Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2011, 21:54
MegaKind
MegaKind is offline
Hey !

Ik ben op mijn beste vriendin.

We zijn al sinds het 1ste middelbaar supervriendinnen. Zij was trouwens de eerste die wist dat ik lesbisch ben & ze reageerde er supergoed op.

Er is een tijdje ruzie tussen ons geweest, maar dat heeft onze band juist sterker gemaakt.

En nu, sinds deze zomer ben ik verliefd op haar. Zij weet er nog niets van & ik ben bang dat, als ik het vertel, dat onze vriendschap eronder gaat lijden. Ik weet zelfs niet of zij ook lesbisch is & mss verlies ik haar dan als vriendin. Het kan het begin zijn van iets moois, of gwn het einde van onze vriendschap.

Iemand tips ?

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2011, 22:07
Verwijderd
Ze is je beste vriendin, maar geen idee op welk geslacht ze valt? Misschien kun je dat nonchalant proberen uit te vinden. Maar doorgaan met een vriendschap terwijl een van de twee verliefd is, is sowieso een beetje een sprookje.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 22:08
MegaKind
MegaKind is offline
Citaat:
Ze is je beste vriendin, maar geen idee op welk geslacht ze valt? Misschien kun je dat nonchalant proberen uit te vinden. Maar doorgaan met een vriendschap terwijl een van de twee verliefd is, is sowieso een beetje een sprookje.
Ik weet het, maar ik wil haar gewoon niet kwijt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 22:19
Verwijderd
We're not hooking up, because we wanna be friends. But we're not being friends, because we wanna hook up.

Oftewel, je kunt eigenlijk niet echt meer een fantastische vriendschap overhouden in zo'n situatie. Die is al weg als een van de betrokkenen een heel andere beleving eraan heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 22:22
MegaKind
MegaKind is offline
Citaat:
We're not hooking up, because we wanna be friends. But we're not being friends, because we wanna hook up.

Oftewel, je kunt eigenlijk niet echt meer een fantastische vriendschap overhouden in zo'n situatie. Die is al weg als een van de betrokkenen een heel andere beleving eraan heeft.
Prachtig gezegd in die eerste zin
Kga het toch wagen bij haar
Ookal zet ik onze vriendschap op het spel, maar het is zoals jij zegt in jouw eerste zin
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 22:25
Verwijderd
(c) himym

Zoek eerst maar eens uit of ze wellicht ook op meisjes valt en of je afstand neemt om over je verliefdheid heen te komen als ze sowieso hetero is..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 22:28
MegaKind
MegaKind is offline
Citaat:
(c) himym

Zoek eerst maar eens uit of ze wellicht ook op meisjes valt en of je afstand neemt om over je verliefdheid heen te komen als ze sowieso hetero is..
Ga ik doen
Kga haar volgende week meevragen naar de cinema & dan zullen we wel zien
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 15:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik weet het, maar ik wil haar gewoon niet kwijt
Je wilt haar niet kwijt omdat je verlieft op haar bent. Misschien weet ze dat niet eens waardoor het nogal een scheve vriendschap wordt.

Sowieso vind ik het wel apart dat je als beste vriendin niet haar geaardheid weet, maar het zou ook kunnen dat ze er vanuit gaat dat jij denkt/weet dat zij hetero is. Vraag gewoon op wat voor types ze valt en je weet meteen of je kans maakt.
Oud 23-08-2011, 16:08
MegaKind
MegaKind is offline
Als alles goed gaat, gaan we samen naar Adrenaline in Bobbejaanland
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 01:17
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Dit
Reageren

Regels voor berichten