Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had een stomme avond. Ik fietste naar het station om de trein van 18.38 te halen, kwam ik er op het station achter dat ik mijn portemonnee was vergeten. Dus ik weer terug naar huis en weer naar het station, trein van 19.08 genomen. Kom ik in Eindhoven aan, rijdt de trein niet verder omdat er een aanrijding is tussen Eindhoven en Weert
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zal ik gewoon op de man af vragen wat ze ermee bedoelt? Echt ik haat dit. Ik houd echt niet van boos worden en ruzie maken en zeker niet met mensen die ik niet ken, maar ergens vind ik dit ook wel iets waar ik terecht boos om ben. Maar ik heb echt geen zin in gedoe verder. Dit gedoe heeft me al te veel stress opgeleverd. Ik was wel blij dat het niet doorging, maar zeg me dat dan gewoon! En hoe hadden ze dan gewoon niets willen zeggen?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ik vind de toon in de meegezonden e-mail een beetje vreemd, ik neem aan dat die e-mail niet voor mij bedoeld was. Ik was in de veronderstelling dat jullie nog zouden laten weten hoe het artikel er uiteindelijk uit zou komen te zien, maar kennelijk vonden jullie het te lastig om me daar over te informeren.' Oid? En ik zou eigenlijk ook iets aan de eind-/hoofdredactie laten weten, want ze gaan wel erg onprofessioneel om met mensen op deze manier. Ze hadden toch gewoon kunnen laten weten dat het niet door ging/ het een andere vorm kreeg? Nu doen ze net alsof jij heel lastig was, dat hoort echt niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|