Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2011, 17:56
Verwijderd
Ik ben toe aan een vriendin.
Ik heb al 3 jaar geen vriendin gehad. Ik stap ook niet snel op een meisje af ofzo. En nu sta ik in de pauze bij wat nerds, dus gaat m'n reputatie helemaal achteruit om het zo maar te zeggen. Weetje jullie een beetje goede taktieken om een vriendin te krijgen.
Advertentie
Oud 04-09-2011, 17:58
Verwijderd
Oh dear god, wat kun jij zeuren zeg. Al drie jaar? Je bent 15; je gaat mij niet vertellen dat je een "verkering" op je twaalfde serieus als een relatie beschouwt? En dat gezeik van je over nerds en macho's en reputaties... Je maakt je druk om allemaal van die onzin. Misschien moet je je eens minder druk gaan maken over wat andere mensen van je vinden en omgaan met de mensen die je aardig vindt. Het heeft helemaal geen nut om mensen in hokjes te duwen en je dan af te vragen wat mensen uit andere hokjes van je denken.

Heb jij überhaupt wel een eigen persoonlijkheid? Want dát is wat meisjes leuk vinden. Niet een onzeker jongetje dat zich onzeker voelt over alles.
Oud 04-09-2011, 18:00
honkballertje
honkballertje is offline
Dude, je durfde/wilde tijdens de pauze al amper bij andere mensen staan, denk je dat je dan ineens wel een vriendin kan 'scoren'?
Daarvoor moet je ook gewoon sociaal omgaan met meisjes en dan kom je vanzelf een leuk meisje tegen.
Je zegt toe te zijn aan een vriendin en vraagt om 'tacktieken' om een vriendin te krijgen. Seriously?
Zoiets komt vanzelf als je sociaal met meisjes om gaat. Je vindt vanzelf iemand waarmee je een klik hebt en die jou hopelijk ook ziet zitten. Vanaf daar gebeurd alles vanzelf .
Oud 04-09-2011, 18:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, een goede tactiek is om niet zo te whinen en wat zelfvertrouwen te kweken.
Oud 04-09-2011, 18:34
rode-roos
rode-roos is offline
zelfvertrouwen, en geduld hebben denk ik.
Oud 04-09-2011, 19:19
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Niet zo'n topic openen uit wanhopigheid.

EDIT:
En dat bedoel ik niet gemeen
Oud 04-09-2011, 19:36
Edelweiss
Edelweiss is offline
Wat syori zegt!
Oud 04-09-2011, 20:12
karim1986
karim1986 is offline
niet bij die nerds staan!
Oud 04-09-2011, 21:57
EZBlade
EZBlade is offline
Ik begin te denken dat je een grote hoax bent, maar aan de andere kant begrijp ik ook wel dat er zulke figuren als jij rondlopen
Oud 04-09-2011, 22:26
Daantjer
Daantjer is offline
Naam: K1pc0rn
Leeftijd: 15
Geslacht: Man
Geloofsovertuiging: Iedereen is Nerd of Gangster.
Identiteit: nvt

Vriend, je hebt totaal geen identiteit.
Oud 05-09-2011, 08:24
Silvano08
Silvano08 is offline
Dan moet je niet bij die 'nerds' gaan staan; maar bij de macho's.
Oud 05-09-2011, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je niet bij die 'nerds' gaan staan; maar bij de macho's.
Dat durft hij niet verder wat Syori zegt
Oud 05-09-2011, 09:58
Groentensoep
Groentensoep is offline
Jeetje, wat is iedereen lullig hier.

Jonge, je bent 15, genoeg tijd nog.

Verder, ik denk dat het gewoon een kwestie is van jezelf zijn (op een goede manier dan) en op vriendschappelijke manier contact hebben met meiden. Vroeg of laat zal er vast wel 1 interesse tonen.
Oud 05-09-2011, 10:00
Verwijderd
Citaat:
[B]Jeetje, wat is iedereen lullig hier.[B\]

Jonge, je bent 15, genoeg tijd nog.

Verder, ik denk dat het gewoon een kwestie is van jezelf zijn (op een goede manier dan) en op vriendschappelijke manier contact hebben met meiden. Vroeg of laat zal er vast wel 1 interesse tonen.
Je kent K1pcorn niet
Oud 05-09-2011, 10:02
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Je kent K1pcorn niet
Dat klopt.

Wat is er dan zo speciaal aan K1pcorn?
Oud 05-09-2011, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt.

Wat is er dan zo speciaal aan K1pcorn?
Ik verwijs u door naar het topic "Alleen staan in de pauze" van auteur K1pcorn
Oud 05-09-2011, 10:06
Groentensoep
Groentensoep is offline
Alleen de titel al
Oud 05-09-2011, 11:02
Verwijderd
Yep, smells like desperation! Dude, als jij die nerds mag, blijf lekker bij die nerds staan. Lekker boeiend dat het nerds zijn. Het valt mij op dat jij iedereen in hokjes plaatst terwijl je zelf veel te veel bezig bent met wat anderen van jou denken, je bent gewoon een hypocriete zeiklul. Er zijn geen 'tactieken' om een vriendin te krijgen. Just grow some balls en stap op iemand af. Doe eens een beetje sociaal.
Oud 05-09-2011, 11:09
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Yep, smells like desperation! Dude, als jij die nerds mag, blijf lekker bij die nerds staan. Lekker boeiend dat het nerds zijn. Het valt mij op dat jij iedereen in hokjes plaatst terwijl je zelf veel te veel bezig bent met wat anderen van jou denken, je bent gewoon een hypocriete zeiklul. Er zijn geen 'tactieken' om een vriendin te krijgen. Just grow some balls en stap op iemand af. Doe eens een beetje sociaal.
Oud 05-09-2011, 17:05
Em.
Em. is offline
Was het trouwens ook nog een eis dat jij het meisje in kwestie leuk vindt (als in: verliefd zijn, niet als in 'ze is goed voor mijn imago') of gaat het enkel om het hebben van 'een' vriendin, waar je zo aan toe bent, zoals je zelf zegt? Want ik vind het persoonlijk een beetje vreemd om wanhopig 'een' vriendin te willen, tenminste, als je dan het probleem ziet in 'niemand wil mij' en niet als in 'ik ben toevallig op niemand verliefd, en dat is automatisch ook niet wederzijds, jammer, want dat had ik wel leuk gevonden'. Want dat laatste vind ik geen reden tot wanhopigheid, meer tot 'jammer dan /schouderophaal'. Ik zie tenminste niet hoe níet verliefd zijn tot een probleem is, als je single bent dan.
Oud 05-09-2011, 17:11
Verwijderd
Sluit maar weer, want door dat ene topic wordt er hier stom gereageerd.
Oud 05-09-2011, 17:42
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Sluit maar weer, want door dat ene topic wordt er hier stom gereageerd.
Onzin dat dat komt door dat andere topic. Het ligt echt aan je openingspost

Citaat:
Ik ben toe aan een vriendin. (fout 1)
Ik heb al 3 jaar geen vriendin gehad (stel je voor...). Ik stap ook niet snel op een meisje af ofzo (je bent niet de enige, dus dat is niet raar ofzo). En nu sta ik in de pauze bij wat nerds (fout 2), dus gaat m'n reputatie helemaal achteruit om het zo maar te zeggen (fout 3) Weetje jullie een beetje goede taktieken om een vriendin te krijgen (fout 4).
toe zijn aan een vriendin maakt duidelijk dat het je meer gaat om het hebben van een vriendin dan iets anders (en dat klinkt nogal uhm alsof je bang bent buiten de boot te vallen)
je noemt de mensen waar je nu bij staat in de pauze nerds en daardoor gaat je reputatie achteruit (so what? bang om buiten de boot te vallen?)
taktieken om een vriendin te krijgen bestaan niet (laat ervoor zorgen dat je meer bezig bent met een vriendin te 'scoren' dan dat je er verliefd op wordt en alles vanzelf gebeurd (zoals het hoort))
Oud 05-09-2011, 20:20
Verwijderd
Jullie hoeven me niet zo uit te schelden hoor. En van dit bericht krijg ik weer reacties van :"we zeggen gewoon de waarheid" bla bla, ik ben weg.
Oud 05-09-2011, 20:53
Verwijderd
Hee, we proberen alleen maar eerlijk te zijn. Wat had je dan van ons verwacht? Soms moet je gewoon accepteren dat jij fout zit en andere mensen gelijk hebben, of je het nou leuk vind of niet. Leer een beetje met kritiek om te gaan dude, dan kom je verder in het leven.
Oud 05-09-2011, 20:56
Thomas.
Thomas. is offline
kansloos om hierop te reageren, het is al genoeg gezegd
Oud 05-09-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Jullie hoeven me niet zo uit te schelden hoor. En van dit bericht krijg ik weer reacties van :"we zeggen gewoon de waarheid" bla bla, ik ben weg.
Als je de waarheid niet wil horen, dan zul je ook niet veel hebben aan een forum. Succes dan. Slotje gaat er niet op.
Oud 05-09-2011, 22:42
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

prima, dan lieg ik wel even voor je

vanaf het moment dat je besluit klaar te zijn voor een vriendin zullen de meisjes in de rij komen staan zodat je er 1 uit kunt zoeken, succes verzekerd en ze leefden nog lang en gelukkig in een goede reputatie.

the end
Oud 05-09-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
prima, dan lieg ik wel even voor je

vanaf het moment dat je besluit klaar te zijn voor een vriendin zullen de meisjes in de rij komen staan zodat je er 1 uit kunt zoeken, succes verzekerd en ze leefden nog lang en gelukkig in een goede reputatie.

the end
haha ja
Oud 06-09-2011, 14:26
Verwijderd
Dankje, probleem opgelost.
Oud 06-09-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Dankje, probleem opgelost.
Je hebt een vriendin?
Oud 06-09-2011, 14:49
EZBlade
EZBlade is offline
Nee hij wilt van het gezeik af zijn
Oud 06-09-2011, 18:59
Verwijderd
>Opent zeiktopic.
>wordt afgezeken.
>Huilt.
Oud 06-09-2011, 19:25
Verwijderd
Toch maar een slotje, want dit schiet ook niet op. K1pc0rn, denk in het vervolg na voor je topics opent waarop de antwoorden misschien niet zo zijn als je wenst.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten