Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2011, 17:22
veer2110
veer2110 is offline
wat vond je er van?

aangezien deel 2 vanacht in premiere is gegaan zou ik graag wat meningen willen horen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2011, 17:36
J0hAn
J0hAn is offline
Ik heb hem gisteren, eeeh eigenlijk vanochtend , gezien.
Ik vond de film best wel goed, zeker als je in de bios zit zit je echt helemaal in de sfeer van de film.
Wat ik wel minder vond was het gevecht in Zweinstein aan het eind en de dood van Voldemort, dat had
allemaal gewoon net even wat spectaculairder en diepgaander of uitgebreider gemoeten (naar mijn mening).
Maar het is en blijft een geweldige film en het is natuurlijk vet om eindelijk het einde te zien.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 17:39
Verwijderd
Ik had DH part 1 voor 3 kwart gezien maar ik kon me er echt niet toe zetten om hem af te kijken. Nu ligt dat waarschijnlijk aan mij, want ik kon alleen de eerste HP helemaal kijken. De rest niet of half gekeken.

Maargoed, ik vind het dus rommel.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 18:06
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ach ja, Harry Potter. Het is adequaat in opzet. Technisch adequaat, adequaat gescored, adequate bijrollen, adequate decors, adequate regie.......Ja, allemaal heel erg adequaat dus. Tenminste, in het begin. De laatste paar films zijn visueel erg mooi.

Het had echter vanaf het begin al een stuk beter kunnen zijn als er wat meer regisseurs met een échte visie (zoals cuaron bij de onverwachts goede derde film) waren aangetrokken. Dus niet van die gemakzuchtige hacky McHackertons als Columbus en Yates.

Niettemin ben ik wel benieuwd naar Part 2, want dat schijnt toch echt de beste uit de serie te zijn
Oud 13-07-2011, 18:51
Uice
Uice is offline
Inderdaad de beste film uit de reeks, maar dat zegt niet zo veel. Hij is nog steeds te slaafs trouw aan het boek om echt een goede film te zijn. Duizend plotpunten waarvan je denkt: of laat dit weg, of werk het verder uit. Heel veel scènes die alleen bedoeld zijn om de fans te laten zien dat ze het boek gelezen hebben.

Maar hij heeft wel een lekker dreigend sfeertje.
Oud 13-07-2011, 19:23
Verwijderd
Ik blijf erbij: waarom hebben ze nu die spiegel erin gebreid terwijl die niet in de vorige films te zien was. Of wordt dat in part 2 wel verklaard? Die moet ik nog zien, maar ik wacht tot het wat rustiger is.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 22:09
Vice
Vice is offline
Het zal vast een prachtige film zijn, maar ik weet toch al hoe het afloopt, dus ik heb ook niet echt de behoefte om die film te zien.
Oud 14-07-2011, 17:02
xPien
xPien is offline
ik ben echt een super harry potter fan :$ en ik vond het echt super!
maarja dat is mijn mening dus anderen kunnen het wel weer saai vinden ..
ik ben 's nachts naar de premiere geweest en het was het zeker waard!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 12:24
michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Ik ben opgegroeid met Harry Potter, en dus moest ik perse naar de première. Na veel gezeur mijn vader eindelijk overgehaald te hebben, zijn we gegaan. Het was echt een prachtige film. Een einde wat het boek veel eer aandoet. Ik heb de boeken gelezen (uiteraard in het Engels) en de film is een goede aanvulling van mijn beelden hierbij. Ik vind het jammer dat het is afgelopen, omdat ik een grote Harry Potter fan ben (fan is nogal zacht uitgedrukt).
Maar ach, aan alles komt een einde.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 21:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat ik wel minder vond was het gevecht in Zweinstein aan het eind en de dood van Voldemort
Bedankt voor de spoiler!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 03:48
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Bedankt voor de spoiler!
Als je geen spoiler wil lijkt het me niet verstandig dat je in dit topic kijkt

Ik vond 'm de beste van de reeks, naast deel 3.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 11:39
Rivka
Rivka is offline
Ik vond hem vet . Ik vond het spannende, grimmige sfeertje goed opgebouwd en visueel is-ie ook echt mooi.
Oud 23-07-2011, 13:04
lalalalie
lalalalie is offline
Bij part 1 kon ik mijn ogen niet open houden.
Maar part 2 vond ik wel goed! Of in ieder geval.. afgezien van de laatste scene.
Oud 25-07-2011, 21:07
Sluipvoet
Sluipvoet is offline
FANTASTISCH !!!!!!!! ik heb de première gezien op 13 juli compleet met Griffoendor sjaal en vol getekend met van alles en nog wat . heb geweend
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 17:59
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik vond hem ook de beste van de reeks.
Oud 29-07-2011, 15:24
anotherllama
anotherllama is offline
part one heb ik ondertussen al zo'n 1O x gezien (3 keer in de bios en zo'n 7 x op dvd} en ik vond hem ZOOOOO goed :} part 2 vond ik ook fantastisch!!!! aahhhhhhh volgende ga ik hem weer zien XD
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 17:34
Aybike
Aybike is offline
Ik heb hem net gezien Ik vond hem goed !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten