Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Inderdaad aangifte doen EN melding maken bij de luchtvaartmaatschappij waarmee ze vlogen. En misschien ook bij Schiphol zelf of de Marechaussee. Om te zorgen dat dit je niet ontzettend veel werk kost kun je het beste eerst de aangifte bij de politie doen, en deze vervolgens met een kort begeleidend mailtje doorsturen naar de andere partijen die mede-verantwoordelijk zijn voor de veiligheid.
De spullen krijg je er niet mee terug, hooguit een kleine schadevergoeding uit coulance waar je feitelijk weinig mee opschiet. Maar zoals gezegd kan het wel zijn dat het gaat opvallen dat er over de ploegen waarin persoon X werkt veel meer klachten komen dan wanneer persoon X niet werkt. Dan kan persoon X, of in elk geval de ploeg waarin hij werkt extra in de gaten gehouden worden en mogelijk uiteindelijk gepakt waardoor toekomstige reizigers weer iets minder risico lopen dat hen hetzelfde overkomt. |
![]() |
|
Als je een reisverzekering hebt afgesloten, kan je met de aangifte ook nog een vergoeding krijgen voor de dingen die wel waarde hebben (waarmee ik bedoel, geen emotionele waarde). Zoals de cosmetica en parfum.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kijk voor 101 vragen en antwoorden over veiligheid op www.vraaghetdepolitie.nl Laatst gewijzigd op 22-09-2011 om 07:57. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|