Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik weet het klinkt als smoesjes, maar het zal wel een stuk makkelijker gaan om haar te bellen wanneer ik wel een stem heb. Nu zou er nog meer stilte zijn als wanneer ik wel kan praten.
Bedankt voor jullie hulp, en ik zal eens gaan opschrijven waar ik het over wil hebben, kijken of daar wat nuttigs uit gaat komen. |
![]() |
||
Citaat:
Nooit geschoten is altijd mis, dus ik wens je veel succes!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Dinsdag avond moest ik werken, en toen heeft een vriend van me, die ook me collega is, met mijn mobiel haar gesmst.
Hij wist van het hele verhaal af dat ik dr wilde smsen enzo, maar hij wist nog niet dat ik besloten had haar te gaan bellen als me stem terug was. Hij had haar gesmst: 'heey, alles goed? Hoe is je vakantie geweest?' En zei dat het goed zou komen. Ik kreeg na 6 minuten een sms terug (sneller dan ze ooit gereageerd had): 'Heee (mijn naam). Mijn vakantie was top! En die van jou? Heb je me gemist? Xx' Toen ik terug stuurdehoe mijn vakantie was geweest en dat ik dr gemist had, kreeg i terug dat zij mij ook had gemist. Dus ik denk dat het allemaal best goed zit, maar wat denken jullie? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
wat zou ik moeten doen? [graag advies van meisjes] sunny-boy | 17 | 20-04-2011 08:15 | |
Liefde & Relatie |
Meisje wil vrienden zijn, maar zoent wel met me enz, help! Electric DJ | 27 | 24-08-2010 01:53 | |
Drugs & Alcohol |
Je stomste actie onder invloed! heracles4ever | 209 | 28-01-2006 19:45 | |
De Kantine |
enquete over smsen *MOI* | 109 | 09-04-2003 13:22 | |
Liefde & Relatie |
Meisje die der polsen doorsnijd Stainleszs | 11 | 19-10-2002 22:07 |