Hallo allemaal,
Misschien kennen jullie mij niet, maar ik lees wel vaak mee

Ik zit op een kunstacademie en doe nu een Minor brons, klei en kunststof. Nu had ik wat oppervlakkige ideeen bedacht om wat technieken te leren, maar mijn docent zei dat het wat specifieker moest, dat ik wel echt een doel moest hebben.
Nu heb ik wel een idee bedacht, maar ik vind het lastig om er echt verder mee te gaan, dus ik dacht; misschien kunnen jullie helpen.
Als beginpunt ben ik bezig geweest met eten en servies. Ik heb wat gipsmallen gemaakt van plastic schaaltjes en kommetjes, zodat ik daar van keramiek of kunststof weer nieuwe schaaltjes van kan maken. En ik heb ook van wat plastic speelgoeddiertjes een siliconenmal gemaakt omdat ik graag wil experimenteren met eten (snoepjes maken in de vorm van een spinnetje etc.)
Maar nu heb ik eigenlijk bedacht dat ik mensen wat aan wil bieden. Bijvoorbeeld mensen die eten krijgen van tafeltje dekje, dat eten zit vaak in papieren/plastic bakjes. En het eten in ziekenhuizen schijnt ook niet altijd fantastisch gepresenteerd te worden. En misschien kan ik ook nog wel wat leuks bedenken om de pakketten van de voedselbank aantrekkelijker te maken.
Ik zit nog wel echt in het begin van dit idee, weet bijvoorbeeld ook helemaal niet hoe zo'n voedselpakket eruit ziet. Maar ik vroeg me af of jullie misschien ideeen hebben om zo iets makkelijker/leuker/aantrekkelijker te maken? Ook omdat ik niet echt iemand ken die er gebuik van maakt. Ik ga wel nog naar het ziekenhuis en de voedselbank etc. Maar daar gaat weer wat tijd overheen, dus ik dacht; ik probeer het zo!
Alvast bedankt