Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Uitgerekend ik woon tegenover een VMBO school en intussen weten de meeste leerlingen van die school niet beter meer, ze blijven het wel gewaagd en vreemd vinden. Jongeren denken dat ze uniek zijn in hun kledng (en mobiele telefoon) maar uiteindelijk is het niks anders dan kopieergedrag wat ze vertonen. Zie je nog wel eens jongens op middelbare scholen met bv lang haar en/of in gothic of metalstijl gekleed ? Ik niet iig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jongens in 'vrouwenkleding / met 'vrouwen'schoeisel of meisjes in 'mannenkleding'.
So be it. ![]() Ik heb bij een meid in de klas gezeten die Hans werd genoemd omdat ze er redelijk 'vermand' uitzag. Zelf had ze eigenlijk geen figuur / taille, álles wat ze droeg was skaterboy-ish, waar ik (op beide punten) absoluut geen moeite mee heb, dat is gewoon persoonlijke smaak.. Maar dan knipte ze ook nog eens haar haar superkort (stekels), ja sorry hoor, maar dan vraag je er gewoon om. :') Als je niet als 'vent' gezien wil worden, laat je haar dan gewoon groeien. Oh well, ik behandel mensen nog steeds zoals ik zelf behandeld wil worden en zal iemand dan ook zeker niet uitschelden/naroepen, maar ik heb wel eens mijn gedachten over iemand. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|