Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2011, 10:02
Oliebeer
Oliebeer is offline
Sinds een weekje of wat werkt de website www.nederland.fm niet op mijn webbrowser google chrome. Nu kan ik de pagina wel openen maar zodra ik op een radio klik gebeurt er niks. Op firefox werkt de website wel gewoon. Ook als ik via chrome doorklik naar de engelse radiowebsite werkt chrome gewoon goed. Alleen de nederlandse versie vertikt hij. Wie heeft dit probleem nog meer en hoe kan ik het oplossen?

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 25-07-2011 om 10:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2011, 18:10
freyk
freyk is offline
Zijn er geen plugins uitgeschakeld? (zie chrome://plugins/ )
Ontvang je nog meldingen wanneer je op een andere radio zender klikt?
Oud 26-07-2011, 22:39
Oliebeer
Oliebeer is offline
Er zijn geen plugins uitgeschakeld, opnieuw installeren werkt niet, ik ontvang helemaal geen meldingen, dus ook niet als ik op een andere zender klik. (Er gebeurt gewoon niks) Radiowebsites van de andere landen werken wel gewoon.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 11:29
Kesa
Kesa is offline
Laadt de player in het midden van de pagina wel, maar blijft deze op 'Gereed' staan? Ik weet niet hoe je dat zo direct kunt oplossen, maar je kunt ook gewoon klikken op het logo van de radiozender die boven dat playertje staat. Dan kom je terecht op de site van de radiozender en zoek je gewoon naar de Webradio .
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 12:29
freyk
freyk is offline
De radiozenders op Nederlandfm maken gebruik van flash en een ingebedde mediaplayer (windows media player, enz).
Daar moet je naar kijken.
Oud 27-07-2011, 13:18
Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Laadt de player in het midden van de pagina wel, maar blijft deze op 'Gereed' staan? Ik weet niet hoe je dat zo direct kunt oplossen, maar je kunt ook gewoon klikken op het logo van de radiozender die boven dat playertje staat. Dan kom je terecht op de site van de radiozender en zoek je gewoon naar de Webradio .
Ik kom niet verder dan het schermpje "Klik op een logo en luister..." Dat laatste doe ik idd nu ook, maar ik vind het toch niet helemaal handig Het is gewoon flauw dat dat ding niet werkt xD

Citaat:
De radiozenders op Nederlandfm maken gebruik van flash en een ingebedde mediaplayer (windows media player, enz).
Daar moet je naar kijken.
Ik zal eens kijken of daar iets aan te updaten valt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 00:16
Tuinhek
Tuinhek is offline
Chrome sluiten en Firefox opstarten
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 11:06
Oliebeer
Oliebeer is offline
Ik heb het probleem gevonden! Mijn plugin adblock blokeeerde de website, deze heb ik nu uitgeschakeld op nederland.fm. Toch allemaal bedankt voor het meedenken!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 12:04
klaasback
klaasback is offline
Er zijn meerdere website's waarmee je radio kunt luisteren zoals online radio luisteren , deze werkt bij mij wel met chrome.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 15:00
Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Er zijn meerdere website's waarmee je radio kunt luisteren zoals online radio luisteren , deze werkt bij mij wel met chrome.
Dankjewel! Deze werkt fantastisch!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten