Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2011, 16:01
Verwijderd
over.

Laatst gewijzigd op 21-04-2012 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 16:10
el!ze
el!ze is offline
Ik heb een vriendin die datzelfde heeft. Je moet natuurlijk vaak douchen maar niet te veel deo opspuiten. Deo is namelijk helemaal niet zo goed voor je. Daar kan je ook huidproblemen van krijgen.
Misschien kan je een tweede tshirt ofzo mee nemen naarschool en als het dan erg zichtbaar is ga je naar de wc en kleed je je daar om het andere shirtje doe je in je kluis
Ik hoop je een beetje geholpen te hebben
Succes
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:05
chiara_
chiara_ is offline
Ik heb wel eens gehoord van odorex extra dry; dat schijnt goed te werken. Miss. kun je daarover eens informeren bij de drogist ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 18:54
Pluis
Pluis is offline
8X4 vind ik persoonlijk waardeloze deodorant. dat spul is alleen maar een luchtje ipv dat het echt wat met je zweet doet. Ik gebruik al jaren odorex en sindsdien heb ik nooit meer last van zweetproblemen. odorex heeft rollers en sprays en er is zelfs nog speciaal extra dry spul voor als je écht enorm zweet. wel het proberen waard lijkt me
Oud 22-06-2011, 12:55
Verwijderd
okee thnx
ga het proberen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 15:36
Verwijderd
Odorex! Helpt SUPER!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
8X4 vind ik persoonlijk waardeloze deodorant. dat spul is alleen maar een luchtje ipv dat het echt wat met je zweet doet. Ik gebruik al jaren odorex en sindsdien heb ik nooit meer last van zweetproblemen. odorex heeft rollers en sprays en er is zelfs nog speciaal extra dry spul voor als je écht enorm zweet. wel het proberen waard lijkt me
helemaal mee eens ik heb hem ook en ik zweet gelukkig niet snel ander shad ik ermee een probleem.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 12:20
Verwijderd
Dat had ik ook
En het enige wat helpt is deze deo ( wel 20 euro ofzo ...) maar doe je best een tijdje mee en helemaal geen zweet meer.

Bij sommige drogister te koop
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 18:59
Verwijderd
Ik ga eerst die oderex gebruiken, want deo voor 20 euro gaat me wel heel ver,, als dit ook helpt:$
maarja iig bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 10:41
Verwijderd
Odorex werkt echt heel goed
En een troost: waarschijnlijk wordt het na de puberteit minder!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik juist zo fijn van 8x4 - van die antitranspirantdeo zweet ik helemáál niet meer en dan werkt mijn koelsysteem dus gewoon niet (en die werkt al slecht)... Maar kan me voorstellen dat als je veel zweet, odorex fijner is.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik juist zo fijn van 8x4 - van die antitranspirantdeo zweet ik helemáál niet meer en dan werkt mijn koelsysteem dus gewoon niet (en die werkt al slecht)... Maar kan me voorstellen dat als je veel zweet, odorex fijner is.
Zweten om af te koelen werkt doordat het zweet verdampt, als je zweetkringen krijgt is dat niet-verdampt zweet dus zweet je dan sowieso meer dan nodig is om af te koelen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 10:44
Volk
Volk is offline
Ik ben nog geen enkel product tegengekomen dat het zweten ook maar een beetje vermindert. Wat ik doe is extra kleding meenemen en als het warm is 2 keer op een dag douchen. Dan was ik het oude zweet van me af voor ik naar bed ga of iets schoons aantrek.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 12:53
Verwijderd
Heb je die ik stuurde geprobeerd Volk?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 13:18
Rivka
Rivka is offline
Odorex werkt erg goed ja. Als je erg last hebt kan je ook een lotion van Odorex Extra Dry gebruiken die je 's avonds met een watje onder je oksels aanbrengt.

Wist je dat deodorant helemaal niet goed helpt als je geen schone oksels hebt? Bijspuiten heeft dus helemaal geen zin en zorgt er alleen maar voor dat er constant een vieze chemische lucht om je heen hangt. Ook is spuitdeo niet gezond, je kunt beter een roller/stick gebruiken.
Oud 05-07-2011, 14:38
Verwijderd
Als je heel erg is kan je je oksels laten behandelen met botox, dat maakt de zweetklieren inactief.
Je moet er volgens mij wel even voor naar de huisarts om door verwezen te worden naar de dermatoloog.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 15:17
Verwijderd
Probeer eerst maar eens wat andere soorten deo. Ik gebruik al acht jaar niks anders meer dan rexona.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 00:42
Sander =D
Sander =D is offline
Axe dry werkt bij mij prima
Maar voordat je aan 20 euro deo en botox behandelingen begint zou ik inderdaad eerst maar een paar verschillende deo's proberen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 14:43
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
en hoe gaat het met de nieuwe dea

hahaha botox zou k lekker laten de eerst komende aantal jaar kijk eerst maar eens hoe het na de pubertijd gaat en met je nieuwe deo
Oud 27-08-2011, 19:51
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 21-04-2012 om 14:08.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2011, 14:15
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Citaat:
Als je heel erg is kan je je oksels laten behandelen met botox, dat maakt de zweetklieren inactief.
Je moet er volgens mij wel even voor naar de huisarts om door verwezen te worden naar de dermatoloog.
In december heb ik dit ook laten doen, moet je inderdaad door de dermatoloog laten inbrengen, bij de huisarts kan je een doorverwijzing krijgen die trouwens ook middeltjes heeft, alleen werken die niet heel erg goed.
Zo'n botox behandeling word maar één keer vergoed daarna is het voor eigen rekening en kost dat tussen de 600 á 1200 euro, flinke smak geld dus
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 20:41
whoo yhoo
whoo yhoo is offline
Citaat:
In december heb ik dit ook laten doen, moet je inderdaad door de dermatoloog laten inbrengen, bij de huisarts kan je een doorverwijzing krijgen die trouwens ook middeltjes heeft, alleen werken die niet heel erg goed.
Zo'n botox behandeling word maar één keer vergoed daarna is het voor eigen rekening en kost dat tussen de 600 á 1200 euro, flinke smak geld dus
lekker is dat botox raakt toch ook uitgewerkt?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2011, 18:29
Dolceteamo
Dolceteamo is offline
Citaat:
lekker is dat botox raakt toch ook uitgewerkt?
Jup, bij mij heeft het 4 maanden gewerkt, maar het is wel in mindere mate terug gekomen.
De duur van de werking houdt trouwens van de persoon af, dat verschilt tussen 2 en de 12 maanden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten