Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 20:20
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Hallo,

Ik heb nu 10 maanden een hele lieve vriendin waar ik heel veel lol mee heb en ook ontzettend veel van hou. We hebben al tijd seks met elkaar maar ik begin het soms saai te vinden. Ze wil opzich bij altijd wel maar tis alleen maar in bed voordat we gaan slapen en meestal is ze dan al moe zodat een 2e keer er niet meer van komt. Het is wel lekker en we komen beiden ook wel klaar maar tis bijna standaard aan het worden (ik boven... zij onder).... het voorspel mag van mij meestal ook wel wat langer, ze mag mij zeker wat meer opwinden.. (aftrekken of pijpen) maar ik toon juist meestal het innitiatief en dan raakt ze erg opgewonden en dan trekt ze dr kleren uit (als ze nog wat aanheeft dan) en de mijne en legt ze me tussen haar benen en duwt mn pik erin... terwijl meeste vrouwen juist houden van een lang voorspel (toch?) vind ik het bij ons te kort en krijg ik het idee als zij is opgewonden ze meteen mn lul in dr wil (en meestal zelfde standje)....

Als ik seks probeer te hebben op andere plekken reageert ze eigenlijk altijd negatief en ik wil dan ook niet verder doordrammen omdat het anders zielig gaat lijken.. of het lijkt alsof het mij alleen om de seks draait maar dat is het niet... ik hou ook heel veel van dr.

Iemand ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:29
Sprinkle
Sprinkle is offline
Heb er geen ervaring mee.
Heb het er met haar over dat je meer voorspel wilt. En het ook weleens leuk zou vinden om voor de 2e keer te gaan i.p.v. meteen te gaan slapen. Als je er goed met haar over praat kom je er vast wel uit.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:36
Verwijderd
Hmm, nee, niet echt. Wel soms periodes waarin het steeds ongeveer hetzelfde is, maar niet zo erg of zo lang achter elkaar dat het eentonig wordt
Hoewel ik soms wel een beetje doe wat je vriendin doet - de penis van mijn vriend pakken en naar binnen duwen terwijl dat van hem nog niet hoeft (maar misschien 1/3 van de keren, en dan is er zo'n 1/3 waarin hij dat doet terwijl ik best nog wat langer voorspel had gehad, en 1/3 keren waarin we ongeveer tegelijk dat bedenken), en ook het moe zijn voor een tweede keer (maar ik ben hoe dan ook moe na een uur of twaalf, heeft niet veel met seks te maken).

Maar ehm, het klinkt niet echt alsof je er al met haar over gepraat hebt. Doe dat eens.

Misschien doet ze wel zo'n kort voorspel omdat ze bang is dat jij het anders niet leuk vindt. Misschien doet ze weinig aan aftrekken/pijpen omdat ze bang is dat ze het verkeerd doet.

En wat betreft altijd 's avonds in bed en op andere plekken wil ze niet; probeer het dan eens 's middags in bed. Dan wil ze 's avonds misschien nog best een andere keer.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 20:38
AngelLena
AngelLena is offline
Afwisseling is het sleutelwoord. In sex ben je nooit uitgeleerd, probeer maar eens flink wat nieuwe dingen uit die je nog niet eerder had geprobeerd. Wordt vanzelf weer spannend.
Oud 21-06-2004, 20:40
dext0r
dext0r is offline
praten met haar.
Oud 21-06-2004, 20:56
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Ik heb er inderdaad nog niet erg veel met haar over gepraat... maar ik durf het niet zo goed... het is ook niet dat het heel slecht is of... ik geniet er dus best wel van (anders kom ik niet klaar) en we hebben het ook wel eens in de middag gedaan maar dan was ze in de avond of moe... of toonde niet echt interesse... en ik wil ook weer niet te lang doordrammen... Afgelopen week maar weer eens begonnen met wat afwisseling... dat zij boven gaat ofzo... vraag ook vaak of ze iets anders wil maar het antwoord is constant nee.... en als je iedere keer vraagt lijkt me ook irritant voor haar....

En ook als we samen douchen (doen we eigenlijk altijd wel) dan draait ze zich altijd snel om of trekt ze mn arm weg (zo van... niet doen lieverd...) in begin kon het af en toe wel... maar laaste tijd wil ze dat dus ook niet meer...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ivo1986 schreef op 21-06-2004 @ 21:56 :
Ik heb er inderdaad nog niet erg veel met haar over gepraat... maar ik durf het niet zo goed... het is ook niet dat het heel slecht is of... ik geniet er dus best wel van (anders kom ik niet klaar) en we hebben het ook wel eens in de middag gedaan maar dan was ze in de avond of moe... of toonde niet echt interesse... en ik wil ook weer niet te lang doordrammen... Afgelopen week maar weer eens begonnen met wat afwisseling... dat zij boven gaat ofzo... vraag ook vaak of ze iets anders wil maar het antwoord is constant nee.... en als je iedere keer vraagt lijkt me ook irritant voor haar....

En ook als we samen douchen (doen we eigenlijk altijd wel) dan draait ze zich altijd snel om of trekt ze mn arm weg (zo van... niet doen lieverd...) in begin kon het af en toe wel... maar laaste tijd wil ze dat dus ook niet meer...
Dat laatste doe ik ook, ik wil gewoon snel klaar zijn met douchen zodat ik kan gaan ontbijten

Maar ik begrijp dat het niet zomaar iets is waar je makkelijk over praat . Liggen jullie wel eens lang te praten 's nachts ofzo? In zo'n gesprek zou je erover kunnen beginnen, of in een ander aangenaam gesprek. En dan niet klagend, maar vragend (whoei, dat rijmt). Dus 'Je hebt de laatste tijd wel wat minder zin in sex dan eerst, of niet? Waarom eigenlijk?' enzo. Als het gesprek eenmaal bezig is kun je je eigen problemen voorleggen zonder dat het zeurderig of negatief overkomt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 21:29
dext0r
dext0r is offline
inderdaad over dat voorbeeld van sarah van praten...

en anders moet je eens een tijdje gewoon geen seks hebben...wie weet gaat ze het missen? of begint zij met haar verhaal als haar wat dwars zit ?
ik denk dat onthouding van seks misschien wel een heleboel naar boven kan brengen...
Oud 21-06-2004, 21:29
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Mja zo kan ik het gesprek wel eens beginne... we hebben wel vaak goede gesprekken maar weet niet of ik het durf... tis ook niet dat ze minder seks heeft met mij dan eerst... maar wat ze doet in bed.... ze geniet ook nog wel, maar gewoon het is wel meestal hetzelfde... ik probeer soms wel wat nieuws en dat wil ze dan ook wel (niet dat ik dat vaak doe) maar ik krijg het gevoel als ik steeds iets voorstel dat ze gaat denken dat seks een belangrijkere plaats in neemt dan mijn liefde voor haar... en dat is het niet... tis echt een topmeid.... zou dus willen dat er wat meer innitiatief van haar uitkomt... miss komt het wel weer, ze heeft het ook wel druk met de studie en ze gaat daar wel anders mee om dan ik, miss dat dat ook een oorzaak is... alleen tis soms wel jammer want ik wil haar gewoon soms lekker (lang) laten genieten en dan is het meer van... kom in me... en dan neuken we een tijdje en dan komen we klaar... en dan was het dan wel... wordt er ook nog wel steeds geil van... maar wil ook wel variatie, misschien wanneer de vakantie aanbreekt en we weer meer tijd hebben..... en misschien dat ik het een keer durf en een goed moment vind om het te bespreken (maar ik wil dus niet over komen alsof de seks slecht is... en dat ik meer om seks geef dan haar)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 21:31
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik weet eigenlijk perfect wat je doormaakt, ik en mijn vriend zijn ook bijna 10 maand samen !! We hadden een tijdje geleden ook dat probleem, niet veel variatie meer meestal hetzelfde, en ook enkel voor het slapen gaan en kort voorspel ...

Wel wij hebben het als volgt opgelost, mijn vriend heeft me eens een kaartspel gekocht met allemaal standjes van de kama sutra op, dan als we echt zin hebben, trekken we een kaartje en proberen dat standje dan eens te doen !!

Wat we ook al eens gedaan hebben is hij mij vast gebonden, en hij mocht alles met mij doen wat hij wou, en me alles laten doen wat hij wou (voor zover dat ging) en dan omgedraaid natuurlijk ook

Mijn vriend zoekt ook regelmatig eens op internet naar nieuwe ideetjes ofzo, en praat er ook veel met mij over !! En soms huren we gewoon een film ofzo, er zijn zoveel mogelijkheden !!

Ik hoop dat je hier iets mee bent !!

Veel succes !!
Oud 21-06-2004, 23:49
rose dormante
rose dormante is offline
Ik ken dat wel, maar dan dat de jongen saai is.

Dan beginnen we met zoenen en dan wil ik hem even pijpen als een soort van opwinden maar als ik dan wil stoppen houdt hij mijn hoofd vast tot hij in me klaar komt en dan was ie "te moe" om mij nog te laten klaarkomen.

Maar ik hield niet echt van hem zoals jij, dus ik heb het uitgemaakt.

Maar je moet eigenlijk altijd praten in een relatie.
Oud 22-06-2004, 10:08
Verwijderd
Koop dat ene spel, Partnerlink. Heb je beiden een eigen boekje met opdrachten op seksueel gebied, de ander weet dan niet wat jouw opdracht is

En verder er inderdaad met haar over praten. Ik begrijp dat je dat eng vind, ik heb zelf ook wel eens zo'n soort gesprek moeten voeren met mijn vriend (over seks dus, niet ditzelfde probleem hoor) en ik moest echt veel moed verzamelen om het te zeggen. Het is vooral dat ik dan bang was hem te kwetsen waardoor ik het eng vond.

Maar ja, zoals je het hier al neer zet is hardstikke lief en hardstikke duidelijk. Leg haar jouw angsten uit. Dat je graag af en toe iets nieuws wil proberen, maar dat je dat dan niet aan haar durft te vragen omdat je bang bent dat zij denkt dat het je alleen maar om de seks gaat.

Dan kun je misschien een keertje met haar afspreken om seks te hebben zonder daadwerkelijke penetratie, want seks is nog zo veel meer.

Maar ja, wie weet wat haar dwars zit, misschien zit ze wel ergens mee. Misschien heeft zij ook wel niet zoveel plezier in seks, of in ieder geval zin, door bepaalde ervaringen etc.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:11
G.T.C.
G.T.C. is offline
Sowieso als je zo'n gesprek aan gaat is dat een hele doorbraak in je relatie. Misschien heeft zij ook wel dingen die ze niet durft te zeggen, die ze daarna misschien WEL durft te zeggen omdat jij ook zo open tegen haar heb zitten praten.
Oud 22-06-2004, 11:34
Verwijderd
Niet kinderachtig doen en gewoon haar gezicht vol sperma spuiten. Dat verveelt nooit.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-06-2004 @ 12:34 :
Niet kinderachtig doen en gewoon haar gezicht vol sperma spuiten. Dat verveelt nooit.
Oh, wat ben jij stoer zeg!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 12:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
ga jij nou overal vervelend zitten doen op het forum ofzo?

Shit zeg...en dat is dan nog op de zelfde dag geboren als ik ook
Oud 22-06-2004, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:06
rose dormante
rose dormante is offline
Citaat:

Oud 22-06-2004, 18:36
Verwijderd
Vervelend? Stoer? Het is toch gewoon de waarheid.

Waarvoor is dit nou het seksualiteit-forum...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-06-2004 @ 19:36 :
Vervelend? Stoer? Het is toch gewoon de waarheid.

Waarvoor is dit nou het seksualiteit-forum...
*kusje*
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 12:11
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Bedankt voor de reacties... ik zal een keer proberen erover te gaan praten maar had gister wel vooruitgang... de snachts kwam er niet veel van seks omdat ze wat last had van haar nek en toen heb ik hem maar gemasseerd maar toen had ze niet veel zin verder wat te ondernemen maar de ochtend erna had ze opeens wel zin.. ik moest nog steeds wel het initiatief nemen maar ze gaf me wel reden om het initiatief te nemen... vond ik wel leuk van mn schatje... nou komende dagen zal er weinig van komen (periode) en dan is het al snel vakantie... gaan we lekker samen weg, samen in tentje en wat wandelen... zie het wel zitten, kan ik dan opzich ook wel eens met erover praten.. hebben dat toch lekker tijd met ons 2tjes!

En "Mephostophilis"... kan wel lekker zijn (nooit gedaan of over gefantaseert) maar dan ben je nog wel beetje zielig om dat hier te plaatsen, je hebt zeker geen vriendin.. en al heb je er eentje dan hou je niet van hoor
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 12:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je kan haar hand sturen en je kan zelf bij haar ook meer voorspel doen. Ze zal, neem ik aan, vanzelf wel doorhebben dat je meer voorspel wil. Je kan natuurlijk ook gewoon met dr praten hierover.
Qua standjes kan je t ook eens anders proberen door gewoon tegen dr te zeggen of dr gewoon op je te trekken. Als ze dit niet leuk vindt, merk je dat snel genoeg. Ik hou er bijv. ook absoluut niet van om bovenop te zitten... Op die manier voel ik nml veel minder.

Eerlijk gezegd doen mijn vriend en ik ook niet zo héél veel bijzonders. Maar ik vind het wél bijzonder. Maar dat komt denk ik omdat er zoveel liefde bij komt kijken en omdat we het allebei fijn vinden. Verder bestaat ons voorspel minder uit aftrekken ed. maar meer uit zoenen in nek, op buik, op borst ed. Dat vind ik veel lekkerder en ik raak er ook meer opgewonden van.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:13
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Ik zeg ook niet dat voorspel moet bestaan uit aftrekken/pijpen/beffen enzo... mag wel en is ook best lekker maar ik vind veel zoenen vooral ook lekker... ook buik, borst, nek enz enz... ik "geef" haar ook meestal wel een lang voorspel maar meestal is ze dan blijkbaar zo opgewonden dan dat ze meteen mij in haar wil... kan het dus wel eens wat minder proberen maar ik vind het juist erg leuk om haar op te winden.... en ook leuk als zij mij heel langzaam heel erg geil kan maken...
Bij ons is de seks ook best bijzonder maar afwisseling soms is toch ook ok? En beter vroeg ingrijpen dan lang wachten...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:45
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Ivo1986 schreef op 23-06-2004 @ 13:11 :
En "Mephostophilis"... kan wel lekker zijn (nooit gedaan of over gefantaseert) maar dan ben je nog wel beetje zielig om dat hier te plaatsen, je hebt zeker geen vriendin.. en al heb je er eentje dan hou je niet van hoor
Nee Elmer gaat er toch al van uit dat zijn meisje de benen neemt dus of dat nou is omdat de liefde over is of omdat ie zijn seksuele frustraties even kwijt moet, dat maakt hem verder niet uit
Oud 23-06-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
rose dormante schreef op 22-06-2004 @ 00:49 :
Ik ken dat wel, maar dan dat de jongen saai is.

Dan beginnen we met zoenen en dan wil ik hem even pijpen als een soort van opwinden maar als ik dan wil stoppen houdt hij mijn hoofd vast tot hij in me klaar komt en dan was ie "te moe" om mij nog te laten klaarkomen.

Maar ik hield niet echt van hem zoals jij, dus ik heb het uitgemaakt.

Maar je moet eigenlijk altijd praten in een relatie.
iemand die je dwingt om hem te pijpen is hoe dan ook niet zo fijn, lijkt me
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ivo1986 schreef op 23-06-2004 @ 13:11 :
En "Mephostophilis"... kan wel lekker zijn (nooit gedaan of over gefantaseert) maar dan ben je nog wel beetje zielig om dat hier te plaatsen[...]
Waarom? Het was bedoeld als advies. Dat jij het niet zo opvat ligt niet aan mij.
Citaat:
je hebt zeker geen vriendin.. en al heb je er eentje dan hou je niet van hoor
Nu niet meer, nee. En ik vind het van weinig respect getuigen dat jij gelijk je oordeel klaar hebt liggen, want ik hield zeker wel van dat meisje.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 13:44
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Wat ben je toch een kwajongen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten