Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2013, 03:30
ehab238
ehab238 is offline
hoi ik heb een probleem een goede vriendin van mij heeft net een vriendje gekregen en ze waren hele goede vrienden maar ze zouden bij elkaar gaan slapen maar nu zijn het vriendje en vriendinnetje en nu maak ik mij niet echt zorgen maar meer benieuwd of die jongen wel goed met haar om gaat want dat meisje is net als een zus voor mij ik zit nu een beetje in de knoei
ps. ze zijn 13

m.v.g.
ehab238
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2013, 07:19
quinzds
quinzds is offline
Hallo Ehab238,

Tja je kunt er eigenlijk niet veel aan controleren natuurlijk, maar als het een hele goede vriendin is zou je toch met haar kunnen praten erover? Je kunt uitleggen dat je je zorgen maakt en niet wilt dat ze pijn wordt gedaan. Ik denk dat je er zo wel over zou kunnen praten dan.

Ik snap wel waarom je je druk maakt, ik heb ook zo'n situatie gehad, dat ik bang was voor mijn beste vriendin dat haar vriendje haar niet goed zou behandelen....

Mja 13 is wel een jonge leeftijd natuurlijk, misschien ben je bang dat die jongen verkeerde dingen probeert te doen?

Ik heb echter geen idee maar ik weet wel dat op zo'n jonge leeftijd meisjes ook gemakkelijk te intimideren zijn (zijn over te halen) op bepaalde dingen. Dus als die jongen echt niet deugt dan kan het een probleem worden als hij het heel ver laat komen.

Maar ik neem aan dat de ouders toch ook rekening daarmee houden en ze niet bij elkaar in 1 kamer mogen slapen?

Nogmaals, ik zou het gewoon met haar bespreken, want ik zou niet weten hoe je zoiets zou kunnen controleren, en misschien is dat beter ook anders zou ze denken dat je haar stalkt.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 11:49
Verwijderd
Met je eigen zaken bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 15:47
ehab238
ehab238 is offline
Citaat:
Hallo Ehab238,

Tja je kunt er eigenlijk niet veel aan controleren natuurlijk, maar als het een hele goede vriendin is zou je toch met haar kunnen praten erover? Je kunt uitleggen dat je je zorgen maakt en niet wilt dat ze pijn wordt gedaan. Ik denk dat je er zo wel over zou kunnen praten dan.

Ik snap wel waarom je je druk maakt, ik heb ook zo'n situatie gehad, dat ik bang was voor mijn beste vriendin dat haar vriendje haar niet goed zou behandelen....

Mja 13 is wel een jonge leeftijd natuurlijk, misschien ben je bang dat die jongen verkeerde dingen probeert te doen?

Ik heb echter geen idee maar ik weet wel dat op zo'n jonge leeftijd meisjes ook gemakkelijk te intimideren zijn (zijn over te halen) op bepaalde dingen. Dus als die jongen echt niet deugt dan kan het een probleem worden als hij het heel ver laat komen.

Maar ik neem aan dat de ouders toch ook rekening daarmee houden en ze niet bij elkaar in 1 kamer mogen slapen?

Nogmaals, ik zou het gewoon met haar bespreken, want ik zou niet weten hoe je zoiets zou kunnen controleren, en misschien is dat beter ook anders zou ze denken dat je haar stalkt.

Succes!
bedankt voor je reactie ik zal er met haar over praten bedankt nou ze slapen op de zelfde kamer en de jongen is 15 dat is dus zeg maar ook waar ik mij over zorgen maak
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 16:18
Verwijderd
Als hij 14 was geweest was het een ander verhaal?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 16:42
ehab238
ehab238 is offline
Citaat:
Als hij 14 was geweest was het een ander verhaal?
nou ja eigenlijk wel ja want zij is 13 hij 15
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 16:57
Verwijderd
Hoezo zit daar een verschil tussen dan?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 17:00
Verwijderd
Citaat:
nou ja eigenlijk wel ja want zij is 13 hij 15
Dat maakt dus geen reet uit.

Wederom: Bemoei je met je eigen zaken. Er is helemaal geen reden om ervanuit te gaan dat hij kwaad in de zin heeft. En als dat wel het geval zou zijn zijn het de ouders die er een stokje voor moeten steken, niet het jaloerse half-vriendje.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 21:31
Verwijderd
Je vriendin weet vast wel, dat als ze iets niet wil, ze 'nee' moet zeggen als je er aan twijfelt of ze dat wel weet, dan kan het geen kwaad om haar daar aan te herinneren.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 22:33
Schrödinger
Schrödinger is offline
TS is duidelijk jaloers.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2013, 22:49
Verwijderd
Ze zijn 13 maar daarna is hij 15? Bemoei je er niet mee. Als zij iets te bespreken heeft en jij bent een goede vriend, dan komt ze automatisch naar jou. Of er is niks, of ze benadert iemand anders op dit moment.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten