Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Citaat:
Misschien is ze wel heel onzeker over seks en haar lichaam, en durft ze daarom geen ander standje. als je als vrouw bovenop je vriendje zit dan is het soms moeilijk voor te stellen dat je vriendje je écht sexy vindt met al je stuiterende vel en borsten op zo'n moment (dat de meeste jongens dit júist geweldig vinden dringt niet altijd door bij de meisjes).
|
Ze is inderdaad wel een klein beetje onzeker over zichzelf hoewel ze echt een heel erg leuk en knap meisje is. Dit vertel ik haar ook heel vaak en die onzekerheid is al een stuk minder als in het begin dus ze moet dan denk ik gewoon wat meer tijd hebben want het ging opzich wel snel.
Citaat:
Probeer er eens over te praten op een moment waarop je níet met seks bezig bent, misschien dat ze dan wel kan praten. Leg haar uit dat je de seks voor jullie allebei zo leuk mogelijk wil maken, maar dat je het idee hebt dat er iets is waardoor ze geen andere standjes wil of durft.
|
Dit heb ik vandaag gedaan en het antwoord dat ik kreeg was: "Ik vind het gewoon niet zo fijn". Maar ik wacht het zoals ik net zei wel gewoon even af. Misschien is het inderdaad die onzekerheid.
Citaat:
De combi van warm water en staan en stimulatie kan er overigens best voor zorgen dat je flauwvalt. Als je het warm hebt gaan je vaten verwijden waardoor er dus meer bloed naar je benen zakt, en als je dan ook nog eens je spieren ontspant omdat je bijna klaarkomt dan kan je best even wat te weinig voor je brein hebben en dan dus flauwvallen.
|
Betekend dit dat dit waarschijnlijk vaker gebeurt als we samen onder de douche zouden staan? Of zou het misschien helpen als ik het licht wat harder en de douche wat kouder zou zetten?
Citaat:
Je laatste vraag hoort eigenlijk op lichaam en gezondheid.
|
Oh sorry