![]() |
|
In dat geval is dit mijn gok
http://www.sexwoordenboek.nl/witte_vloed.html
|
@ Groentesoep
Laten we dan maar zeggen dat seks geen film is maar meer een modelvliegtuig: je moet eerst weten wat alle onderdelen zijn en hoe je ze aan elkaar moet verbinden voordat je dat vliegtuig kan gaan maken!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vaginaal vocht is een soort slijm, als je slijm gaat 'kloppen' door te vingeren of neuken komen er minuscule luchtbelletjes in en lijkt het wit. Niks om je zorgen om te maken en het is zeker geen witte vloed. |
![]() |
|
tbh, kan beiden. afscheiding kan best tijdens de seks. En Barry, ik heb vaker een vagina van dichtbij gezien dan jij dat weet ik wel *grijns*
Dus houd jij eens even op met ervaren doen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Overigens, wilde nog even toevoegen voor Barry dat 'ie gelijk had en dat we uiteindelijk hetzelfde bedoelden. Ik linkte maar even snel sekswoordenboek en die linkte afscheiding direct door naar witte vloed - had ik niet helemaal door. Ookal vind ik barry nog steeds een arrogante lul, bedankt voor het outpointen
![]()
|
Verwijderd
|
Witte vloed wordt ook wel eens gebruikt wanneer mensen het over een vaginale infectie hebben, maar ik ken het juist als woord voor afscheiding... en dat is volkomen normaal. Alleen is afscheiding niet per se wit, dus 'witte vloed' is dan een beetje een gekke term, want het kan ook prima doorzichtig zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wit spul na seks robbie14 | 5 | 28-03-2016 23:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Klein beetje wit spul tussen grote schaamlippen. xxanoniemxx | 17 | 18-07-2013 13:43 | |
Seksualiteit |
wit spul in ondergoed van vriendin JustSaying | 8 | 18-07-2012 19:21 | |
Seksualiteit |
Wit spul Verwijderd | 2 | 10-01-2010 11:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wit spul? Little me | 57 | 05-11-2004 21:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
wit spul tussen schaamlippen --Tha dark angel--- | 18 | 11-12-2003 14:11 |