Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2011, 22:20
richie-007
richie-007 is offline
Hoi,
Ik heb een vriendin. We zijn al verder gegaan dan zoenen zoals vingeren en beffen. Alleen ik zou er graag met haar over willen praten. Maar hoe begin ik zo'n gesprek dan en hoe pak ik dat aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2011, 22:39
richie-007
richie-007 is offline
Ja dat moet kunnen. We praten nooit over. Ik vind vind het ook moeilijk om daarover te beginnen. Zij is ook niet echt daarvan
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 22:52
richie-007
richie-007 is offline
Nog geen seks.. maar ik had haar gebeft maar na ongeveer een half minuutje al trok ze me weg. Ik wil weten waarom. Of ze er nog niet klaar voor was ofzo, of durfde ze niet omdat mijn moeder ook nog thuis zat.. Daar wil ik het dus over hebben
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 08:10
Verwijderd
" Lieverd; ik wil je wat vragen." "Oh wat dan?" "Nou toen ik je aan het beffen was trok je me na een half minuutje weg, waarom was dat?"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 09:44
Qimm
Qimm is offline
hoe kun je het nou wel uitvoeren als je het er niet eens over durft te hebben... Dan krijg je dus dit soort 'problemen'

Dus doen wat Draaideurpoes (what's in a name) zegt! En het er ook gewoon regelmatig over hebben. Is hartstikke leuk, leerzaam en de seks wordt er alleen maar beter van
Oud 19-08-2011, 13:14
Verwijderd
Misschien moet je het gewoon nog een keer proberen en als ze dan weer hetzelfde doet er meteen over beginnen. Want hoe langer je hiermee rond blijft lopen, hoe "groter" het issue wordt en hoe lastiger het is om erover te beginnen. En wie weet was het een eenmalig iets, dan maakt het verder ook niet meer uit, toch?

Ook moet ik even toegeven dat ik het verbazingwekkend vind hoeveel mensen er moeite hebben met praten over seks, vooral als ze een relatie hebben. Dit soort dingen moeten toch bespreekbaar zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 17:00
Verwijderd
Beffen is ook seks.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 23:25
richie-007
richie-007 is offline
Citaat:
Misschien moet je het gewoon nog een keer proberen en als ze dan weer hetzelfde doet er meteen over beginnen.
Dat ga ik doen dan, bedankt!

Citaat:
Beffen is ook seks.
Dat is waar
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 14:42
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
volgens mij is je vriendin nog niet toe aan seks?

dan zou ik in het begin van het gesprek meteen zeggen dat het niet zo is dat je meteen al seks wilt, je wil alleen weten waarom je moest stoppen met beffen...
Oud 22-08-2011, 20:16
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
" Lieverd; ik wil je wat vragen." "Oh wat dan?" "Nou toen ik je aan het beffen was trok je me na een half minuutje weg, waarom was dat?"
Dit, en dan zegt zij.... je deed het niet goed, het deed pijn.
Of Ik schaamde me een een beetje voor dit of dat.
ik durfde niet, of iets anders.

Kan nooit heel erg zijn!
Reageren

Regels voor berichten