Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2012, 08:31
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 17-07-2018 om 13:34.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 08:58
Pluis
Pluis is offline
dit hoort op L&G

als je het met een condoom hebt gedaan en die is niet gescheurd, dan is de kans dat je zwanger bent bijna nul. Een droom maakt je niet zwanger ineens. Wacht gewoon af of je ongesteld wordt, en doe tegen die tijd even een zwangerschapstest. dan weet je het zeker.
En als je dit soort dingen wil voorkomen is het een goed idee om eens na te denken over de pil.
Oud 28-01-2012, 09:19
Verwijderd
Citaat:
dit hoort op L&G

als je het met een condoom hebt gedaan en die is niet gescheurd, dan is de kans dat je zwanger bent bijna nul. Een droom maakt je niet zwanger ineens. Wacht gewoon af of je ongesteld wordt, en doe tegen die tijd even een zwangerschapstest. dan weet je het zeker.
En als je dit soort dingen wil voorkomen is het een goed idee om eens na te denken over de pil.
Dat ongesteld worden is nou juist het probleem..
ik ben heel erg onregelmatig ongesteld..
er kan bij mij zomaar 4 maanden tussen zitten.
en dan weer 1 en ga zo maar door. ik weet nooit wanneer ik ongesteld moet worden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 09:43
Balance
Balance is offline
Om zwanger te worden moet er sperma in jouw vagina zijn gekomen. Zolang jullie het met condoom deden en deze niet gescheurd is, is het dus niet mogelijk dat je zwanger bent geworden. Als er bij het knoopje leggen van sperma omhoog kwam, is er nog niks aan de hand, want via je handen kan je niet zwanger worden.

En inderdaad, denk er over na om aan de pil te gaan. Dan heb je nog een back-up voor als er toch iets met het condoom gebeurt.
Oud 28-01-2012, 11:01
Verwijderd
Dankjewel, ik maak me nu een stuk minder zorgen!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2012, 15:20
Martiño
Martiño is offline
Je kunt eventueel ook als je bijvoorbeeld de pil bent vergeten of het condoom is gescheurd een morning-afterpil halen. Die werkt het beste als je hem zo snel mogelijk gebruikt.
Oud 29-01-2012, 00:00
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
aangezien er geen scheurtje in het condoom zat, en dus veilige sex hebt gehad is de kans nihil...
dromen over zwangerschap heeft niets te maken met zwangerschap, heb eens gelezen dat het gewoon een 'leuke gebeurtenis of verandering zal komen' :-) als je echt nog bezorgd bent kun je natuurlijk een test halen of idd de morning after nemen! :-)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 13:00
Verwijderd
Als er boven gewoon sperma uit kwam bij het dicht knopen is er niks aan de hand. Want als er sperma vanuit de boven kant eruit zou komen zou het condoom van de lul afglijden. Dus meis maak je geen zorgen...En anders ff langs huisarts gaan. Ff test doen. Komt goed meid!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten