Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 22:10
michaelvb
michaelvb is offline
Google heeft kort geleden een eigen sociaal netwerk gelanceerd die moet gaan concurreren met facebook genaamd Google Plus. Zijn er mensen die al op google plus zitten en wat vinden jullie ervan?

Ik heb zelf net een invite ontvangen en wat rond gekeken.. het lijkt allemaal verdacht veel op facebook maar google heeft wel een paar leuke features toegevoegd

Video:

als je invite wil dan moet maar ff pm-en

Laatst gewijzigd op 02-07-2011 om 22:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2011, 21:01
Verwijderd
Ik heb eens gekeken wat het voorstelde (Ik ben zelf samen met een docente en wat mede-mediavormgevers op jacht naar wat er allemaal rondgaat in de social-media-wereld).

Het zovéélste social media platform.
Weinig spannends, als je het mij vraagt.
En tja.. Dat mensen het gaan gebruiken voor 'de leuke features moeten ze natuurlijk zelf weten.
Van mij hoeven ze in ieder geval niet te verwachten dat ik het ga gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 21:03
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik hoor ook sommige zeer positieve reacties, echter kan ik er ook niks bijzonders aan vinden.
Maar mocht er nog iemand interesse hebben, kan je even pm'en voor een invite.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 21:39
Verwijderd
Ik wil wel graag een invite, ik heb Lotte^^ even gepm'd ook
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 12:45
Verwijderd
Ik heb al teveel invites gedeclined. Ik zie echt geen reden waarom ik deze facebook kopie zal gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:33
Verwijderd
Awih, ik ben nog te jong om Google Plus te gebruiken ofzo. Ik ga even opzoeken hoe ik mijn leeftijd om hoog kan schroevennn.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:44
Verwijderd
Dat kan dus niet. Jammer Google, jullie hebben weer een klant minder voor Google+.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 20:17
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ben wel benieuwd of het wat is eigenlijk.
Oud 19-07-2011, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eens gekeken wat het voorstelde (Ik ben zelf samen met een docente en wat mede-mediavormgevers op jacht naar wat er allemaal rondgaat in de social-media-wereld).

Het zovéélste social media platform.
Weinig spannends, als je het mij vraagt.
En tja.. Dat mensen het gaan gebruiken voor 'de leuke features moeten ze natuurlijk zelf weten.
Van mij hoeven ze in ieder geval niet te verwachten dat ik het ga gebruiken.
Hoe kan je dit als vormgever zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al teveel invites gedeclined. Ik zie echt geen reden waarom ik deze facebook kopie zal gebruiken.
De enige reden waarom ik huiverig ben om eraan te beginnen is omdat ik al een pagina heb waar dit soort dingen allemaal kunnen, maar een kopie van FB is het zeker niet...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 10:09
Verwijderd
Voor mij toont het genoeg overeenkomsten met facebook om niet interessant te zijn. Zeker omdat het van google is.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 09:16
Verwijderd
ik heb het gezien en gehoord ja, het lijkt me veel te veel op facebook, en ik ben net van facebook af dus nee ik ga het niet gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 14:25
Luts
Luts is offline
Het lijkt erg veel op facebook maar die cirkels lijken mij wel cool
En ik hop toch fan het ene naar het ander social media dus google+ kan er ook wel bij
Oud 24-07-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Hoe kan je dit als vormgever zeggen
Lieve schat, vormgeving alleen doet het hem niet hoor. :')
Qua vormgeving ziet het er best okay uit. Verder is het gewoon onzin.

Het begint langzamerhand op mijn straat te lijken.. In je eigen straat zit er een shoarmatent, maar in een straat verder zit nóg een shoarmatent. (Okay, je kan voor de afwisseling eens bij de concurrent gaan. Maar het is gewoon weinig verfrissend. Kopie van FB of niet.

Veel social media sites hebben akelig wat gemeen.. Maar het een is toch nét iets bekender/beter dan het ander. =) En je zou eigenlijk mee 'moeten' doen omdat het "in" is. Ik zat laatst bij mijn social media workshop en dan werden mensen gewoon vreemd aangekeken omdat ze geen social media platform gebruikten.. En dan zijn het gelijk 'weirdo's'.

Ik kan best snappen dat iemand geen behoefte heeft om hier aan mee te doen. Je wordt er tegenwoordig mee overspoeld en je moet als het ware voor alles en iedereen bereikbaar zijn. (Same goes voor de mobieltjes.)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Lieve schat, vormgeving alleen doet het hem niet hoor. :')
Qua vormgeving ziet het er best okay uit. Verder is het gewoon onzin.
Onzin omdat jij dat bepaalt? Onzin omdat jij vindt dat het niets toevoegt? Onzin omdat social media volgens jou sowieso onzin zijn?

Citaat:
Het begint langzamerhand op mijn straat te lijken.. In je eigen straat zit er een shoarmatent, maar in een straat verder zit nóg een shoarmatent. (Okay, je kan voor de afwisseling eens bij de concurrent gaan. Maar het is gewoon weinig verfrissend. Kopie van FB of niet.
Het is géén kopie van FB. Uiteraard lijkt het op FB maar dat komt omdat FB een zeer succesvol concept is. Wat wil je nou zeggen, dat shoarmazaak één altijd en eeuwig hetzelfde menu heeft als shoarmazaak twee? Kom op zeg.

Citaat:
Veel social media sites hebben akelig wat gemeen.. Maar het een is toch nét iets bekender/beter dan het ander. =) En je zou eigenlijk mee 'moeten' doen omdat het "in" is. Ik zat laatst bij mijn social media workshop en dan werden mensen gewoon vreemd aangekeken omdat ze geen social media platform gebruikten.. En dan zijn het gelijk 'weirdo's'.
FB en G+ hebben dezelfde doelgroep. I'll give you that. Maar de meeste social media sites hebben een specifiek doel. Die derde zin slaat natuurlijk nergens op en is een drogreden. Niet van belang in deze discussie en ook helemaal niet waar deze discussie over gaat. End of story.

Citaat:
Ik kan best snappen dat iemand geen behoefte heeft om hier aan mee te doen. Je wordt er tegenwoordig mee overspoeld en je moet als het ware voor alles en iedereen bereikbaar zijn. (Same goes voor de mobieltjes.)
Nou kruip je half in een slachtofferrol. Natuurlijk snap ik dat niet iedereen mee wil doen met dit geneuzel. Dat is wat mij betreft ook helemaal prima. Waar ik op reageerde was je opmerking ('als vormgever' huhuhuhuhu) dat het niets toevoegt. Als jij de voorwaarden voor de discussie wil veranderen is dat prima hoor maar dan kan je dat ook gewoon zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 16:26
Verwijderd
Heeft iemand enig idee of gokje wanneer Google+ voor iedereen open wordt?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 12:36
Verwijderd
Waarom wil je zo graag google plussen? Het is echt sowieso niet iets waar je je op hoeft te verheugen hoor. Gewoon facebook maar dan kutter.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:44
Verwijderd
Dat is voor iedereen persoonlijk. Het is inmiddels open voor iedereen!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 11:01
Verwijderd
Ik zit pas net op Google Wave dus ik laat dit even voor wat het is.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 21:06
Verwijderd
Wacht even hoor. Is er iemand die mij kan helpen? Ben even het spoor bijster:

Als ik 'Henk' toevoeg aan mijn kring 'Vrienden' en hij voegt mij ook toe in zijn kring 'Vrienden' krijgt ie toch updates van mij? Maar dan heb ik toch helemaal geen controle over wie in mijn vriendenkring zit, of begrijp ik het nu verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 08:36
743
743 is offline
Citaat:
Wacht even hoor. Is er iemand die mij kan helpen? Ben even het spoor bijster:

Als ik 'Henk' toevoeg aan mijn kring 'Vrienden' en hij voegt mij ook toe in zijn kring 'Vrienden' krijgt ie toch updates van mij? Maar dan heb ik toch helemaal geen controle over wie in mijn vriendenkring zit, of begrijp ik het nu verkeerd?
Onjuist. Andere gebruikers kunnen niet zien hoe jij je groepen indeelt
Oud 23-09-2011, 15:34
Verwijderd
Oh ik snap het!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten