Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2011, 13:04
Verwijderd
jeuj
Advertentie
Oud 17-09-2011, 13:06
Verwijderd
Oud 17-09-2011, 13:09
Verwijderd

Voor de jonge mensen onder ons!
Oud 17-09-2011, 13:11
Verwijderd
Huhu
Oud 17-09-2011, 13:11
Verwijderd
Oud 17-09-2011, 13:12
Verwijderd

72 bolletjes coke smokkelen
Oud 17-09-2011, 13:14
Verwijderd
Oud 17-09-2011, 13:16
Verwijderd
Uuuh dat lijkt me niet helemaal gezond
Oud 17-09-2011, 13:17
Verwijderd
Als er eentje knapt ben je iig goed de lul.
Oud 17-09-2011, 13:19
Verwijderd

geniaal
Oud 17-09-2011, 13:21
Verwijderd
Carn schreef:
Citaat:
'Als je te dik bent en niet bereid om af te vallen, betaal je de rekening zelf maar'

goed stuk
Ik ben het eens met de inhoud, maar het is wel slecht opgeschreven zeg. En zo onrechtvaardig inderdaad dat psychiatrische patiënten zoveel zelf moeten betalen en überhaupt vaak slecht of niet behandeld worden, (iig wat betreft dubbele diagnose-groep).
Oud 17-09-2011, 13:21
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

72 bolletjes coke smokkelen
Waar is dan nog ruimte voor like, je lever en dingen?
Oud 17-09-2011, 13:23
Neko*
Neko* is offline
Awesome <3
Oud 17-09-2011, 13:30
Verwijderd
http://community.kro.nl/journalistie...px?PageIndex=1

Hahah mijn god, wat een partij onzin over dit onderwerp zeg. Niet alleen de docu an sich, dat was al tenenkrommend, maar die comments zijn zo mogelijk nog huichelachtiger
Oud 17-09-2011, 13:32
Verwijderd

*bouncet*
Oud 17-09-2011, 13:33
Verwijderd
Oud 17-09-2011, 13:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn schreef:
Ik ben het eens met de inhoud, maar het is wel slecht opgeschreven zeg. En zo onrechtvaardig inderdaad dat psychiatrische patiënten zoveel zelf moeten betalen en überhaupt vaak slecht of niet behandeld worden, (iig wat betreft dubbele diagnose-groep).
Het is de Volkskrant hè.
Oud 17-09-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Het is de Volkskrant hè.
Haha
Oud 17-09-2011, 13:43
Carn
Carn is offline
Uhoh, VK fanboy alert
Oud 17-09-2011, 13:43
Verwijderd
Zo, shoarma, knoflooksaus, chilipeper, cola, diclofenac en Onder Wibi's Vleugels; a champion's breakfast
Oud 17-09-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Uhoh, VK fanboy alert
Ga je crappy next maar lezen!
Oud 17-09-2011, 13:44
Verwijderd
http://eroticfalconry.com/

Oh internet.
Oud 17-09-2011, 13:45
Carn
Carn is offline

oei!
Oud 17-09-2011, 13:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ga je crappy next maar lezen!
nah, doe maar de gewone
Oud 17-09-2011, 13:53
Verwijderd
Ik ga maar eens culturen bestuderen.
Advertentie
Oud 17-09-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

*bouncet*
Oud 17-09-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Het is de Volkskrant hè.
Ik mag pas in januari naar de NRC, want blijkbaar zat ik aan een jaarabonnement vast.
Oud 17-09-2011, 14:13
Verwijderd
Ik drink echt al jaren geen melk meer, en ik dacht, laat ik het weer eens doen.
maar ik krijg er echt meteen last van
Oud 17-09-2011, 14:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ben je er allergisch voor dan ofzo?
Oud 17-09-2011, 14:15
Verwijderd
Nee, want anders zou ik het niet drinken. Maar ik voel het meteen in mijn maag/darmen.

Dus dat melk-bodempje voor vanavond laat ik dan ook maar zitten!
Oud 17-09-2011, 14:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, ok.
Patatbodempje leggen dan?
Oud 17-09-2011, 14:18
Verwijderd
Ik vind het eventjes toch wel heel erg kut hier alleen te zitten.
Citaat:
Nee, want anders zou ik het niet drinken. Maar ik voel het meteen in mijn maag/darmen.

Dus dat melk-bodempje voor vanavond laat ik dan ook maar zitten!
Intolerantie dus?
Oud 17-09-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Intolerantie dus?
Misschien, is misschien een groot woord.

En ik erger me aan mensen met een intolerantie voor zuivel, of GLUTEN of iets dergelijks. Dus ik vind dat ik dat niet heb
Oud 17-09-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Nee, ok.
Patatbodempje leggen dan?
Ik zou gaan voor een boerenkoolbodem
Oud 17-09-2011, 14:22
Verwijderd
Nu ga ik kiezen tussen twee outfits.
Oud 17-09-2011, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Misschien, is misschien een groot woord.

En ik erger me aan mensen met een intolerantie voor zuivel, of GLUTEN of iets dergelijks. Dus ik vind dat ik dat niet heb
Nou als je lichaam er verkeerd op reageert zonder dat je meteen doodziek bent of bultjes of zo ontwikkeld, en je wel een beetje kunt hebben zonder er last van te hebben (verwerkte zuivel, bijvoorbeeld), dan is het geloof gewoon een intolerantie.
Oud 17-09-2011, 14:24
Verwijderd
Kijken of koffie helpt. Dan zou het pas echt een wondermiddel zijn.
Oud 17-09-2011, 14:30
Verwijderd
Dankzij Dobermann heb ik net een kilo shoarma gehaald :bodem:
Oud 17-09-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Dankzij Dobermann heb ik net een kilo shoarma gehaald :bodem:
Ik heb net een halve kilo opgevroten Lékkah!
Oud 17-09-2011, 14:38
Verwijderd
amg Boggle is op tv

Ik vroeg me pas nog af hoe dat ook alweer ging, omdat ik me er bijna niks van herinnerde
Oud 17-09-2011, 14:39
Verwijderd
Wat is Wibi toch een heerlijk kind nog
Oud 17-09-2011, 14:42
Verwijderd
Het is niet druk hier nu, maar ik ga mijn vraag toch stellen anders vergeet ik het.
Hoe zouden jullie omgaan met (vrouwelijke) collega's die op regelmatige basis dingen laten vallen als: 'ja ik kan wel zo'n stevige panty gebruiken want ik heb natuurlijk wat erg vrouwelijke rondingen hier en daar,' of 'ja vakantie was heel fijn, maar we aten wel wat veel wentelteefjes dus nu moet ik veel gaan sporten want dat zit allemaal op mijn heupen.' En dat is er dan een die lang, slank en goed gevormd is.

Aankomen is nooit leuk maar ik snap niet zo goed wat ik met dit soort opmerkingen moet. Verwacht ze dan dat ik zeg dat ze er goed uit ziet? Of dat ik het ga relativeren door te zeggen dat mijn linkervoortand wat grijzer gekleurd is dan de rest van mijn tanden, de laatste tijd? Of dat ik haar benijd door te zeggen dat zij tenminste tetten heeft? Zo zit ik dus helemaal niet in elkaar en ik heb eigenlijk ook geen zin om het iedere week wel een keer over aankomen/afvallen/lichamelijke imperfecties te hebben, maar als ik dat zo blunt zou zeggen, zou ze echt niet weten waar ik het over heb...

Edit: hmmm, misschien moet dit maar op een ander subforum.
Oud 17-09-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Het is niet druk hier nu, maar ik ga mijn vraag toch stellen anders vergeet ik het.
Hoe zouden jullie omgaan met (vrouwelijke) collega's die op regelmatige basis dingen laten vallen als: 'ja ik kan wel zo'n stevige panty gebruiken want ik heb natuurlijk wat erg vrouwelijke rondingen hier en daar,' of 'ja vakantie was heel fijn, maar we aten wel wat veel wentelteefjes dus nu moet ik veel gaan sporten want dat zit allemaal op mijn heupen.' En dat is er dan een die lang, slank en goed gevormd is.

Aankomen is nooit leuk maar ik snap niet zo goed wat ik met dit soort opmerkingen moet. Verwacht ze dan dat ik zeg dat ze er goed uit ziet? Of dat ik het ga relativeren door te zeggen dat mijn linkervoortand wat grijzer gekleurd is dan de rest van mijn tanden, de laatste tijd? Of dat ik haar benijd door te zeggen dat zij tenminste tetten heeft? Zo zit ik dus helemaal niet in elkaar en ik heb eigenlijk ook geen zin om het iedere week wel een keer over aankomen/afvallen/lichamelijke imperfecties te hebben, maar als ik dat zo blunt zou zeggen, zou ze echt niet weten waar ik het over heb...

Ik zou laten merken dat ik niet echt gecharmeerd ben van dat constante gemekker. En er verder niet meer op in gaan, op een frons na.
Oud 17-09-2011, 14:45
Verwijderd
Citaat:

"Het is wel te zien inderdaad, als ik jou was zou ik de komende weken maar op de fiets naar hier toe komen."
Oud 17-09-2011, 14:47
Martiño
Martiño is offline
Ik zou het negeren en er mee leren leven. Zo is het werkende leven nu eenmaal soms heb je collega's waar je gewoon weinig overeenkomende gespreksonderwerpen kunt vinden.
Oud 17-09-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zou laten merken dat ik niet echt gecharmeerd ben van dat constante gemekker. En er verder niet meer op in gaan, op een frons na.
Hmm ja, het is niet dat het altijd direct tegen mij gericht is. Ze had bijvoorbeeld een gesprek met een andere vrouwelijke collega's over panties (true story) en toen kwam dat hele verhaal. Ik zat er gewoon bij... En ik ben natuurlijk nieuw, dus om dan al meteen te gaan fronsen. Hum.

Citaat:
Godsamme, door die laatste zin wordt het nog erger. Zeker als ze dan tegen mij aan zou zeiken.
Ik zou er gewoon sowieso niet op ingaan, over iets anders beginnen, of haar mijden, dan begrijpt ze de boodschap hopelijk vanzelf wel.
Ze zit bij me op de kamer. En ze is verder een heel tof mens hoor, maar ik heb gewoon niet zo'n zin om mee te gaan doen aan het viva-cultuurtje. Maar er steevast niet op ingaan is wel een goede, inderdaad.
Oud 17-09-2011, 14:48
Verwijderd
Viva-cultuurtje. Ja, over het figuur zeiken is alles wat ze daar doen.

brb, ik ga er even heen.
Oud 17-09-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
"Het is wel te zien inderdaad, als ik jou was zou ik de komende weken maar op de fiets naar hier toe komen."
Hèhè. Misschien als ik niet meer onder aan de ladder sta en het dunste taille heb.

Citaat:
Ik zou het negeren en er mee leren leven. Zo is het werkende leven nu eenmaal soms heb je collega's waar je gewoon weinig overeenkomende gespreksonderwerpen kunt vinden.
Het werkende leven is maar hard.
Oud 17-09-2011, 14:49
Verwijderd
Nou ja, je kunt toch wel een paar keer subtiel laten doorschemeren dat ze niet echt recht van spreken heeft door haar te wijzen op haar prima figuur? En daarna mag je snibbig worden
Oud 17-09-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je kunt toch wel een paar keer subtiel laten doorschemeren dat ze niet echt recht van spreken heeft door haar te wijzen op haar prima figuur? En daarna mag je snibbig worden
Ik zal het proberen. Ik ben daar niet zo goed in, net een man, wat dat betreft.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten