Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 21:31
Verwijderd
-delete

Laatst gewijzigd op 11-10-2016 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 21:37
Verwijderd
Ik vind dat masturbatie een vorm van cardiofitness is.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 00:05
Oculus
Oculus is offline
Omg. Allereerst, nee rukken is niet slecht voor je conditie, door te rukken worden sterven geen spiercellen af.
Er worden wellicht nieuwe spiercellen aangemaakt in je rechterhand/arm, maar om nou te gaan rukken om je conditie te verbeteren voor voetbal lijkt me ook geen perfecte manier.
Je doet inderdaad een lichamelijk inspanning, maar niet met je benen. Dus je zou wat vet kunnen verbranden, maar dan zal je vrij lang moeten inspannen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 08:13
Verwijderd
Het is niet slecht voor je. Het duurt wel even voordat het lichamelijke gevolgen heeft. Ruk je suf
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 09:17
sc0undrel
sc0undrel is offline
Volgens wetenschappers zouden orgasmes zorgen voor een langere levensduur.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 10:00
Pluis
Pluis is offline
ik heb de spelling van je titel even gecorrigeerd. En nee, masturberen is niet ongezond.
Oud 27-09-2011, 10:07
Verwijderd
Het is niet slecht voor je conditie maar als je voor een wedstrijd 10x pagga slaat zal je beduidend minder enthousiast over het veld huppelen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 15:08
Verwijderd
Opzich wel waar. Meestal lig ik op bed namelijk. Misschien is het beter voor je conditie als je gaat hard lopen in het bos, even stopt om te rukken en dan weer verder gaat met hard lopen. Wat je conditie betreft dan he.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
ik heb de spelling van je titel even gecorrigeerd. En nee, masturberen is niet ongezond.
Haha ja dank je altijd lastig gevonden
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Opzich wel waar. Meestal lig ik op bed namelijk. Misschien is het beter voor je conditie als je gaat hard lopen in het bos, even stopt om te rukken en dan weer verder gaat met hard lopen. Wat je conditie betreft dan he.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 06:14
Silvano08
Silvano08 is offline
Nee, het is niet slecht voor je conditie. Hoogstens voel je je na je pretje even niet meer zo actief en levendig, maar dat vult snel weer aan.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 21:56
Verwijderd
Hier mag wel een slotje op
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 22:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
so true!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 09:16
hookee
hookee is offline
Staat me toch bij dat professionele voetballers ook geen sex mogen hebben voor een belangrijke voetbalwedstrijd (oxymoron).
Zal misschien ook te maken hebben met alle chemicaliën die je lichaam je tijdens een orgasme in je loslaat. Je wordt er misschien minder agressief van.
Conditie? Lijkt me niet, maar andere redenen zou kunnen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten