelijk doen. Als ik verkering met iemand heb, dan is dat omdat ik werkelijk hou van diegene en zolang dat zo blijft kom ik ook niet aan anderen.
Oud 29-04-2011, 14:05
Diamera
Diamera is offline
Nee, nog niet eens 1 behalve vakantieliefde

Maar goed, ik zou dat nooit doen, weet ik bijna zeker want ik ga niet iemand op die manier kwetsen. Als ik geen gevoelens meer heb zeg ik dat wel voorzichtig en dan kunnen we het beter uitmaken, maar dan spring ik niet maar zomaar over naar de volgende zonder ook maar iets te laten merken, en voordat ik heb verteld dat ik niets meer voor hem voel.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 14:16
Volk
Volk is offline
Voor mij is 1 tegelijk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 00:17
Serieus&Speels
Serieus&Speels is offline
Ik ben er trots op te kunnen zeggen dat ik mijn vriendinnen nog nooit bedrogen heb. Met een redelijk actief uitgaansleven is de kans daar toch redelijk groot op, maar aangezien ik nee kan zeggen tegen de alcohol is het risico natuurlijk veel kleiner...

Ik vind het superlaf,... als mensen hun lief bedriegen, als ik weet van vrienden dat ze het doen zakken ze direct in mijn achting en als ze het blijven doen dan zeg ik het hun gewoon en wil ik ze niet meer als vriend. Trouwe mensen zijn de beste om om je heen te hebben...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 20:08
alisonnn
alisonnn is offline
nee.
ik zou het nooit doen, vindt dat afschuwelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 14:05
bierkoning
bierkoning is offline
nee wel is in de kroeg 3 vriendinnen van elkaar gezoend op een avond... op me 18e ofzo...
maar dat vonden ze zelf allemaal erg leuk
Oud 19-07-2011, 14:07
Verwijderd
Nee, alleen een keer vreemdgegaan maar dat kon mn vriend destijds niet waarderen dus dat was meteen uit
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 23:01
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Basisschool (h)
en dat waren 2 vriendinnetjes van mij en van mekaar
en dat ging ook perfect
Oud 19-07-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Basisschool (h)
en dat waren 2 vriendinnetjes van mij en van mekaar
en dat ging ook perfect
Zucht....was het maar zo makkelijk als je volwassen bent

Ot: Nope, dat is niet ethisch in mijn ogen.

Laatst gewijzigd op 20-07-2011 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 15:55
lulu1995
lulu1995 is offline
1 keer 2 vriendjes, me moeder vroeg; hoe doe je dat toch? Haha
1 wist het, ander niet
Heb het uitgemaakt maar nooit durven zeggen. Best laf maar aangezien ik niet bedrijgt wil worden en ook niet wil dat die andere in elkaar werd geslagen was het maar beter zo
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 19:01
Em.
Em. is offline
Citaat:
1 keer 2 vriendjes, me moeder vroeg; hoe doe je dat toch? Haha
1 wist het, ander niet
Heb het uitgemaakt maar nooit durven zeggen. Best laf maar aangezien ik niet bedrijgt wil worden en ook niet wil dat die andere in elkaar werd geslagen was het maar beter zo
Wil je niet bedreigt worden (als in: 'ik bedreig je met een mes') of bedrogen ('ik bedrieg je met een ander')?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 19:05
Verwijderd
Wel een keer 3 nee ik focus mij op 1 en als het aan is dan blijf ik me daar op richten. Nooit op een ander.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 10:22
lulu1995
lulu1995 is offline
Citaat:
Wil je niet bedreigt worden (als in: 'ik bedreig je met een mes') of bedrogen ('ik bedrieg je met een ander')?
Ik zou niet echt bedreigt worden, hij zou alleen heeel boos worden en hij zou gemeen tegen me gaan doen. Ook noemt die me dan hoer en tegen vrienden enzo noemt die me ook hoer
De ander zou echt bedrijgd worden
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 15:25
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik zou niet echt bedreigt worden, hij zou alleen heeel boos worden en hij zou gemeen tegen me gaan doen. Ook noemt die me dan hoer en tegen vrienden enzo noemt die me ook hoer
ze doelt op je spelfout.....
Oud 21-07-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 19:14
Em.
Em. is offline
Citaat:
Jeetje. Daar wil je toch geen verkering mee?

Citaat:
ze doelt op je spelfout.....
Nou ja, niet helemaal. Ik vroeg me alleen af of het echt om bedreigen ging of dat er toch bedriegen moest staan. Maar zo te zien moest er toch bedreigen met een ei staan. Nou ja, niet met een ei, met een ei/ij-klank.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 13:39
django023
django023 is offline
ik heb toevallig laatst zoiets meegemaakt,

ik had wat met iemand, maar omdat dat niet echt duidelijk was ben ik dus eigenlijk een soort van vreemd gegaan met een ander meisje, ik had dus een relatie met iemand en ondertussen was ik aan het chillen met een andere vriendin van me. en daar ben ik toen mee vreemd gegaan, en dezelfde dag bleef dus mijn vriendin slapen... dat was dus wel even lastig. Maar ik heb het uiteindelijk toch eerlijk toegegeven want ik kan niet tegen een relatie waarin niet alles eerlijk wordt besproken.
Oud 26-07-2011, 12:33
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ik heb toevallig laatst zoiets meegemaakt,

ik had wat met iemand, maar omdat dat niet echt duidelijk was ben ik dus eigenlijk een soort van vreemd gegaan met een ander meisje, ik had dus een relatie met iemand en ondertussen was ik aan het chillen met een andere vriendin van me. en daar ben ik toen mee vreemd gegaan, en dezelfde dag bleef dus mijn vriendin slapen... dat was dus wel even lastig. Maar ik heb het uiteindelijk toch eerlijk toegegeven want ik kan niet tegen een relatie waarin niet alles eerlijk wordt besproken.
dat is toch aardig van je !
Oud 26-07-2011, 14:47
Verwijderd
Rond mijn 14e had ik er wel 5-6. Nooit betrapt. Ik voelde me niet schuldig, want het liet me gewoon ijskoud.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 23:57
Tuinhek
Tuinhek is offline
Citaat:
Rond mijn 14e had ik er wel 5-6. Nooit betrapt. Ik voelde me niet schuldig, want het liet me gewoon ijskoud.
Scharrels zijn wat anders dan echte vriendinnen... Maar als je daadwerkelijk elke avond bij een ander meisje aan tafel at vind ik je wel een baas
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten