Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2011, 10:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe het wel weer!
Oud 11-11-2011, 11:08
Lorelei
Lorelei is offline
Rationeeheel, je msn doet het weer niet
Oud 11-11-2011, 11:09
Verwijderd
huh, heb ik nou in de afgelopen twaalf uur een heel topic gemist stelletje spammers!
Oud 11-11-2011, 11:09
Rationeel
Rationeel is offline
godvertiet
Oud 11-11-2011, 11:14
Lorelei
Lorelei is offline
Een spiertje in m'n linkeroog blijft maar trekken. Voelt irritant.
Oud 11-11-2011, 11:18
Verwijderd
goedemorgen!
Oud 11-11-2011, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Je doet er ook zo weinig aan he
snoopy
snoopy is offline
Goeiemorgen!

Citaat:
Oh, dat heb ik ook heel vaak. Bloedirritant inderdaad Ik had het laatst ook in m'n wang
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
huh, heb ik nou in de afgelopen twaalf uur een heel topic gemist stelletje spammers!
Je sint-ava! <3
Oud 11-11-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen!
Oh, dat heb ik ook heel vaak. Bloedirritant inderdaad Ik had het laatst ook in m'n wang
Als ik hard gefietst heb en dan weer ontspan, heb ik het vaak in mijn bovenbeen dat is pas raar, dan zie ik zo m'n hele been bewegen. Nouja niet m'n hele been, het is geen krachtige samentrekking, maar ik zie gewoon die spier wiebelen.
Oud 11-11-2011, 11:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je doet er ook zo weinig aan he
Botoxen!
Oud 11-11-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Botoxen!
Ja
Dat is vast ook wel eens om die reden gedaan bij iemand die het chronisch had.
Oud 11-11-2011, 11:27
Rationeel
Rationeel is offline
slapen!
Oud 11-11-2011, 11:29
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Als ik hard gefietst heb en dan weer ontspan, heb ik het vaak in mijn bovenbeen dat is pas raar, dan zie ik zo m'n hele been bewegen. Nouja niet m'n hele been, het is geen krachtige samentrekking, maar ik zie gewoon die spier wiebelen.
Ja, dat heb ik ook wel eens inderdaad! Maar dan is het niet zo uit het niks.
Oud 11-11-2011, 11:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja
Dat is vast ook wel eens om die reden gedaan bij iemand die het chronisch had.
Bij m'n moeder

Nou ja.. die had niet alleen dit maar wel allemaal spierkrampen in dr gezicht en dat is inderdaad gebotoxt
Oud 11-11-2011, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Bij m'n moeder

Nou ja.. die had niet alleen dit maar wel allemaal spierkrampen in dr gezicht en dat is inderdaad gebotoxt
Dat sowieso inderdaad, maar vast ook wel eens bij iemand die alleen dit had. Mag ik vragen wat je moeder heeft?
Oud 11-11-2011, 11:34
snoopy
snoopy is offline
Ik ga lekker mijn kip tiki masala en sajoer boontjes van gisteravond opeten. Nomnom.
Oud 11-11-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ga lekker mijn kip tiki masala en sajoer boontjes van gisteravond opeten. Nomnom.
Ik eet vanavond sajoer boontjes
Oud 11-11-2011, 11:36
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat sowieso inderdaad, maar vast ook wel eens bij iemand die alleen dit had. Mag ik vragen wat je moeder heeft?
de allerleukste schoonzoon ter wereld!!

o.a.
Oud 11-11-2011, 11:37
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik eet vanavond sajoer boontjes
Wat eet je erbij?
Oud 11-11-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:

o.a.
Oud 11-11-2011, 11:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

o.a.

Maar hopelijk verklaart dat de spierkrampen niet
Oud 11-11-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Wat eet je erbij?
eiermie en quornsatéstukjes!
Oud 11-11-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:

eiermie en quornsatéstukjes!
Die zijn lekker <3 en sajoer boontjes ook. ik wil oohook
Oud 11-11-2011, 11:44
Verwijderd
Mangn. heeft vandaag Babygn.dienst, zodat ik aan mn scriptie kan. Ik lees nu een gortdroog evaluatieonderzoek van 195 pagina's. In pdf, dus het moet op de pc. Hallo fora
Advertentie
Oud 11-11-2011, 11:45
Verwijderd
Nu probeer ik uit te vinden wat er volgende week in de groentetas van de Jumbo zit, maar dat is blijkbaar een onmogelijke opgave.
Oud 11-11-2011, 11:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aangezichtsverlamming van Bell. Tenminste.. 4 jaar geleden heeft ze dat gehad. Het is grotendeels weggetrokken, maar doordat de spieren nog steeds rare kampen veroorzaakte, ging zij compenseren met alleen maar meer kramp tot gevolg. Daarom hebben ze besloten die spieren enigszins plat te leggen, met positief resultaat.
Oud 11-11-2011, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Aangezichtsverlamming van Bell. Tenminste.. 4 jaar geleden heeft ze dat gehad. Het is grotendeels weggetrokken, maar doordat de spieren nog steeds rare kampen veroorzaakte, ging zij compenseren met alleen maar meer kramp tot gevolg. Daarom hebben ze besloten die spieren enigszins plat te leggen, met positief resultaat.
Ah ook, gelukkig wel iets dat verder onschuldig is maar dan kun je beter wat minder mimiek hebben dan telkens krampen, inderdaad.
Oud 11-11-2011, 11:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ah ook, gelukkig wel iets dat verder onschuldig is maar dan kun je beter wat minder mimiek hebben dan telkens krampen, inderdaad.
Ja precies. Ze heeft ook wel mimiektherapie en zo gehad maar dat hielp niet echt. Ze kon het oog aan de kant dat verlamd was geweest bijvoorbeeld nauwelijks openhouden als ze moest lachen, kauwen of andere dingen met haar mond omdat die spieren het oog dichtknepen. Dat is nu wel over. Haar gezicht is niet helemaal symmetrisch meer, maar ik denk dat mensen die niet weten dat ze Bells verlamming heeft gehad het ook niet kunnen zien dus jeej

Ben me wel kapotgeschrokken trouwens, die ochtend dat ze het kreeg Na alle ER en House met beroertes en zo...
Oud 11-11-2011, 11:56
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nu probeer ik uit te vinden wat er volgende week in de groentetas van de Jumbo zit, maar dat is blijkbaar een onmogelijke opgave.
Volgens mij is dat van Odin, kun je op odin.nl kijken.
Oud 11-11-2011, 11:56
Lorelei
Lorelei is offline
Maar dat staat er pas vanaf zaterdag op
Oud 11-11-2011, 12:03
Verwijderd
Mm dit is gewoon een actie van de Jumbo zelf. Vijf producten (AGF) voor vijf euro. Je hoeft dan ook niet allevijf die producten te nemen, je kunt ook vijf keer het ene, of twee + drie in de tas doen enzo.
Oud 11-11-2011, 12:10
Verwijderd
Ik vind het zo hinderlijk als volwassen tegen een kind praten en het dan hebben over hun papa en mama ipv vader en moeder.
Oud 11-11-2011, 12:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vind het zo hinderlijk als volwassen tegen een kind praten en het dan hebben over hun papa en mama ipv vader en moeder.
Oeh, daar word ik ook agressief van
Oud 11-11-2011, 12:13
Verwijderd
Bij kleine kinderen kan dat toch wel? als ik een loslopend kind van 3 zou tegenkomen zou ik ook vragen "waar is je mama?"
Oud 11-11-2011, 12:14
snoopy
snoopy is offline
Mja, het hangt wel van de leeftijd af. Hele kleintjes snappen het ook niet als je vraagt: 'waar is je moeder?'. Maar ik neem aan dat het over wat oudere kinderen gaat?
Oud 11-11-2011, 12:14
Verwijderd
Mij is onlangs nog gevraagd hoe het met mijn mama gaat...
Oud 11-11-2011, 12:15
snoopy
snoopy is offline
Ik nam laatst m'n telefoon op en toen werd me gevraagd of mijn papa of mama thuis waren
Oud 11-11-2011, 12:16
Verwijderd
SOmmige grote kinderen en zelfs volwassenen hebben het ook over hun papa of mama, dat klinkt pas raar
Oud 11-11-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Mja, het hangt wel van de leeftijd af. Hele kleintjes snappen het ook niet als je vraagt: 'waar is je moeder?'. Maar ik neem aan dat het over wat oudere kinderen gaat?
ja, in dwdd vroeg matthijs het net aan een 11 jarige.
voor hele kleintjes kan ik het wel begrijpen, maar dan vind ik het alsnog vreselijk klinken.
Oud 11-11-2011, 12:17
snoopy
snoopy is offline
Ik zeg wel mam(a) tégen mijn moeder trouwens
Oud 11-11-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg wel mam(a) tégen mijn moeder trouwens
Dat is wat anders wat moet je anders zeggen.
Oud 11-11-2011, 12:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ja, in dwdd vroeg matthijs het net aan een 11 jarige.
voor hele kleintjes kan ik het wel begrijpen, maar dan vind ik het alsnog vreselijk klinken.
11?!

Ja, ik vind het ook suf klinken. Ik word er ook altijd een beetje kriebelig van als mensen het tegen mijn kinderen zeggen. Op de één of andere manier ook vooral het 'jé mama'. Als ze zeggen: 'wat doet mama?' oid, dan kan ik het beter hebben.
Oud 11-11-2011, 12:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dat is wat anders wat moet je anders zeggen.
Weet ik veel? Moederrrr... Of de voornaam, dat doen echt steeds meer mensen tegenwoordig. Of je schijnt ook 'ma' te moeten gaan zeggen als je ouder wordt.

De ouders van mijn man (hihi, ik typte 'vriend') noemen elkaar pappie en mammie *insert kotssmiley*. En dat terwijl geen van hun kinderen hen zo noemt
Oud 11-11-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Weet ik veel? Moederrrr... Of de voornaam, dat doen echt steeds meer mensen tegenwoordig. Of je schijnt ook 'ma' te moeten gaan zeggen als je ouder wordt.

De ouders van mijn man (hihi, ik typte 'vriend') noemen elkaar pappie en mammie *insert kotssmiley*. En dat terwijl geen van hun kinderen hen zo noemt
Ma klinkt zo lomp. Ma Flodder.

Dat is echt HEEL vies
Oud 11-11-2011, 12:21
snoopy
snoopy is offline
Of nou ja, niet elkáár als ze het tegen elkaar hebben ofzo. Maar de zin: 'en toen kwam pappie thuis' zou daar niet een uitzondering zijn
Oud 11-11-2011, 12:22
snoopy
snoopy is offline
Het gevolg daarvan is dat ze ook graag willen dat onze kinderen hen opi en omi noemen. hm.
Oud 11-11-2011, 12:25
Verwijderd
Nou ja, dat is al wat minder pukable dan pappie en mammie.
Oud 11-11-2011, 12:28
snoopy
snoopy is offline
Mja, helaas is het geen of/of situatie
Oud 11-11-2011, 12:33
snoopy
snoopy is offline
Hebben jullie dat ook trouwens: als ik een flinke maaltijd heb gegeten (zoals net de tiki masala en boontjes) dan heb ik daarna zó'n zin in iets zoets. Terwijl ik dat anders overdag niet echt heb.

Oh, trouwens: we hebben de mini candybars van euroshopper (ja, ga niet voor sint maarten de marsjes enzo kopen ) en de lion-variant daarvan is lekkerder dan de echte Lion

Regels voor berichten