Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Yep, smells like desperation! Dude, als jij die nerds mag, blijf lekker bij die nerds staan. Lekker boeiend dat het nerds zijn. Het valt mij op dat jij iedereen in hokjes plaatst terwijl je zelf veel te veel bezig bent met wat anderen van jou denken, je bent gewoon een hypocriete zeiklul. Er zijn geen 'tactieken' om een vriendin te krijgen. Just grow some balls en stap op iemand af. Doe eens een beetje sociaal.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Was het trouwens ook nog een eis dat jij het meisje in kwestie leuk vindt (als in: verliefd zijn, niet als in 'ze is goed voor mijn imago') of gaat het enkel om het hebben van 'een' vriendin, waar je zo aan toe bent, zoals je zelf zegt? Want ik vind het persoonlijk een beetje vreemd om wanhopig 'een' vriendin te willen, tenminste, als je dan het probleem ziet in 'niemand wil mij' en niet als in 'ik ben toevallig op niemand verliefd, en dat is automatisch ook niet wederzijds, jammer, want dat had ik wel leuk gevonden'. Want dat laatste vind ik geen reden tot wanhopigheid, meer tot 'jammer dan /schouderophaal'. Ik zie tenminste niet hoe níet verliefd zijn tot een probleem is, als je single bent dan.
|||
Citaat:
Citaat:
je noemt de mensen waar je nu bij staat in de pauze nerds en daardoor gaat je reputatie achteruit (so what? bang om buiten de boot te vallen?) taktieken om een vriendin te krijgen bestaan niet (laat ervoor zorgen dat je meer bezig bent met een vriendin te 'scoren' dan dat je er verliefd op wordt en alles vanzelf gebeurd (zoals het hoort))
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
prima, dan lieg ik wel even voor je ![]() vanaf het moment dat je besluit klaar te zijn voor een vriendin zullen de meisjes in de rij komen staan zodat je er 1 uit kunt zoeken, succes verzekerd en ze leefden nog lang en gelukkig in een goede reputatie. the end
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
geen vriendin en de rest wel blacky__ | 6 | 10-05-2013 15:10 | |
Liefde & Relatie |
Wel of geen vriendin? KleineeRenee | 5 | 27-07-2009 19:33 | |
Seksualiteit |
Sex maar geen Vriendin of Vriend? konradje | 9 | 01-09-2007 11:08 | |
Liefde & Relatie |