Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2013, 13:49
Marit_R
Marit_R is offline
Hallo forumgebruikers,

Mijn naam is Marit en ik loop stage bij het Mondiaal Centrum in Maastricht. Deze organisatie houdt zich bezig met het duidelijk maken van de verschillen tussen arm en rijk in de wereld. Tevens houdt de stichting zich bezig met de millenniumdoelen.

Een nieuw project wat ik aan het opzetten ben is het promoten van het Mondiaal Centrum als kenniscentrum onder middelbare scholieren. Scholieren kunnen bij ons terecht voor informatie (denk aan; informatie van verschillende werelddelen, informatie over ontwikkelingswerk etc.) die zij kunnen gebruiken voor hun (profiel)werkstukken. De informatie wordt verstrekt via literatuur en krantenknipsels. Ook is het mogelijk om met de medewerkers en vrijwilligers van het centrum een gesprek aan te gaan.

Nu is het voor mij al weer enige tijd geleden dat ik een middelbare scholier was en de tijden zijn erg veranderd. Daarom zou ik graag van middelbare scholieren zelf willen weten hoe promotie voor jullie het beste werkt (denk aan; promotie via sociale media, een stand in de kantine, een bezoek aan de school tijdens mentorlessen etc.). Elke suggestie is van harte welkom!

Alvast bedankt en groetjes,
Marit

PS; ik hoop dat dit in het juiste subforum staat, zo niet; mijn excuses hiervoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2013, 20:40
Tink*
Tink* is offline
Ik laat het hier voor je staan aangezien dit wel het subforum voor scholieren is en ze hier waarschijnlijk meer komen dan op andere subfora, daar zit vaak een iets oudere doelgroep.
Oud 02-10-2013, 08:47
Marit_R
Marit_R is offline
Super, dankjewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten