Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2011, 08:55
AtZ
AtZ is offline
Kijk het zit zo:

een meisje bij mij van scouting(waterscouting, bij mij uit de boot), vind me al een tijdje(best lang) "leuk" .geen idee voor hoever dit echte liefde of de drang voor een relatie is want ze heeft ook al enkele malen vrienden van mij daar gevraagd.(die inmiddels allemaal bezet zijn, op een na maar die heeft dr keihard geafgewezen... daar ben ik te aardig voor vrees is )

het punt is, hoe wijs ik iemand af, zonder haar hart helemaal kapot te slaan?

mvg,
AtZ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2011, 09:14
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Wat kunnen meisjes toch (dramatisch) wanhopig zijn! =D
Misschien kun je haar een keer apart nemen en uitleggen dat je haar echt aardig vindt, maar niet meer voelt voor haar dan dat. En dat je hoopt dat ze een leuke andere jongen vindt en blaablaaa...
Ze blijft het toch wel rot vinden... maar aangezien ze het ook bij je vrienden geprobeerd heeft, zal ze ook wel weer een volgende kandidaat vinden. =D Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 09:48
Verwijderd
Afwijzen is altijd lullig hoe je het ook brengt, probeer het gewoon subtiel te brengen dat je haar type niet bent of whatever
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 10:13
Lente
Lente is offline
waarom moet je haar afwijzen, ze heeft nog niks gedaan of gezegd hierover?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 12:21
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Neem haar even apart en leg uit dat je alleen vriendschap voor haar voelt, maar geen liefde?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 12:26
Verwijderd
Maar ga er niet zomaar van uit dat ze je leuk vindt, zonder dat ze dit daadwerkelijk heeft gezegd, dan kom je namelijk nogal over als een presumptuous douche.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 16:41
Verwijderd
Je doet iedereen er het grootste plezier mee door -bijna- eerlijk te zijn. Zeg bv. gewoon dat je der heel aardig vindt enzo maar dat je niet verliefd bent en haar liever als vriend houdt. (of iets in die richting) Aardig, en vaak het dichtst bij de waarheid
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 16:48
Edelweiss
Edelweiss is offline
"Hee" "Ik vind je niet leuk en ben niet verliefd op je en wel niets met je" "sorry"

Dan is het tenminste duidelijk en blijft ze niet 'hopen'.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 17:48
AtZ
AtZ is offline
Ik weet dat ze verliefd op me is want ze heeft me wel eens gevraagd(een ouder meisje een briefje laten geven)
iig bedankt voor vele reacties
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 01:20
braadpan
braadpan is offline
zeg gewoon eerlijk dat je dr niet leuk vind? en dat je wel gewoon goeie vrienden wil zijn. ze zal het vast wel begrijpen!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 07:41
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat ze verliefd op me is want ze heeft me wel eens gevraagd(een ouder meisje een briefje laten geven)
iig bedankt voor vele reacties
Is ze dan ook verliefd op al die vrienden?

Dit meisje vraagt praktisch iedereen en laat zich nogal makkelijk meesleuren door het idee dat ze bij iemand een kans maakt. Als ze iets vraagt ben je duidelijk en geef je aan dat je haar niet wil, maar voor de rest zal gewoon afstand houden al genoeg zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten