Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://community.kro.nl/journalistie...px?PageIndex=1
Hahah mijn god, wat een partij onzin over dit onderwerp zeg. Niet alleen de docu an sich, dat was al tenenkrommend, maar die comments zijn zo mogelijk nog huichelachtiger ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is niet druk hier nu, maar ik ga mijn vraag toch stellen anders vergeet ik het.
Hoe zouden jullie omgaan met (vrouwelijke) collega's die op regelmatige basis dingen laten vallen als: 'ja ik kan wel zo'n stevige panty gebruiken want ik heb natuurlijk wat erg vrouwelijke rondingen hier en daar,' of 'ja vakantie was heel fijn, maar we aten wel wat veel wentelteefjes dus nu moet ik veel gaan sporten want dat zit allemaal op mijn heupen.' En dat is er dan een die lang, slank en goed gevormd is. Aankomen is nooit leuk maar ik snap niet zo goed wat ik met dit soort opmerkingen moet. Verwacht ze dan dat ik zeg dat ze er goed uit ziet? Of dat ik het ga relativeren door te zeggen dat mijn linkervoortand wat grijzer gekleurd is dan de rest van mijn tanden, de laatste tijd? Of dat ik haar benijd door te zeggen dat zij tenminste tetten heeft? ![]() Edit: hmmm, misschien moet dit maar op een ander subforum. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|