Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2011, 22:05
J-B
J-B is offline
Ik heb dit laatste schooljaar een meisje leren kennen. Niet zomaar een meisje, maar eentje waarvan ik helemaal gek was. Op school kon ik het altijd goed met haar vinden, en als ze bij me in de buurt zat in de les waren we meestal bezig met praten of elkaar plagen. Ook raakten we elkaar veel aan, om iedere reden die we konden vinden, en soms zelfs zonder reden.
Ik had er altijd op gehoopt dat er iets tussen ons zou komen, maar dat gebeurde maar niet in de loop van het jaar, al zeiden mijn vrienden wel dat ze me leuk vond. Ook haar vriendinnen hebben me wel eens gezegd dat ze ons bij elkaar vonden passen.
Nou aan het einde van het jaar (examenjaar) kwam het examenfeest. We zaten eerst even met een paar mensen uit de klas bij een klasgenoot van ons. Daar werd al best veel gedronken, al heb ik haar niet zien drinken, maar ik was wel aangeschoten. Ik praatte veel met haar en toen we naar het examenfeest toe liepen, liepen we hand in hand.
Op het feest zaten we met zijn tweeen op een loungebank in de hoek. Eerst zat ze tegen me aan, en later kwam ze ook op schoot zitten. Ik had nog steeds niet veel door, al hoopte ik wel ergens op, en uiteindelijk hadden we gezoent. Dit was het moment waar ik al dat hele jaar op had gewacht.
Even voor het zoenen had ze haar nummer in mijn telefoon gezet, zonder dat ik er om hoefde te vragen. Dit zagen mijn vrienden als dat ze wilde dat ik haar smste, dus het weekend er na heb ik haar gesmst, vragen wat ze ging doen die avond enzo.
Ik wist van tevoren al dat ze niet zo van het smsen was, dat hoorde ik al van anderen, dus keek ik ook niet raar op toen het een tijdje duurde voor ze terug stuurde. Sinds toen hebben we een paar keer sms contact gehad. Helemaal niet veel, en nooit van haar uit, altijd moest ik eerst wat sturen.
Nu is het al meer dan een maand geleden dat ik haar voor het laatst gesmst had (vakantie enzo kwam tussendoor). Maar nou wil ik haar al de hele tijd smsen, maar ik kan me maar niets bedenken om te sturen. Is er iemand die een goed idee heb over wat ik kan sturen?

Alvast bedankt,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2011, 23:09
Verwijderd
Vraag eens hoe haar vakantie was?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 00:40
Akhlys
Akhlys is offline
Uhm... Klinkt misschien heel gek hoor, maar waarom zou je smsen als ze niet echt van het smsen is? Waarom bel je haar dan niet gewoon? Het ijs is al een tijd terug gebroken door met haar te zoenen, dus je hoeft in principe niet echt bang te zijn dat het fout gaat ofzo.

Probeer het gewoon op te pakken vanaf het punt dat je haar niet meer hebt gesproken en vraag haar wat ze in de tussentijd allemaal heeft gedaan (en dat is meestal wel een hoop in een maand). Kan je meteen vertellen wat jij allemaal hebt gedaan en hoppa, je zit zo een uur of 2 te bellen En mocht het toch vastlopen, zeg je gewoon dat je de hond nog uit moet laten ofzo en dat je moeder al de hele tijd daarover zit te zeuren en dus ECHT op moet hangen
Oud 12-08-2011, 01:03
django023
django023 is offline
Het lijkt me het handigst als je haar eventjes belt. Ze houdt niet van smsen dus kan je beter bellen toch? Is ook wat persoonlijker als een stom smsje. Ze hoort je stem weer en jij vraagt gewoon wat ze deze maand heeft gedaaan.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 01:38
Daantjer
Daantjer is offline
Bellen doen, duh...
Oud 12-08-2011, 10:22
Verwijderd
Bellen natuurlijk. Smsen is voor korfballers.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Dit
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 10:34
immortelle
immortelle is offline
voor korfballers?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 10:54
Verwijderd
bellen ja.. en vraag haar uit
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Korfbal is toch een gemengde sport?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 11:50
Verwijderd
Google het zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 14:05
J-B
J-B is offline
Ik dacht zelf ook aan een vraag als hoe haar vakantie was.

Met bellen zit ik met het probleem dat ik zelf niet zo'n beller ben. Vooral omdat ik niet zo'n prater ben. Alleen met mensen bij wie ik me goed op me gemak voel praat ik meer, maar dat geld dus niet voor het meisje dat ik leuk vind. Dat zal dan een heel awkward gesprek worden, met veel stiltes.
Het is ook niet dat ze niets terug smst. Ze smst wel terug, alleen meestal wat later. En het is ook niet dat ze geen leuke dingen terugstuurt. Ze vraagt mij ook dingen in die smsjes enzo.

Maarja, ik zal maar eens gaan nadenken over bellen. Ik ben nu nog schor en praten doet pijn, dus ik zal er nog maar wel even mee wachten.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 14:30
Lente
Lente is offline
Citaat:

Met bellen zit ik met het probleem dat ik zelf niet zo'n beller ben. Vooral omdat ik niet zo'n prater ben. Alleen met mensen bij wie ik me goed op me gemak voel praat ik meer, maar dat geld dus niet voor het meisje dat ik leuk vind. Dat zal dan een heel awkward gesprek worden, met veel stiltes.
Het is ook niet dat ze niets terug smst. Ze smst wel terug, alleen meestal wat later. En het is ook niet dat ze geen leuke dingen terugstuurt. Ze vraagt mij ook dingen in die smsjes enzo.

Maarja, ik zal maar eens gaan nadenken over bellen. Ik ben nu nog schor en praten doet pijn, dus ik zal er nog maar wel even mee wachten.
haha wat een smoesjes bel gewoon, vraag hoe haar vakantie was en of ze zin heeft wat af te spreken. je hoeft echt geen uren aan de telefoon te hangen, gewoon regelen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 15:28
immortelle
immortelle is offline
als je bang bent stiltes te hebben, denk op voorhand wat je allemaal wil zeggen en schrijf kernwoordjes op. ik heb dat ook nog gedaan. anders vergeet ik ook de helft van wat ik wil zeggen. dan voel je je ook wat geruster bij het bellen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 20:50
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
haha wat een smoesjes bel gewoon, vraag hoe haar vakantie was en of ze zin heeft wat af te spreken. je hoeft echt geen uren aan de telefoon te hangen, gewoon regelen
+1
Oud 12-08-2011, 21:52
J-B
J-B is offline
Ik weet het klinkt als smoesjes, maar het zal wel een stuk makkelijker gaan om haar te bellen wanneer ik wel een stem heb. Nu zou er nog meer stilte zijn als wanneer ik wel kan praten.
Bedankt voor jullie hulp, en ik zal eens gaan opschrijven waar ik het over wil hebben, kijken of daar wat nuttigs uit gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 22:02
Verwijderd
Het is geen rocketscience ouwe, een slechte stem is een goede aanleiding voor een gesprek en wat grapjes over jouw slechte stem.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 00:34
Thomas.
Thomas. is offline
Je kan ook gaan zingen, want je forumnaam lijkt verdacht veel op justin bieber

Die heeft ook geen stem
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 08:25
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ze vind je leuk. Jij vind haar leuk. *rinkelt aan bel*
Bel haar! Vraag d'r mee uit. Je hoeft echt niet een half uur aan de telefoon te hangen hoor .
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 11:40
Verwijderd
Zoenen kan wel, maar een sms'je sturen is te moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 16:13
J-B
J-B is offline
Citaat:
Je kan ook gaan zingen, want je forumnaam lijkt verdacht veel op justin bieber

Die heeft ook geen stem
Geen justin bieber, jody bernal.

En met het zoenen was ik dronken, dat maakt alles wat makkelijker. Misschien moet ik maar dronken gaan bellen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 16:46
Verwijderd
Of misschien moet je niet zo pussy zijn en gewoon nuchter bellen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 16:59
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Of misschien moet je niet zo pussy zijn en gewoon (nuchter) bellen.
QFT QFT QFT QFT QFT enzovoorts

Laatst gewijzigd op 13-08-2011 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 17:25
J-B
J-B is offline
Citaat:
Of misschien moet je niet zo pussy zijn en gewoon nuchter bellen.
Alsof ik echt dronken zou gaan bellen. Ik snap best wel dat dat niet moet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 17:29
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:

En met het zoenen was ik dronken, dat maakt alles wat makkelijker. Misschien moet ik maar dronken gaan bellen.
Bellen als je dronken bent...

Nooit geschoten is altijd mis, dus ik wens je veel succes!
Oud 13-08-2011, 21:18
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:

Geen smoesjes bedenken joh, gewoon niet te veel over na denken en doen. Want anders komt er toch niks van, er zijn altijd wel smoesjes om niet hoeven te bellen.
Oud 19-08-2011, 18:37
J-B
J-B is offline
Dinsdag avond moest ik werken, en toen heeft een vriend van me, die ook me collega is, met mijn mobiel haar gesmst.
Hij wist van het hele verhaal af dat ik dr wilde smsen enzo, maar hij wist nog niet dat ik besloten had haar te gaan bellen als me stem terug was.
Hij had haar gesmst:
'heey, alles goed? Hoe is je vakantie geweest?'
En zei dat het goed zou komen. Ik kreeg na 6 minuten een sms terug (sneller dan ze ooit gereageerd had):
'Heee (mijn naam). Mijn vakantie was top! En die van jou? Heb je me gemist? Xx'
Toen ik terug stuurdehoe mijn vakantie was geweest en dat ik dr gemist had, kreeg i terug dat zij mij ook had gemist.
Dus ik denk dat het allemaal best goed zit, maar wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 18:55
Lente
Lente is offline
nou ik denk dat ze je stomvervelend vindt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:
nou ik denk dat ze je stomvervelend vindt.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 00:17
Akhlys
Akhlys is offline
Dat zit wel best +1 voor lente
Oud 22-08-2011, 20:58
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Dinsdag avond moest ik werken, en toen heeft een vriend van me, die ook me collega is, met mijn mobiel haar gesmst.
Hij wist van het hele verhaal af dat ik dr wilde smsen enzo, maar hij wist nog niet dat ik besloten had haar te gaan bellen als me stem terug was.
Hij had haar gesmst:
'heey, alles goed? Hoe is je vakantie geweest?'
En zei dat het goed zou komen. Ik kreeg na 6 minuten een sms terug (sneller dan ze ooit gereageerd had):
'Heee (mijn naam). Mijn vakantie was top! En die van jou? Heb je me gemist? Xx'
Toen ik terug stuurdehoe mijn vakantie was geweest en dat ik dr gemist had, kreeg i terug dat zij mij ook had gemist.
Dus ik denk dat het allemaal best goed zit, maar wat denken jullie?
What would you expect from us? Stating the obvious?
Citaat:
daantjer schreef:
Doen! Op de keukentafel, op de bank, in het gras, overal!!
Ja, ze vindt jou ook leuk...
Oud 23-08-2011, 07:50
Verwijderd
J-B staat toch niet waar ik denk dat het voor staat he.

Bel haar gewoon en vraag hoet het met haar is en of mischien zin heeft iets leuks te doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 07:55
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Teruglezen brenda
Reageren

Regels voor berichten