Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2011, 20:17
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
want iiedereen heeft het recht om auto's te jatten en mensen dood te slaan
Oud 29-09-2011, 20:18
Thomas.
Thomas. is offline
Ik kom niet van die savegame corrupted af
Oud 29-09-2011, 20:18
Verwijderd

Oud 29-09-2011, 20:19
Verwijderd
Spoiler
Oud 29-09-2011, 20:23
Martiño
Martiño is offline
Dat is Patrick! Ben je een beetje verliefd op Patrick?

Hij is trouwens homo, dus het kan!
Oud 29-09-2011, 20:25
Verwijderd
is dat de patrick van expidietie robinson of ben ik een beetje ...
Oud 29-09-2011, 20:26
Verwijderd
I need some advice!

Ik had toch van dat krantenartikel verteld? Uiteindelijk is dat niet doorgegaan en hebben ze het verhaal van fictieve personen gebruikt. Nu kreeg ik deze mail:
Citaat:
Hoi M,

Nog heel erg bedankt voor je hulp en je input. Ik heb jou verhaal wel als achtergrondinfo gebruikt voor het verhaal wat er nu in staat. Ik stuur je even de foto die van je gemaakt is.

Groet,
Maar het is een doorgestuurde mail en verderop staat er (aan iemand anders geschreven) dit:
Citaat:
Ik heb M wel gesproken want ze bleef contact zoeken dus moest het wel vertellen. Dan weet je dat ook. Heb verteld dat we omwille van privacy en gevoeligheden de verhalen en personen fictief hebben gemaakt. Gr.
Nu stoort mij die eerste zin heel erg. Ze hadden mij gezegd dat het dinsdag in de krant zou komen. Ik zou eerst nog een defenitieve versie van het verhaal krijgen. Maar ik hoorde maar niets. Dus gisteren middag stuurde ik een mail met de vraag hoe het met de tekst stond en wanneer het geplaatst zou worden. Dan is het toch vreemd dat ze aan iemand anders mailt dat ik maar contact "bleef" zoeken en ze "moest" "het" me wel vertellen...

Nu stuur ik haar een mail terug, maar zal ik iets zeggen over dat stukje mail? en zo ja, wat?
Oud 29-09-2011, 20:27
Martiño
Martiño is offline
Ik had een stomme avond. Ik fietste naar het station om de trein van 18.38 te halen, kwam ik er op het station achter dat ik mijn portemonnee was vergeten. Dus ik weer terug naar huis en weer naar het station, trein van 19.08 genomen. Kom ik in Eindhoven aan, rijdt de trein niet verder omdat er een aanrijding is tussen Eindhoven en Weert Dus kon ik weer om acht uur terug naar Den Bosch.
Oud 29-09-2011, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Dat is Patrick! Ben je een beetje verliefd op Patrick?

Hij is trouwens homo, dus het kan!
Ik vind hem echt ontzettend leuk! Ook toen hij bij wie is de mol zat en zelfs bij uh...Zoop zou ik niet wegzappen als zijn hoofd net voorbij kwam. En hij lijkt duizendveel op iemand die ik ook ooit leuk vond, brr. Leuke mensen kolonie. Ik wist niet dat hij homo is!
Oud 29-09-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had een stomme avond. Ik fietste naar het station om de trein van 18.38 te halen, kwam ik er op het station achter dat ik mijn portemonnee was vergeten. Dus ik weer terug naar huis en weer naar het station, trein van 19.08 genomen. Kom ik in Eindhoven aan, rijdt de trein niet verder omdat er een aanrijding is tussen Eindhoven en Weert Dus kon ik weer om acht uur terug naar Den Bosch.
Wat, is er nu ALWEER iets aan de hand in de buurt van Eindhoven Dat houdt ook echt nooit op zeg
Oud 29-09-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
I need some advice!

Ik had toch van dat krantenartikel verteld? Uiteindelijk is dat niet doorgegaan en hebben ze het verhaal van fictieve personen gebruikt. Nu kreeg ik deze mail:

Maar het is een doorgestuurde mail en verderop staat er (aan iemand anders geschreven) dit:
Nu stoort mij die eerste zin heel erg. Ze hadden mij gezegd dat het dinsdag in de krant zou komen. Ik zou eerst nog een defenitieve versie van het verhaal krijgen. Maar ik hoorde maar niets. Dus gisteren middag stuurde ik een mail met de vraag hoe het met de tekst stond en wanneer het geplaatst zou worden. Dan is het toch vreemd dat ze aan iemand anders mailt dat ik maar contact "bleef" zoeken en ze "moest" "het" me wel vertellen...

Nu stuur ik haar een mail terug, maar zal ik iets zeggen over dat stukje mail? en zo ja, wat?
Klacht indienen, dit kan echt niet.
Oud 29-09-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
I need some advice!

Wat ontzettend onprofessioneel en niet netjes van ze
Oud 29-09-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
I need some advice!

Ik zou daar zeker iets over opmerken!
Oud 29-09-2011, 20:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind hem echt ontzettend leuk! Ook toen hij bij wie is de mol zat en zelfs bij uh...Zoop zou ik niet wegzappen als zijn hoofd net voorbij kwam. En hij lijkt duizendveel op iemand die ik ook ooit leuk vond, brr. Leuke mensen kolonie. Ik wist niet dat hij homo is!
Ja, hij is homo! Hij speelde ook in Zoop en presenteert vanalles op Nickelodeon.

Citaat:
Wat, is er nu ALWEER iets aan de hand in de buurt van Eindhoven Dat houdt ook echt nooit op zeg
(auto)ongeluk bij Maarheeze, tja.
Oud 29-09-2011, 20:35
Verwijderd
Mensen ik heb even advies nodig Ik ga naar een Arabisch thema feest en dit is mijn outfit :

Is dat goed ?

Oh ja, en de foto is kut ja maar ik moest hem even snel maken . En die pose is ook alleen maar omdat je anders die sliertjes niet kon zien
Verwijderd
Ik ga mezelf even aan de studie slaan
Verwijderd
Zal ik gewoon op de man af vragen wat ze ermee bedoelt? Echt ik haat dit. Ik houd echt niet van boos worden en ruzie maken en zeker niet met mensen die ik niet ken, maar ergens vind ik dit ook wel iets waar ik terecht boos om ben. Maar ik heb echt geen zin in gedoe verder. Dit gedoe heeft me al te veel stress opgeleverd. Ik was wel blij dat het niet doorging, maar zeg me dat dan gewoon! En hoe hadden ze dan gewoon niets willen zeggen?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, je moet in een boerka gaan.
Verwijderd
Citaat:
Mensen ik heb even advies nodig Ik ga naar een Arabisch thema feest en dit is mijn outfit :
[afbeelding]

Is dat goed ?

Oh ja, en de foto is kut ja maar ik moest hem even snel maken . En die pose is ook alleen maar omdat je anders die sliertjes niet kon zien
Oud 29-09-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Hoi ...,

Dank je voor de foto. Ik had van de fotografe ook al wat foto's opgestuurd gekregen. Ik ben achteraf gezien wel blij dat het niet door ging, het leverde toch wel wat stress op. Wel jammer dat ik zo laat pas wat hoorde.

Wat bedoel je met : Ik heb M wel gesproken want ze bleef contact zoeken dus moest het wel vertellen.?

Groetjes,
M
Ok denken jullie?
Oud 29-09-2011, 20:41
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
jaa , die is egt mooi, daarin moet je gaan
Oud 29-09-2011, 20:42
Verwijderd
Doen Apate! Ik vind je mooi
Oud 29-09-2011, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ok denken jullie?
Ik zou iets antwoorden als:
'Ik vind de toon in de meegezonden e-mail een beetje vreemd, ik neem aan dat die e-mail niet voor mij bedoeld was. Ik was in de veronderstelling dat jullie nog zouden laten weten hoe het artikel er uiteindelijk uit zou komen te zien, maar kennelijk vonden jullie het te lastig om me daar over te informeren.' Oid?

En ik zou eigenlijk ook iets aan de eind-/hoofdredactie laten weten, want ze gaan wel erg onprofessioneel om met mensen op deze manier. Ze hadden toch gewoon kunnen laten weten dat het niet door ging/ het een andere vorm kreeg? Nu doen ze net alsof jij heel lastig was, dat hoort echt niet.
Oud 29-09-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zou iets antwoorden als:
'Ik vind de toon in de meegezonden e-mail een beetje vreemd, ik neem aan dat die e-mail niet voor mij bedoeld was. Ik was in de veronderstelling dat jullie nog zouden laten weten hoe het artikel er uiteindelijk uit zou komen te zien, maar kennelijk vonden jullie het te lastig om me daar over te informeren.' Oid?
Ja dat is wel een goede. Ik vervang "kennelijk" met "misschien" en zet er een vraagteken achter! Thanks
Oud 29-09-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is wel een goede. Ik vervang "kennelijk" met "misschien" en zet er een vraagteken achter! Thanks
Advertentie
Oud 29-09-2011, 20:50
Verwijderd
Dan wordt het dit ! Dank jullie wel !
Oud 29-09-2011, 20:51
Verwijderd
Ik heb geen idee wie/wat de hoofdredactie is. Dat wil zeggen, het was niet een echt artikel maar meer een soort protestadvertentie, dus het ging niet om 1 bepaalde krant. Maar ik kan wel achterhalen wie de opdrachtgever is denk ik. Die ook een mail sturen?
Oud 29-09-2011, 20:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zou er niet zo'n werk van maken, dat heeft toch geen zin.
Oud 29-09-2011, 20:55
Verwijderd
Verzonden (mail naar de schrijfster he). Ik scheit echt zeven kleuren stront nu.

Nondeju, ik had zojuist afgesproken dat ik me geen extra stress meer op de hals zou halen. Maar dit komt gewoon aanwaaien.
Oud 29-09-2011, 20:56
Verwijderd
Hmmm ik heb nu een sjaaltje gevonden wat meer arabisch is, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen

In plaats van die bloem dan he
Oud 29-09-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er niet zo'n werk van maken, dat heeft toch geen zin.
Het kan voldoening opleveren.
Oud 29-09-2011, 20:58
Verwijderd
Laat die bloem zitten, want tof, en ga feesten!
Verwijderd
we gaan nog niet weg
Verwijderd
Schop mij dan even naar mijn artikel en opdracht toe!
Oud 29-09-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Verzonden (mail naar de schrijfster he). Ik scheit echt zeven kleuren stront nu.

Nondeju, ik had zojuist afgesproken dat ik me geen extra stress meer op de hals zou halen. Maar dit komt gewoon aanwaaien.
Misschien kun je het dan beter hier bij laten, ik denk dat mailen naar de opdrachtgever toch niet veel oplevert (behalve gestress) en dat moet je dus eigenlijk alleen doen als je denkt dat jij er zelf iets aan hebt; ik denk dat het goed is dat je het de schrijfster wél hebt laten weten!
Oud 29-09-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Schop mij dan even naar mijn artikel en opdracht toe!
Schop.
Oud 29-09-2011, 21:00
Martiño
Martiño is offline
Wat is Coen Swijnenberg toch een mooie man.
Oud 29-09-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Misschien kun je het dan beter hier bij laten, ik denk dat mailen naar de opdrachtgever toch niet veel oplevert (behalve gestress) en dat moet je dus eigenlijk alleen doen als je denkt dat jij er zelf iets aan hebt; ik denk dat het goed is dat je het de schrijfster wél hebt laten weten!
ja dat denk ik ook. Mocht ik nou een rare reactie van haar krijgen kan ik altijd nog weer iets anders doen, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
Oud 29-09-2011, 21:02
Verwijderd
ik heb er een sluier voor mijn neus en mond van gemaakt
Oud 29-09-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Hier ben ik het mee eens. Goed dat je hebt gemaild.
Oud 29-09-2011, 21:05
Verwijderd
Ik vraag me af of we ook nog dingen gemeen hebben Quis, precies de vis die jij noemde vind ik vies en andersom
Oud 29-09-2011, 21:06
Verwijderd
Ah als ik jullie toch niet had!
Oud 29-09-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Wat is Coen Swijnenberg toch een mooie man.
Vind ik ook.
Oud 29-09-2011, 21:07
Verwijderd
Die Patrick vind ik trouwens ook een leukerd.
Oud 29-09-2011, 21:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Patrick en Coen zijn niet vervelend om naar te kijken inderdaad
Oud 29-09-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of we ook nog dingen gemeen hebben Quis, precies de vis die jij noemde vind ik vies en andersom
Mijn vis-smaak ik nog niet ontwikkeld dus wie weet wat ik over een poos vind. Wat we gemeen hebben is onze woonplaats.
Oud 29-09-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn vis-smaak ik nog niet ontwikkeld dus wie weet wat ik over een poos vind. Wat we gemeen hebben is onze woonplaats.
Ook niet, want ik woon in Rijswijk
Oud 29-09-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ook niet, want ik woon in Rijswijk
Oh dat is waar ook. Dan weet ik het niet.
Oud 29-09-2011, 21:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Jullie hebben de generatie gemeen.
Oud 29-09-2011, 21:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die Patrick vind ik trouwens ook een leukerd.
Citaat:
Patrick en Coen zijn niet vervelend om naar te kijken inderdaad
We hebben het hier toch wel over Patrick Martens (van Expeditie Robinson) en niet over Patrick Lodiers he?

Regels voor berichten