Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2013, 21:09
blacky__
blacky__ is offline
Hallo iedereen,

Ik ben al een lange tijd niet meer verliefd geweest. In het dagelijks leven loop is stage en door mijn drukke weekenden ga ik niet vaak uit. Terwijl ik vind dat ik er wel aan toe ben om een leuk maatje te hebben waar ik op verliefd ben en dingen mee kan delen. Zelf zou ik ook niet echt weten hoe ik verliefd kan worden, ik stap wel gemakkelijk op mensen af als andere mensen iemand leuk vinden of elkaar(Ook als iemand een vreemd persoon leuk vindt.). Maar zelf ben ik altijd de jongen die geen vriendin heeft in mijn vriendengroep.

Waar komt dit nou toch door? Zelf heb ik het idee door niet uit te gaan maar er zijn weer dingen dan uit gaan om iemand tegen te komen, toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2013, 21:11
Elin3
Elin3 is offline
Get over it. Als je op zoek gaat naar een meisje als vriendin kom je bedrogen uit. Ga gewoon lekker met meiden om en wacht tot je een meisje tegenkomt waarvan je denkt "Wouw, dit is er, haar wil ik als vriendin!". Een meisje zoeken om een mee relatie hebben is onzin, dat moet niet het doel opzicht worden. Je moet het meisje vinden waar jij een relatie mee wil! Laat je niet gek maken door je vrienden
Oud 09-05-2013, 17:25
Verwijderd
Komt echt wel goed! Een keer kom je n meid tegen waarvan je denkt: dat is dr. Wacht maar af, en heb schijt aan je vrienden
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 17:48
Verwijderd
Ik ben al ruim 7 jaar niet meer verliefd geweest. Ik zie er geen problemen in.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 19:38
OVAP
OVAP is offline
Verliefd zijn is je eigen keus je kan niet zomaar plots verliefd zijn of verliefd willen zijn op een meisje dat heeft tijd nodig je moet gewoon af en toe eens gaan stappen en met wat meiden praten dan komt het van zelf en het is geen schande om single of niet verliefd te zijn dat is gewoon het stukje zelf zijn
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 22:59
Cyella
Cyella is offline
Verliefdheid is een GEVOEL. Een gevoel kan je niet dwingen te ontstaan omdat je dat wílt. In tegendeel: Omdat je het dwingt zal het nooit spontaan ontstaan. En als je het dan tóch voelt dan zal je erachter komen na een tijdje dat je niet écht verliefd was, en dat dit niet hét meisje is.

Beter is om er gewoon vrede mee te hebben, want dan is de kans net groter dat je tegen iemand loopt die je leuk vindt. Gun jezelf wat tijd, wat leuke tijd op stap bijvoorbeeld!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2013, 15:10
Becky<3
Becky<3 is offline
ik was ook altijd op zoek naar
degene die mij blij maakt en
waar ik alles mee kan delen..
maar diegene kwam maar niet
dus heb ik het op geven moment maar
opgegeven en stopte ik met zoeken..
ik melde me aan op een dating site
en had zoiets van .. kijk maar of dat werkt.
was echt mijn laatste poging ik zag er
echt geen hoop meer in.. tot op een
dag iemand reageerde. we kwamen in contact
en nu is hij al bijna een jaar mijn vriendje
en wonen we samen..
dus mijn tip is net zoals andere mensen zeggen.
ga er niet naar zoeken.. het komt vanzelf op je af
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten