Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2011, 20:22
Emm.
Emm. is offline
Haloo ik heb een vraag die ik iegenlijk aan niemand durf te stellen
een kleine maand gelede hebben ik en mijn vriend voor het eerst elkaars lichamen verkent, hij heeft mij gevingerd en gebeft en hem afgetrokken en gepijpt , maar ik denk dat er wat sperma op zijn handen zijn gekomen en hij heeft mij toen gevingerd , normaal moet ik al een een paar dagen mijn regels krijgen maar heb die nog altijd niet gekregen ik ben zoo bang! kunnen julie mij alstublieft helpen ? is er een kans dat ik nu zwanger ben of zijn mijn regels gewoon overtijd ik heb dit al vaker voorgehad maar de laatste 3maand niet meer

Alvast bedankt x
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 20:25
Em.
Em. is offline
Leuke gebruikersnaam, zeg.

De kans dat je zwanger bent lijkt me behoorlijk klein, hoewel niet onmogelijk als hij meteen met het sperma op zijn vingers bij jouw vagina zat. Toch denk ik eerder dat je niet ongesteld wordt van de zenuwen, dan dat je zwanger bent (omdat die kans dus heel klein is). Wacht nog een weekje af, zou ik zeggen.

En nog belangrijker, voorkom dit in de toekomst. Ga aan de pil! (Daarmee kun je het best beginnen op de eerste dag van je menstruatie, dan werkt hij meteen, dus als je snel bent...) Want ik denk niet dat het vanaf hier nog superlang gaat duren tot jullie seks gaan hebben, en dan kun je maar beter aan de pil zijn. En dan hoef je je niet zo druk meer te maken als dit voortaan gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Leuke gebruikersnaam, zeg.
Em

OT: Hoe meer je ongerust raakt over dat je niet ongesteld wordt, hoe langer het gaat duren. Probeer er dus niet aan te denken. De kans is inderdaad vrij klein dat je daadwerkelijk zwanger raakt.

Overigens is het volgens mij ook zo dat als hij sperma aan zijn handen heeft gekregen en dat het nog even duurde voordat hij jou ging vingeren de kans nog kleiner wordt. Voor zover ik altijd te horen heb gekregen is het zo dat zodra sperma buiten het lichaam is het ongeveer dood gaat zodra het niet meer vochtig wordt gehouden bij wijze van spreken. Dus dan is de kans nog kleiner .
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 09:04
Verwijderd
Als je al ongesteld had moeten worden, kun je nu een zwangerschapstest doen; dan heb je zekerheid De kans dat je zwanger bent, is overigens erg klein. Maar zorg de volgende keer voor voorbehoedsmiddelen; ga bijvoorbeeld aan de pil, dat scheelt je een boel zorgen!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten