Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2011, 15:09
justine1997
justine1997 is offline
hallo,
op school loopt er een meisje rond in jongens kleren.
Ze wordt ook wel vaak uitgescholden voor 'manwijf'
wat zouden jullie doen??
zouden jullie ook uitschelden of zouden jullie niks doen?
het is toch gewoon een mens als een ander?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2011, 15:39
Verwijderd
Uitschelden is iets voor kinderen. Gewoon zijn en laten zijn. Als iemand zich daar goed bij voelt, dan vind ik dat prima.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 15:40
Verwijderd
Ik verplaats hem trouwens naar T&P.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
hallo,
op school loopt er een meisje rond in jongens kleren.
Ze wordt ook wel vaak uitgescholden voor 'manwijf'
wat zouden jullie doen??
zouden jullie ook uitschelden of zouden jullie niks doen?
het is toch gewoon een mens als een ander?
Ik zou er wat van zeggen. Niet van haar kleding maar van dat uitschelden. Of ze moet het niet erg vinden
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 18:11
Diamera
Diamera is offline
Huh hoezo uitschelden? Beetje vreemd maar laat haar lekker zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 19:56
lulu1995
lulu1995 is offline
Een vrouw in mannekleding?
Wij hebben meisjes op school rondlopen met paarse springveren in hun haar en op plateauzolen met een korset jurkje
Ze worden alleen nagekeken, nog nooit iemand wat tegen haar horen zeggen derover (wel achter hun rug om)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 17:27
degenenaastje
degenenaastje is offline
waarom wat zeggen gewoon met ruslaten en niet mee bemoeien werkt altijd het beste
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 21:23
Aybike
Aybike is offline
Dat begrijp ik dus nooit he ! Laat iedereen z'n eigen gang gaan waar bemoeien ze zich nou ****** mee !!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 11:01
Silvano08
Silvano08 is offline
Geen aandacht aan besteden...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 14:00
Em.
Em. is offline
Ik verander je topictitel even in iets wat duidelijker maakt waar het over gaat. Nu lijkt het net een welkom-en-voorstellentopic.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 19:21
koekje97
koekje97 is offline
als zij dat leuk vind, dan moet ze dat lekker dragen.
het maakt niet uit wat anderen ervan vinden, en mensen die haar uitschelden vind ik inderdaad ook echt kleuters.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 14:00
Verwijderd
Ik zou niks doen, dat meisje moet het zelf weten wat ze aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 14:36
Verwijderd
Het is inderdaad zeer zuur voor zo iemand, maar je kan er jammer genoeg niets aan doen :/
Mensen moeten altijd zo nodig kids pesten die anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad zeer zuur voor zo iemand, maar je kan er jammer genoeg niets aan doen :/
Mensen moeten altijd zo nodig kids pesten die anders zijn.
dit, als zij zich er prettig in voelt zal ze zich hopelijk weinig aantrekken van wat de rest vindt
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 22:18
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Een vrouw in mannekleding?
Nou en?? Ik ben een man in vrouwenkleding en loop er zelfverzekerd mee op straat en plaats hiervan ook nog eens foto's op het lifestyleforum van scholieren.com en andere forums.

Uitgerekend ik woon tegenover een VMBO school en intussen weten de meeste leerlingen van die school niet beter meer, ze blijven het wel gewaagd en vreemd vinden.

Jongeren denken dat ze uniek zijn in hun kledng (en mobiele telefoon) maar uiteindelijk is het niks anders dan kopieergedrag wat ze vertonen. Zie je nog wel eens jongens op middelbare scholen met bv lang haar en/of in gothic of metalstijl gekleed ? Ik niet iig.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 17:36
107727
107727 is offline
Citaat:
Nou en?? Ik ben een man in vrouwenkleding en loop er zelfverzekerd mee op straat en plaats hiervan ook nog eens foto's op het lifestyleforum van scholieren.com en andere forums.

Uitgerekend ik woon tegenover een VMBO school en intussen weten de meeste leerlingen van die school niet beter meer, ze blijven het wel gewaagd en vreemd vinden.

Jongeren denken dat ze uniek zijn in hun kledng (en mobiele telefoon) maar uiteindelijk is het niks anders dan kopieergedrag wat ze vertonen. Zie je nog wel eens jongens op middelbare scholen met bv lang haar en/of in gothic of metalstijl gekleed ? Ik niet iig.
bij mij op school in iedergeval zat ook jongens met uggs en alles (had ze zelf ook vond het gwn vet, maar werd idd veel nageroepen als homo maar boeit me niet)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 20:58
Verwijderd
Jongens in 'vrouwenkleding / met 'vrouwen'schoeisel of meisjes in 'mannenkleding'.
So be it. Zolang je je kleding aanpast naar je figuur. En als je dat niet hebt, probeer er dan op z'n minst íets van te maken dat het nog een beetje aantrekkelijk is (dit wil niet per se zeggen 'sexy').

Ik heb bij een meid in de klas gezeten die Hans werd genoemd omdat ze er redelijk 'vermand' uitzag. Zelf had ze eigenlijk geen figuur / taille, álles wat ze droeg was skaterboy-ish, waar ik (op beide punten) absoluut geen moeite mee heb, dat is gewoon persoonlijke smaak..

Maar dan knipte ze ook nog eens haar haar superkort (stekels), ja sorry hoor, maar dan vraag je er gewoon om. :') Als je niet als 'vent' gezien wil worden, laat je haar dan gewoon groeien.

Oh well, ik behandel mensen nog steeds zoals ik zelf behandeld wil worden en zal iemand dan ook zeker niet uitschelden/naroepen, maar ik heb wel eens mijn gedachten over iemand. (Dat heeft iedereen wel eens. Ja toch?)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Jongens in 'vrouwenkleding / met 'vrouwen'schoeisel of meisjes in 'mannenkleding'.
So be it. Zolang je je kleding aanpast naar je figuur. En als je dat niet hebt, probeer er dan op z'n minst íets van te maken dat het nog een beetje aantrekkelijk is (dit wil niet per se zeggen 'sexy').

Ik heb bij een meid in de klas gezeten die Hans werd genoemd omdat ze er redelijk 'vermand' uitzag. Zelf had ze eigenlijk geen figuur / taille, álles wat ze droeg was skaterboy-ish, waar ik (op beide punten) absoluut geen moeite mee heb, dat is gewoon persoonlijke smaak..

Maar dan knipte ze ook nog eens haar haar superkort (stekels), ja sorry hoor, maar dan vraag je er gewoon om. :') Als je niet als 'vent' gezien wil worden, laat je haar dan gewoon groeien.

Oh well, ik behandel mensen nog steeds zoals ik zelf behandeld wil worden en zal iemand dan ook zeker niet uitschelden/naroepen, maar ik heb wel eens mijn gedachten over iemand. (Dat heeft iedereen wel eens. Ja toch?)
ja natuurlijk, je hebt sowieso je eerste indruk over mensen, en uit je die niet, dan denk je het wel
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
ja natuurlijk, je hebt sowieso je eerste indruk over mensen, en uit je die niet, dan denk je het wel
Exactly!
Mensen zijn eigenlijk 'geboren om te (ver)oordelen'.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 14:11
alisonnn
alisonnn is offline
Citaat:
Uitschelden is iets voor kinderen. Gewoon zijn en laten zijn. Als iemand zich daar goed bij voelt, dan vind ik dat prima.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 23:52
Verwijderd
ag ja gwn laten lopen als het je zaken niet zijn greetz
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 13:05
Rosaaaxx-
Rosaaaxx- is offline
Nou, mijn zus is soms ook nogal jongensachtig, maar daar is toch niks mis mee? En zij is ook nog steeds 'normaal' zegmaar. Ze had ook een vriendje (is uit gegaan 2 weken geleden), dus ze is toch een normaal meisje?

OT- ik zou me er niet mee bemoeien, niet pesten
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 15:07
MegaKind
MegaKind is offline
Gewoon laten & er mss vrienden mee worden
Iedereen is uniek & speciaal op zijn eigen manier
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn zus is soms ook nogal jongensachtig, maar daar is toch niks mis mee? En zij is ook nog steeds 'normaal' zegmaar. Ze had ook een vriendje (is uit gegaan 2 weken geleden), dus ze is toch een normaal meisje?

Leg 's uit.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 12:46
Edelweiss
Edelweiss is offline
Wat maakt het uit? Misschien is ze gewoon een tomboy? Gewoon laten gaan! En de personen die uitschelden zijn kinderachtig. Als zij zich er niks van aantrekt is het prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten