Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2011, 23:26
damn twin
damn twin is offline
hello, hello. (:
ik heb even een vraagie,;
weet iemand een hele snelle en makkelijke manier om je beenhaar te verwijderen?
Ik ga namenlijk maandag op kamp en vrijdag (laatste dag) is het zwemmen. Ik doe zondag natuurlijk mijn benen goed scheren maar dan zijn ze vrijdag echt niet meer helemaal glad en om nou op kamp uitgebreid me benen te gaan scheren?

dus, weet iemand misschien een goede en snelle ontharings crème die niet al té duur is?

al vast bedankt! (: X
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 09:18
Balance
Balance is offline
Met ontharingscrème los je niet heel veel op; de haartjes blijven dan ook maar kort weg en ook daarvoor heb je water nodig. Ik zou gewoon om de dag met het douchen toch eventjes een scheermesje meenemen en dan snel even je benen scheren. Dat hoeft totaal niet lang te duren en als je het om de dag doet, is het niet zo erg als je soms even een stukje vergeet; dat pak je de volgende keer dan wel weer mee.

Als je echt langdurig wil ontharen,dan zou je moeten harsen of epileren. Maar daarvoor moet het haar een zekere lengte hebben.
Oud 07-08-2011, 09:54
Verwijderd
Het is helemaal niet moeilijk om even te scheren terwijl je onder de douche staat, en het duurt bij mij echt niet langer dan 1 of 2 minuten.

Ontharingscrème duurt veel langer, omdat het moet inwerken. Harsen zou ik niet aanraden, want ik gok erop dat dit je eerste keer is dat je dat zou gaan doen. Om dat dan ergens op een kamp te gaan doen . Sowieso is dat voor de eerste keer doen een best groot gekloot, en dat zou in totaal ook langer gaan duren dan gewoon even scheren terwijl je onder de douche staat.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 10:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Het is helemaal niet moeilijk om even te scheren terwijl je onder de douche staat, en het duurt bij mij echt niet langer dan 1 of 2 minuten.

Ontharingscrème duurt veel langer, omdat het moet inwerken. Harsen zou ik niet aanraden, want ik gok erop dat dit je eerste keer is dat je dat zou gaan doen. Om dat dan ergens op een kamp te gaan doen . Sowieso is dat voor de eerste keer doen een best groot gekloot, en dat zou in totaal ook langer gaan duren dan gewoon even scheren terwijl je onder de douche staat.
Harsen zou je dan natuurlijk vóór het kamp moeten doen, aangezien het daarmee lang genoeg weg blijft. Maar aangezien de TS volgens mij vandaag weggaat en vermoedelijk niet de afgelopen tijd haar haartjes heeft laten groeien, is het alsnog geen optie.
Oud 07-08-2011, 14:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik epileer altijd, maar daar moet je echt aan wennen, de eerste keren jeukt het heel erg of doet het zeer. Dus dat zou ik niet vlak voor kamp doen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 14:22
Em.
Em. is offline
Ik zou een scheermesje meenemen, als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 14:44
Verwijderd
Ik epileer de laatste tijd ook altijd en ik vind dat ook altijd fijn. Het is wennen, maar ik vind het veel fijner dan scheren. Maar aangezien je bijna, of vandaag, weg gaat lijkt me een scheermesje het handigst.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 18:27
Verwijderd
Gewoon op het kamp even snel scheren in de douche, dat hoeft dan niet helemaal uitgebreid want de haartjes zijn dan nog heel kort dus niemand ziet het als je een haartje mist.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 19:41
Verwijderd
Je kan toch een wegwerp scheer mesje mee naar Kamp nemen ?
Als je doucht kan je er snel even over heen gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 19:42
Em.
Em. is offline
Citaat:
Je kan toch een wegwerp scheer mesje mee naar Kamp nemen ?
Als je doucht kan je er snel even over heen gaan.
Ondertussen is ze wel weer terug van kamp, dunkt me.
Oud 31-08-2011, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ondertussen is ze wel weer terug van kamp, dunkt me.
:$ Nu je het zegt..
Ik kijk nu naar de datum :$
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten