Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Qua vormgeving ziet het er best okay uit. Verder is het gewoon onzin. Het begint langzamerhand op mijn straat te lijken.. In je eigen straat zit er een shoarmatent, maar in een straat verder zit nóg een shoarmatent. (Okay, je kan voor de afwisseling eens bij de concurrent gaan. Maar het is gewoon weinig verfrissend. Kopie van FB of niet. Veel social media sites hebben akelig wat gemeen.. Maar het een is toch nét iets bekender/beter dan het ander. =) En je zou eigenlijk mee 'moeten' doen omdat het "in" is. Ik zat laatst bij mijn social media workshop en dan werden mensen gewoon vreemd aangekeken omdat ze geen social media platform gebruikten.. ![]() Ik kan best snappen dat iemand geen behoefte heeft om hier aan mee te doen. Je wordt er tegenwoordig mee overspoeld en je moet als het ware voor alles en iedereen bereikbaar zijn. (Same goes voor de mobieltjes.) |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wacht even hoor. Is er iemand die mij kan helpen? Ben even het spoor bijster:
Als ik 'Henk' toevoeg aan mijn kring 'Vrienden' en hij voegt mij ook toe in zijn kring 'Vrienden' krijgt ie toch updates van mij? Maar dan heb ik toch helemaal geen controle over wie in mijn vriendenkring zit, of begrijp ik het nu verkeerd? |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 14 | 30-08-2015 16:50 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 4 | 22-07-2012 20:33 | |