Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn brief is af en ik hoor net dat mijn contract hier in elk geval doorloopt tot ik aan de huisartsenopleiding hoop te beginnen want daar waren twijfels over door een personeelsoverschot, maar er is dus niets aan de hand, dus ik hoef me nergens meer zorgen over te maken
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop het voor je ![]()
||
Citaat:
Oh, ik had de port van mijn moeder, die liet de aangebroken fles bij mij staan, met de liefkozende woorden "mag jij opmaken!". Nu snap ik waarom, mierzoet was ie ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn zusje laatst: "Ik wist helemaal niet dat er ook witte port bestond. Want Bas vraagt altijd om rode port en dat vind ik dan zo raar want port is toch altijd rood? Maar dat is dus helemaal niet zo!"
Dit is een beetje een oninteressant verhaal, maar het klonk echt alsof ze het wiel had uitgevonden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En het gaat beter, ben net eindelijk weer thuis na veels te lang bij de parentals, maar die frustratie van de verliefdheid zal mij kennende nog wel een jaartje aanhouden. ![]() Citaat:
![]() En warme melk met een anijsblokje is DE SHIT!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En fijn dat het beter gaat maar oei, een jaar, beter voorkom je dat! Een jaar is veel te lang om gefrustreerd te zijn. Melk met een anijsblokje heb ik dan weer nooit gehad, koop je zoiets gewoon bij de supermarkt? |
![]() |
|
Ach, story of my life, het heeft wel eens 3 jaar geduurd. Dus met een jaartje kan ik ook nog wel leven.
![]() En anijsblokje van De Ruijter koop je gewoon bij de supermarkt, ja. Het zijn van die gele pakjes. (edit: Oooh, Minke is me weer voor! *vuist schudt*) Ik drink het niet vaak, maar m'n moeder maakte het vroeger altijd als ik ziek was, dus nu drink ik 't nog steeds soms als ik zielig snotterend op de bank hang.
|
![]() |
|
|